17

1.1K 43 7
                                    

3-3, helaas niet gewonnen.. Maar wat een wedstrijd!!

Hoofdstuk 17

'Liz, kom anders mee naar mijn training,' Donny porde Liz in haar zij. 'Dan kan ik je ook voorstellen aan nog een paar jongens. En als je wilt, kan ik vragen aan Matthijs en Frenkie of Annick en Mikky ook meekomen.'

'Hmm, ik weet het niet, hoor.' Peinzend keek ze de blonde jongen aan. 'Ik denk niet dat Sem dat heel erg op prijs zou stellen.'

'Je hoeft Sem toch ook niet alles te vertellen,' hij grijnsde.

'Je hebt gelijk,' knikte ze, 'het lijkt me erg leuk om naar je training te gaan en te zien hoe jij jezelf helemaal laat afmaken door je trainer.'

-

'Hey Liz, leuk je weer te zien,' Matthijs was de eerste die haar opmerkte en op haar afliep om haar te omhelzen.

Liz keek rond en Annick en Mikky waren nergens te bekennen.

Matthijs merkte op waar ze op doelde.

'Annick moest helaas naar school, maar anders was ze zeker wel gekomen.'

'Ja, Mikky had hetzelfde,' voegde Frenkie eraan toe.

'Ah, oké. Jammer, maar school gaat natuurlijk altijd voor.'

'Máár,' begon Matthijs, 'Naomi – de vrouw van Joël – is er wel. Ze is echt heel aardig en ik vermoed dat zij ook wel wat gezelschap kan gebruiken.'

'Kijk, daar staat ze,' wees Frenkie aan, 'die daar met de kinderwagen staat. Zij en Joël hebben een ontzettend lief dochtertje gekregen.'

'Dank jullie wel, maar ik durf niet zomaar uit het niets op haar af te stappen.'

'Dan moet je het zelf weten,' Matthijs haalde zijn schouders op. 'Het is niet zo dat Naomi bijt; ze is juist hartstikke aardig.'

-

De training was ondertussen een paar minuten bezig, maar ze begon zich nu al te vervelen.

'Hey, mogen wij naast jou komen zitten?' hoorde ze plots achter zich.

Liz draaide zich om en keek glimlachend Naomi aan. 'Hai. Ja, tuurlijk.'

Naomi parkeerde de kinderwagen en nam daarna plaats op het plastic stoeltje naast Liz.

'Ik ben Liz trouwens,' ze stak haar hand naar Naomi uit.

'Naomi.'

Dus, voor wie ben jij hier?' wilde Naomi weten.

'Voor Donny, en jij voor Joël, toch?'

'Hoe weet jij dat?' lachte ze. 'Ik heb het idee dat jij meer over mij weet dan ik over jou.'

Ze schoot in de lach. 'Matthijs en Frenkie vertelden me dat voor de training. Ik durfde alleen niet op je af te stappen. Ik ben soms nogal verlegen.'

'Aah, zo. Geeft niet joh! Ik begrijp het. Bijna iedereen kent elkaar hier en jij kent, neem ik aan, best weinig mensen.'

'Fijn,' glimlachte Liz.

'Je kwam hier voor Donny, zei je. Je bent zijn vriendin, neem ik dan aan?'

'Nee, Donny en ik hebben niets.'

'Oh, dus het is nog niet officieel tussen jullie? Je bedoelt dat jullie daten?' Vragend keek Naomi haar aan.

'Nee, nee, dat ook niet. We zijn gewoon vrienden. Ik heb een relatie,' reageerde ze. Toch betrapte ze haarzelf op het feit dat ze sinds vandaag af en toe wat vlinders voelde in haar buik als ze met Donny was.

AchterhoedeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu