34

915 47 6
                                    

Na de heel goede overwinning van gisteren is hier hopelijk een leuk hoofdstukje! Xx

Hoofdstuk 34

'Tot zondag,' Liz drukte een kus op Sems wang. Aan alles was te zien dat hij het niet leuk vond dat zijn moeder zonder hem naar Barcelona ging.

'We gaan FaceTimen, dat beloof ik,' glimlachte ze. 'En ik zal foto's naar oma sturen, goed?'

'De volgende mag jij ook mee,' hoorde Liz Donny beloven. 

'Doeg, schat,' zei Anita en gaf haar dochter een knuffel. 'Heel veel plezier in Barcelona. Ik zal goed op Sem letten.'

'Dankje, mam.'

-

'Klaar voor?' glimlachte Donny, terwijl hij haar hand vastpakte.

Liz knikte. 'Ja.'

Dames en heren, welkom aan boord van deze vlucht van Amsterdam naar Barcelona. Wij vragen u vriendelijk uw handbagage in de bagagerekken boven uw hoofd op te bergen en verzoeken u uw riemen om te doen. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking. Wij wensen u een fijne vlucht toe,' riep de stewardess om.

'Het is alweer een paar jaar geleden dat ik heb gevlogen,' gaf ze toe.

'Vind je het spannend?' Donny keek haar aan.

'Misschien een beetje.'

'Ben je al een keer in Barcelona geweest?' Donny probeerde Liz af te leiden.

'Ja, twee keer. De laatste keer was met mijn ouders voordat ik zwanger raakte.'

-

'Het is echt warm,' constateerde Liz, toen ze richting het hotel liepen. In Barcelona was het rond de 28 graden.

'Je hebt een lange broek én een dikke sweater aan,' gniffelde Donny, 'vind je het gek dat je het warm hebt?'

'Je hebt toch wel zomerkleding mee, hè?'

'Ja, tuurlijk,' antwoordde ze meteen.

'Gelukkig,' zei Donny terwijl ze het hotel binnenliepen.

Nadat ze hadden ingecheckt, gingen ze richting de hotelkamer.

'Wauw,' was het enige wat Liz uitbracht toen ze hotelkamer zag.

'Je vindt het wel wat?' gniffelde Donny.

'Wel wat vinden is zacht uitgedrukt.'

Liz liep het als eerste naar het balkon om het uitzicht te bekijken en zag al snel dat ze midden in het centrum zaten.

Donny liet zich ondertussen op het bed vallen.

'Het uitzicht is prachtig, Don,' Liz keek haar ogen uit.

'Ik ga zo ook kijken, maar eerst even bijkomen van de vlucht.'

Ze opende haar koffer en ging op zoek naar een jurkje. Een paar minuten later haalde Liz tevreden een zwart jurkje uit haar koffer.

'Ik ga me even omkleden in de badkamer,' deelde ze mee en liet Donny achter.

Zo snel als ze kon trok Liz haar sweater over haar hoofd. Ze was zo klaar met ding, omdat ze het zo warm had gekregen. Ook haar spijkerbroek lag binnen no-time op de grond en ze trok de jurk aan.

Liz had niet eens gemerkt dat Donny de badkamer was binnengekomen en ze schrok toen ze zag dat hij naast haar stond.

'Het was niet mijn bedoeling om te laten schrikken, Lizje,' glimlachte hij. 'Je ziet er mooi uit.'

AchterhoedeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu