Hey allemaal,
Het spijt me dat ik zolang niet geüpdatet heb of iets van me heb laten horen! Ik had vorige week en die week ervoor toetsweek, en daar moest ik veel voor leren. Ook ben ik door mijn voorraad heen, dus vandaar dat ik een paar weken geen hoofdstuk meer heb geplaatst. Ik wil langzaam aan weer elke donderdag een hoofdstuk gaan plaatsen!! :)Hoofdstuk 41
'Hé,' glimlachte Liz, toen Donny in de deuropening stond. Hij had een witte blouse aan met een blauwe spijkerbroek eronder en Liz moest moeite doen om niet te blijven staren.
Donny trok haar meteen naar zich toe en plantte een kus op haar lippen.
'Je ziet er geweldig uit, Lizje,' complimenteerde hij haar met een grote glimlach op zijn gezicht.
'Jij ook,' zei ze. Donny leek verrast door haar opmerking – normaal gaf Liz hem geen complimenten over zijn uiterlijk.
'Ga je mee?'
'Ik moet nog even mijn jas aandoen,' reageerde ze, terwijl ze haar jas van de kapstok afplukte.
'Kom maar,' Donny hield de jas voor, zodat Liz er makkelijk in kon komen.
'Dankjewel, Don.'
'Alles voor jou, Lizje,' knipoogde hij.
Nadat ze de deur had dicht gedaan en in Donny's auto was gestapt, startte hij de motor.
'Ik wilde eigenlijk eerst de scooter pakken, maar toen ik zag dat het gaat regenen straks, leek het me toch niet zo'n goed idee,' lachte Donny.
'Nee, inderdaad,' Liz schoot in de lach.
Ze bekeek Donny – die zijn ogen strak op de weg gericht had – met een glimlach. Hij zag er knap uit zoals altijd. Maar ze zag dat hij voor de date toch net ietsje meer zijn best gedaan.
'Is er wat, Lizje?' grinnikte Donny. Hij had haar gestaar blijkbaar opgemerkt.
'Nee, hoor,' ze schudde haar hoofd. 'Ik was gewoon aan het staren.'
'Oh, oké,' lachte Donny, 'dan is het goed.'
'Wat gaan we nou doen?' zeurde Liz. 'Je doet zo geheimzinnig.'
'Misschien is het ook wel een geheim,' Donny gaf haar grinnikend een knipoog.
'Aah, kom op. Zeg nou,' deed ze een poging.
'Je weet dat ik om één reden geheim houd,' begon hij te vertellen.
'En die is, meneer Van de Beek?' Ze trok haar wenkbrauwen op.
'Omdat jij zo nieuwsgierig bent en je er niet tegen kunt als je verrast wordt en daar lang op moet wachten. Jouw reactie is gewoon te leuk.'
Liz trok een pruillip, in de hoop dat Donny zou vertellen wat ze gingen doen.
Donny schoot in de lach. 'Die blik gaat niet bij mij werken. Je ziet al snel genoeg wat we gaan doen.'
Toen Donny even later zijn auto tot stilstand bracht voor een bowlingbaan, begon het kwartje te vallen.
'Don, ik kan echt niet bowlen,' zei ze meteen lachend. 'Ik ben daar echt heel slecht in.'
Donny haalde zijn schouders op. 'Dat maakt toch niet uit? We gaan gewoon lol hebben met zijn tweeën en ik help je wel een beetje, dat beloof ik.'
'Een beetje maar?' grinnikte Liz.
'Ja, ik moet zelf toch nog wel winnen, hè,' grijnsde hij.
Ze gaf hem een por in zij.
JE LEEST
Achterhoede
FanfictionToen Liz op haar zestiende zwanger raakte van haar vriendje Morris wist ze niet wat te doen. Nu, vier jaar later, lijkt alles goed te verlopen en zijn ze dolgelukkig met hun zoontje Sem totdat een tragisch ongeluk ervoor zorgt dat Liz alleen voor de...