Het laatste hoofdstuk is een feit! Ik zou het ontzettend lief vinden als jullie ook nog even het dankwoord lezen waar hopelijk leuk nieuws in staat!:)
Epiloog
1 jaar later
'Sem heeft de 1-0 gemaakt. Hij heeft gescoord!' Liz moest moeite doen om het niet uit te schreeuwen van blijdschap.
'Wat doet ie het goed, hè,' Liz voelde hoe Morris in haar hand kneep. Ze zag aan alles hoe trots hij was op zijn zoon. Op hun zoon.
Sem was uitgenodigd voor de talentendag van Ajax. Een paar weken geleden was hij gescout en dus was hij uitgenodigd om mee te mogen doen.
'Ja, hij doet het enorm goed,' zei ze trots. Sinds gisteravond was ze zenuwachtiger dan Sem was. Voor Sem was het gewoon een leuke ervaring.
'Hey,' Donny kwam aangelopen, waarna hij Liz begroette met een kus op haar mond en Morris begroette met een knuffel.
'Hoe doet Sem het?' vroeg hij, terwijl hij naast Liz kwam staan en zijn ogen naar het jongetje zochten.
'Hij heeft net gescoord,' vertelde ze trots.
'Ik zei het toch dat hij het goed zou gaan doen,' glimlachte Donny naar haar.
'Ik sprak net even met het degene die gaat over wie uiteindelijk bij Ajax terecht komt,' begon Donny.
'En?' Nieuwsgierig keek ze hem aan.
'Sem maakt een goede kans om geselecteerd te worden.'
'Echt?' riep Liz vrolijk.
'Ja, echt,' knikte hij. 'En ik denk zelfs dat het al bijna zeker is dat Sem straks bij Ajax speelt omdat hij het hartstikke goed doet.'
-
'En dan is hier nog een extra badkamer,' vertelde de makelaar.
Donny en Liz hadden al samen met hun makelaar Kevin meerdere huizen bezocht, maar elke keer was het het net niet.
'Wauw,' bracht Liz uit. Bij elke kamer die ze tot nu waren binnengestapt, had Liz wel laten weten hoe mooi ze het vond.
Kevin vertelde nog een hele hoop over het huis, maar ze luisterde niet meer. Liz kon alleen maar denken hoe het zou zijn om in dit huis te wonen.
'Dit was de laatste kamer die ik aan jullie wilde laten zien, dus ik laat jullie even alleen om nog wat rond te kijken en een beslissing te laten nemen,' en met die woorden verliet de makelaar het stel.
'Volgens mij hoef ik jou niet meer te vragen wat je van dit huis vindt,' grijnzend keek Donny haar aan.
De hele rondleiding had hij Liz alleen maar 'wauw' en 'prachtig' horen zeggen.
'Dit huis is zo mooi, Don. Ik zie het gewoon al helemaal voor me. Sem die lekker kan voetballen in de tuin, wij die lekker liggen te chillen in de zon en misschien later nog een kleine die naast ons ligt.'
'Een kleine, had jij plannen, mevrouw Van Dongeren?'
'Ik zeg toch ook misschien later,' zei Liz serieus.
Donny schoot meteen in de lach. 'Niet gelijk zo serieus. Ik zit je maar een beetje te plagen, Lizje.'
Hij sloeg zijn armen om Liz heen. 'Ik hou heel veel van je, Lizje. Je hebt geen idee hoeveel.'
'Ik hou ook heel veel van jou, Don.'
Ze drukte haarzelf dichter tegen hem aan.
'Wat vind jij van het huis, Don? Want ik vind het prachtig, maar dat moet jij natuurlijk ook vinden.'
JE LEEST
Achterhoede
FanfictionToen Liz op haar zestiende zwanger raakte van haar vriendje Morris wist ze niet wat te doen. Nu, vier jaar later, lijkt alles goed te verlopen en zijn ze dolgelukkig met hun zoontje Sem totdat een tragisch ongeluk ervoor zorgt dat Liz alleen voor de...