-Mondd, hogy nem szeretnéd folytatni, amit elkezdtünk és elengedlek. De ne gondold túl! Csak mondd, hogy nem akarod érezni az érintésemet, mondjuk itt, - a hangja olyan lágy, mint még soha, amikor a derekamra csúsztatja a kezét, aztán közelebb lép és folytatja.- Vagy a leheletemet a nyakadon...- már akkor is kiráz a hideg amikor kimondja, aztán megérzem forró ajkát, ahogy a nyakamhoz közelít.
-Bori!- hallom Niki hangját. Megfordulok, majd észreveszem, ahogy döbbenten engem bámul.
-Bori! Ez nem az a a srác...?- kezdi Anna, de be sem kell fejeznie a mondatot, Diego hátrébb megy, hogy legyen épp egy lépés távolság köztünk, és megválaszolja Anna még fel nem tett kérdését.
-De, én vagyok az, akivel a testvére verekedett, bár, hogy őszinte legyek szerintem nem kell ebből akkora ügyet csinálni! Elég sokszor ütöttük már egymást a ringben.
-Engem az nem érdekel!-fakad ki Anna.- Az sem érdekel igazából, hogy kivagy, vagy honnan jöttél. Az a lényeg, hogy ő itt a legjobb barátnőm, és senki nem játszadozhat vele!
-Aú! Ez fájt- teszi Diego az ártatlant.- Sértő, hogy ezt gondolod rólam.
-Szerintem nem, ugyanis nem adtál rá okot, hogy mást gondoljak- folytatja Anna ingerülten.
-Ez érdekes,mert kimondottan kedves voltam mindeddig- a hangja most mintha már nem lenne olyan nyugodt.
-Az lehet, de a magad fajta srácok a kurvákkal is kedvesek szoktak lenni- folytatja halkabban Anna. A fiúnak, aki mögöttem áll látszik az arcán, nagyon közel áll ahhoz, hogy elveszítse a türelmét. A szeme most sokkal sötétebbnek hat, és tele van elfojtott érzelmekkel.
-Gondolom ezt onnan tudod, hogy te is egy vagy közülük- közli nyájasan, mintha nem is azt mondta volna, amit hallottunk.
-Remélem tudod, hogy András nem fog örülni annak, hogy még mindig a húga körül ólálkodsz.
-Ez most fenyegetés akar lenni?- húzza össze a szemét Diego.
-Csupán figyelmeztetés- mosolyodik el Anna győzedelmesen.
-Várj, ezt nem mondhatod el neki- szakítom félbe a heves beszélgetést.
-Bori! Kérlek most inkább menjetek be az öltözőbe!- kérlel barátnőm jelezve, hogy tartsak Nikivel.
-Nem!- kiáltok Annára, aki egészen idáig engem védett.- Ez igazából csak rám és Diegora tartozik- jelentem ki végül. Egy pár pillanatig szemezek a két lánnyal, végül Niki magával ráncigálja Annát ezzel megelőzve egy másik vitát.
-Odabent várunk- mondja.
-Jól döntöttél-szólal meg végül Diego, mikor a többiek már halló távolságon kívül vannak.- Azt hiszem ez egyértelmű válasz volt arra is, hogy békén hagyjalak e.
-Igazából csak szerettem volna én közölni veled, hogy a barátnőmnek igaza van, és én vagyok az ostoba, hogy egyáltalán szóba álltam veled. Nem ismerlek, és te sem engem.
-Mi van ha én szeretnélek megismerni?- mosolyog hívogatóan. A hangulat érezhetően megváltozott közöttünk egyik pillanatról a másikra, de én úgy döntök, inkább nem foglalkozom ezzel.
-Semmi okod nincs rá, és nem akarok egy lenni én is a sok lány közül, akik a listádon vannak- amint kimondom meg is bánom az őszinteségem.
-Lista?- néz rám rám értetlenül. Érzem, ahogy elpirulok. Ezt a mondatot nem gondoltam át eléggé.
-A lányok, akiket megfektettél...- hajtom le a fejem szégyenlősen, mire elneveti magát.
-Aranyos, hogy emiatt aggódsz. Figyelj!- alig ér hozzá az államhoz, mégis arra késztet, hogy ránézzek.- Adhatnál nekem egy esélyt. Talán pontosan én vagyok az a személy, akire egész életedben vártál.
Nemet akarok mondani, de egyszerűen nem tudok. Rabul ejtett a tekintetével. Az a gond, hogy még egy szót sem kell szólnia ahhoz, hogy teljesíteni akarjam minden kívánságát.
-Én... én nem akarok bajt. Remélem tényleg olyan rendes vagy, amilyennek mondod magad, és el tudod ezt fogadni. A bátyám világosan megmondta azt hiszem, hogy kerülj el.
-Lehet, de ha nem kockáztatsz, sosem nyersz- közli, mire a vigyora csak még szélesebb lesz.
-Akkor próbálkozz másnál- mondom és megfordulok, de ő makacsul mellettem terem.
-Bebizonyíthatnám neked valahogy, hogy érdemes lenne ezt mégis megpróbálni?
-Adj egyetlen értelmes okot- torpanok meg.
-Szerintem működne köztünk a kémia, már ha érted mire gondolok....- kezd bele, de végig sem kell hallgatnom. Tudom hova akar kilyukadni és pontosan erre számítottam, de én nem az a fajta lány vagyok, aki belemegy az ilyesmibe.
-Ahogy sejtettem. Semmi- azzal faképnél hagyom, és ezúttal nem jön utánam, hanem tovább álldogál egyedül a folyosón.
Amikor benyitok az öltözőbe a lányok már végeztek a fürdéssel. Elsőre úgy tűnik Anna már megnyugodott, de amint meglát összehúzza a szemöldökét, és ismét elkapja a düh.
-Egyszerűen nem értelek- nyögi ki végül.
-Én sem értelek téged- közlöm vele és a szekrényemhez megyek. Háttal állok neki, de így is tudom, hogy nagyokat hadonászik a kezével miközben engem szid. Nem akarok bele menni ebbe a beszélgetésbe, mert tudom, hogy olyan dolgokat vágnék a fejéhez, amiket később megbánnék, így inkább csak hallgatok.
-Miért nem kerülöd el? Hihetetlen, hogy mennyire makacs tudsz lenni- azzal vesz egy mély levegőt és abbahagyja az ordibálást. Tudom,hogy igaza van, éppen ezért zártam le ezt az egészet, bármi is legyen ez köztem és Diego között, de nagyon aggaszt, hogy itt prédikál nekem, miközben neki meg Arnoldot kellene elkerülni nagy ívben, bár ő nem látja be, hogy e között a két helyzet között bármiféle hasonlóság is lenne. Még jó, hogy én igen, és annak ellenére, hogy ezt nem dörgölöm az orra alá, én a helyes utat választom. Vagy legalábbis megpróbálom. -Egyszerűen nem tudok mit mondani- teszi hozzá végül.
A nap további részében Anna nem szól hozzám, nem jön velem a házunkig, és üzenetet sem küld, ahogy általában szokott. Szerencsére Niki nem így tesz.
-Hogy őszinte legyek én nem értettem ezt az egészet- vallja be, amikor telefonon beszélünk.
-A lényeg az, hogy ez a srác meg én nagyon különbözünk. A bátyám gyűlöli őt, és állítólag nem egy jó ember, de valahogy mégis állandóan egymásba botlunk... Ez csak jelent valamit!
-Valamit biztosan...- mondja kételkedő hangon.
-Ne! Ne kezdd ezt te is! Mindenki elítéli, pedig nem is ismeritek! Lehet, hogy minden, amit róla állítanak, az hazugság, pletyka... oké, elismerem, hogy valami alapja kell hogy legyen, de akkor is!- akarok ki.
-Miért? Te ismered?- kérdezi, ezzel rádöbbentve a valóságra.
-Nem, igazából nem, de én legalább megpróbáltam esélyt adni neki... én csak... Az egy olyan felületes dolog, hogy ránézel valakire és eldöntöd, hogy nem kedveled. Nem kedveled azért, mert másabb, mint te, mert nem úgy gondolkozik, mert máshonnan jött. Pedig mindenkinek van egy története, amit legalább érdemes lenne meghallgatni. Mi van ha nem ő lóg ki a sorból, hanem mi látjuk rosszul a világot? Különben is teljesen véletlenül ütköztünk össze- kelek a védelmére, miután végeztem a monológommal arról, hogy mennyire elcseszett egy világban élünk.
-Basszus, Bori! Hagyd ezt abba! Értem mit akarsz mondani, de most kb úgy beszélsz, mint, aki totál bedilizett. Szerintem teljesen belezúgtál ebbe az alakba!-szakít félbe Niki.
-Ez nem igaz!- háborodok fel.
-Figyelj!-folytatja.- Én csak azt akarom mondani, hogy jobb lenne, ha nem agyalnál annyit.
-Oké, oké. Megpróbálom- nyugtatom meg, de valójában tudom, hogy ezt az ígéretet nem tudom teljesíteni. Ez az, ami biztosan nem fog menni.
Miután elköszönünk egymástól a konyhába megyek vacsorázni.
-Szia kincsem, milyen napod volt?- kérdezi anya.
-Jó- rázom le gyorsan, mert tudom, hogy ha elkezdünk beszélgetni sosem fekszem le aludni.- Igazából elég fáradt vagyok, szóval megyek is- felkapom az asztalról a szendvicset, amit készítettem és magammal viszem a szobámba. Épp nekilátnék, amikor megrezzen a telefonom. diego.c elkezdett követni téged. A szívem azonnal hevesebben kezd verni, ahogy megnyitom az értesítést. Ő az! Azonnal végignézem a képeit, és sajnos be kell vallanom magamnak, hogy mindegyiken tökéletesen néz ki, annak ellenére, hogy többségében a barátaival hülyéskedik. Van néhány bokszolós kép, és egy idézet legfelül a neve alatt.'Sueña y seras libre en espiritu, Lucha y seras libre en la vida.'
Fordítás megtekintése -azonnal rákattintok.
'Álmodj, s lélekben szabad leszel - vagy harcolj és légy szabad egész életedben.'
Ez egyszerűen hihetetlen. Ennek a srácnak tényleg van valami mondanivalója?
Követés viszonzása -lehet, hogy meggondolatlan ötlet, de azonnal rákattintok. Mire letenném a telefonomat egy üzenetet jelenik meg a képernyőn.
Szia :)
YOU ARE READING
Repülni és zuhanni (✓)
RomanceBori a város egyik legjobb gimnáziumába jár. Az élete egyszerű. Semmi váratlan. Sokat tanul, és nem szereti a feltűnést. Csak teszi, amit elvárnak tőle. De mi történik akkor, ha felbukkan valaki az életében, aki nagy ívben tesz a szabályokra? Egy sr...