Gelukkig nieuwjaar iedereen! Ik hoop dat al jullie vingers er nog aanzitten! :)
Hoofdstuk 43
'Mama!' Sem kwam op zijn moeder afgerend in zijn Barcelona-shirt, wat een glimlach bij Liz opleverde.
'Hey, lieverd,' ze tilde het jongetje op. 'Ik heb je gemist.'
'Wat heeft hij een mooi shirt aan, hè,' knipoogde Anita.
'Dat heeft hij zeker,' lachte Liz naar haar moeder.
'Wanneer mag ik weer voetballen met Donny?'
'Ik weet nog niet wanneer,' antwoordde Liz, 'maar ik beloof je dat jij en Donny snel weer gaan voetballen. Goed?'
Sem knikte.
'Ga je morgenavond mee naar de film?' vroeg Anita. 'Het is al zolang geleden dat wij iets met zijn tweeën hebben gedaan.'
'Ja, leuk,' antwoordde Liz. 'Welke film had je in gedachte, mam?'
'Mij maakt het niet zoveel uit,' Anita zette de laptop Liz' neus neer. 'Kies jij er maar een uit.'
Terwijl Liz door haar laptop scrolde, lichtte haar iPhone op.
Donny van de Beek:
Waar ben je? XxLiz van Dongeren:
Bij mijn ouders!Donny van de Beek:
Ik ben in de buurt, mag ik langskomen?Liz van Dongeren:
Jij altijd :)Donny van de Beek:
Kom eraan!'Tot morgen,' glimlachte Anita naar haar dochter.
'Ja, tot morgen, mam,' knikte Liz. Haar ouders zouden een nachtje doorbrengen in Utrecht met zijn tweeën, wat betekende dat zij alleen met Sem zou achterblijven.
'Heel veel plezier,' ze gaf haar moeder een knuffel, waarna ze haar vader ook omhelsde.
'Doe je een beetje rustig aan?' wilde John weten.
'Ja, pap,' ze moesten lachen. 'Komt goed. Ik red mezelf wel.'
Liz liet haarzelf in de bank vallen toen ze de deur even later dicht hoorde vallen.
Een kleine tien minuten later ging de bel en stond Liz op om open te doen.
'Zozo, op de fiets nog wel,' grinnikte Liz, terwijl ze geduldig in de deuropening wachtte totdat Donny klaar was met het op slot zetten van zijn fiets.
'Ja, het was mooi weer, dus ik dacht: waarom niet?' Hij deed een stap richting Liz en plaatste zijn mond op die van haar.
'Ik heb je gemist,' zei Donny.
Ze schoot in de lach. 'Je hebt me gisteren nog gezien.'
'En toch heb ik je gemist.'
'Wil je morgen komen kijken naar de training?' stelde Donny voor. 'Alleen als je wilt, hoor. En Sem mag natuurlijk ook mee.'
'Ja, dat lijkt me heel leuk, Don.'
'Donny!' Sem kwam op hem afgestormd.
'Hey, Semmie!' Donny tilde het jongetje op en draaide hem in de rondte.
'Mama, mogen we voetballen?' Vragend keek het jongetje zijn moeder aan.
Liz keek naar Donny, die haar met een instemmende blik aankeek.
'Ja, dat mag.'
-
'Blijf je slapen?' stelde Liz voor. Het was inmiddels alweer laat in de avond en Sem lag allang in bed.
JE LEEST
Achterhoede
FanfictionToen Liz op haar zestiende zwanger raakte van haar vriendje Morris wist ze niet wat te doen. Nu, vier jaar later, lijkt alles goed te verlopen en zijn ze dolgelukkig met hun zoontje Sem totdat een tragisch ongeluk ervoor zorgt dat Liz alleen voor de...