Aankomende zondag ga ik voor drie weken op vakantie naar Amerika, waar ik heel erg naar uitkijk! Ik weet dat ik daar Wi-Fi zal hebben, maar ik heb geen idee hoe goed die zal zijn en dus weet ik niet zeker of er dan updates zullen zijn op de vaste dagen waar ik me vanaf nu eigenlijk weer aan wilde gaan houden. Ook is er ook een behoorlijk tijdsverschil, dus als er updates komen, zullen die ook op een voor jullie raar tijdstip zijn!
Hoofdstuk 29
Donny van de Beek:
We moeten praten. Dit kan zo niet langer, Lizzie.Liz zuchtte toen ze het appje van Donny las. Ten eerste had het haar wakker gemaakt en ten tweede had ze al niet goed geslapen vannacht, en voor haar gevoel was ze pas een uur geleden in slaap gevallen.
Liz van Dongeren:
Je hebt gelijk. Wanneer?Direct zag ze dat hij begon met typen en binnen een paar seconden had ze dan ook een bericht terug.
Donny van de Beek:
20:00 bij mij?Liz van Dongeren:
Is goed!Liz zag er nu al enorm tegenop om het uit te moeten met Donny. Er was geen twijfel over mogelijk dat de gemoederen hoog zouden gaan oplopen vanavond.
Nu ze dan toch al wakker was, besloot ze dan maar om de lakens van zich af te slaan, uit haar bed te stappen en richting de badkamer te wandelen. Daar zette ze de douche aan en wachtte tot die een aangename temperatuur had bereikt.
Eenmaal onder de douche kon Liz zich volledig ontspannen en dacht ze voor een moment niet aan alle ruzies met de mannen. Ze hoopte ook dat het na vanavond helemaal weer goed zou zijn tussen haar en Donny, want als ze ergens een hekel aan had, was het wel ruzie.
-
Voordat ze naar haar werk ging, had Liz besloten om eerst langs Morris te gaan. Met hem hoopte ze hun ruzie ook te gaan oplossen.
Toen ze de lift van het ziekenhuis binnenstapte, begonnen de zenuwen behoorlijk toe te nemen. En met een beetje tegenzin drukte ze op het knopje van de lift om richting de tweede verdieping te gaan.
In minder dan een minuut gingen de deuren van de lift open en liep Liz de afdeling op en liep ze richting de kamer van haar vriend.
Zodra Morris Liz binnen zag komen, draaide hij zijn hoofd weg. Ze ging op een stoel naast zijn bed zitten.
'Morris,' zei Liz zachtjes. Maar Morris weigerde om haar aan te kijken.
'Mor, kijk me aan,' beval ze hem en langzaam begonnen de tranen in haar ogen te prikken.
Morris besloot naar zijn vriendin te luisteren.
'En nu?' reageerde hij gefrustreerd.
'We moeten echt een goed gesprek hebben,' was Liz van mening.
'Over hoe leuk jij en Donny het hebben het gehad? Of over wat jullie allemaal hebben gedaan?' siste Morris boos.
'Ik geloof er trouwens echt niks van dat jij en Donny geen seks hebben gehad en sinds gisteren kan ik het beeld maar niet uit mijn hoofd krijgen. Gadver.'
'Voor de zoveelste keer: er is niks gebeurd,' nu begon Liz ook geïrriteerd te raken. 'Enkel gezoend.'
'Ja, en je hebt bij hem in bed geslapen,' voegde Morris eraan toe.
'Jeetje, doe niet zo onredelijk, Mor!' Ze verhief haar stem. 'Probeer je ook is in mijn situatie in te leven. Jij lag ik coma, kon er elk moment uitkomen, maar dat kon ook duren totdat je dood zou gaan. Don was er voor me. Hij steunde me en probeerde positief te blijven voor mij.'
JE LEEST
Achterhoede
FanfictionToen Liz op haar zestiende zwanger raakte van haar vriendje Morris wist ze niet wat te doen. Nu, vier jaar later, lijkt alles goed te verlopen en zijn ze dolgelukkig met hun zoontje Sem totdat een tragisch ongeluk ervoor zorgt dat Liz alleen voor de...