35

921 48 5
                                    

Hoofdstuk 35

Liz genoot van de warme stralen die van de douche afkomstig waren.

Donny was nog even snel de gym ingegaan voordat ze zouden gaan ontbijten, en dat had haar de mogelijkheid gegeven om een ontspannen douche te nemen.

Na een paar minuten stapte ze onder de douche vandaan en sloeg de handdoek om haar lichaam heen, waarna ze haar haar begon te doen.

'Liz, ik ben terug!' riep Donny. 'Ben je klaar?'

'Bijna,' riep ze terug. 'Ik heb nog een paar minuten nodig.'

Vlug kleedde ze zich aan en ging daarna de badkamer uit waar Donny haar stond op te wachten.

'Lekker gesport?' vroeg ze.

Donny knikte. 'Jazeker.'

'Ga maar snel douchen,' lachte Liz en ze gaf hem een duw richting de badkamer.

'Zeg je nou dat ik stink?' lachte Donny ook voordat hij de badkamer in verdween.

Liz begon met wat concealer om haar wallen te verbergen. Ondanks dat ze vannacht goed geslapen had, waren de slapeloze nachten van de afgelopen maanden duidelijk zichtbaar. Na de concealer bracht ze een dun laagje mascara aan.

'Ben je nu make-up aan het opdoen?' Ze voelde Donny's armen om haar middel en een kus op haar wang volgde. Ze had helemaal niet gemerkt dat hij de badkamer uitgekomen was.

'Ja,' antwoordde ze.

'Dat heb jij toch helemaal niet nodig,' was Donny van mening.

Liz voelde haar wangen gloeien.

-

'Zullen we een shirtje voor Sem meenemen met zijn naam erop?' Vragend keek Donny haar aan toen ze in de fanshop van Camp Nou stonden. Na een tour door het stadion van Barcelona was Donny niet meer vrolijker te krijgen. Hij had zijn ogen uitgekeken en Liz had het een vermakelijk gezicht gevonden.

'Dat zou hij wel heel leuk vinden, denk ik,' zei Liz.

'Dat weet ik veel zeker,' glimlachte hij. 'Dan vindt hij het hopelijk ook minder erg dat hij niet mee ging.'

Donny trok Liz aan haar hand mee de rij in voor de shirtjes en toen ze haar telefoon in haar broekzak voelde trillen, pakte ze die er nieuwsgierig bij. Het zou nog wel een paar minuten duren voordat ze aan de beurt zouden zijn.

Mikky Kiemeney:
Ik wist niet jij en Don ook naar Barcelona zouden komen! :P Vind het wel heel gezellig hoor! X

Een beetje verward had Liz Mikky's berichtje gelezen. Waar had ze het over?

Liz van Dongeren:
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt... waar gaat dit over?

Mikky Kiemeney:
Ik zou Donny's naam maar even googelen, dan zie je snel genoeg wat ik bedoel! Veel plezier nog met zijn tweeën in die prachtige stad, geniet ervan! Dikke kus van Frenk en mij! Xx

Liz van Dongeren:
Dankjewel! Gaan we zeker doen! X

Terwijl ze Donny's naam intikte op Google verschenen de artikelen binnen een paar seconden op haar telefoonscherm en Liz schoot in de lach.

'Hier, moet je zien,' grinnikte ze en stootte Donny aan.

Donny van de Beek met nieuwe vriendin gespot in Barcelona voor huizenjacht

Van de Beek zal komend seizoen Ajax inruilen voor Barcelona

Ajax-ster Donny van de Beek naar Barcelona

AchterhoedeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu