~Ertesi gün~
Bugün benim doğum günümdü ama ayrıca da babamın ölüm yıl dönümüydü. Sevinemiyordum. Annem beni aramıştı. Birbirimizi o kadar çok özlemiştik ki yaklaşık 1-2 saat konuşmuştuk.
Şu anda da evde boş boş oturuyordum. Teyzemle de Doğum günümü kutlamıştık. Pasta, sürpriz falan demişti ama ben hiç istemiyordum. Ne kadar ısrar etse de en son vazgeçti. Ama illaki pasta yapacağını söylemişti. Ben de daha fazla üstelemedim ve yapmasına izin verdim. Kim babasının ölüm yıl dönümünde mutlu olabilirdi ki?
Barış'ın aramasını beklemiştim ama ne mesaj atmıştı ne de beni aramıştı. O gündem Sonra hiç konuşmamıştık. Bir şey mi olmuştu acaba? Ama onun haricinde herkes aramıştı ve doğum günümü kutlamıştı.
Aşağı inip buzdolabından bir çikolatalı süt aldım. Teyzem pasta yaparken gülümsedi ama acı bir şekilde. O da biliyordu. Ben de elimden geldiğince tebessüm ettim ve geri odama çıktım. Yatağıma geri oturduğumda telefonumu elime aldım. Barış'tan mesaj gelmişti. Hemen açıp, baktım.
Deli oğlan💘: iyi misin? Merak ettim seni.
Yaprak: nasıl iyi olabilirim?
Deli oğlan💘: evet haklısın. Özür dilerim. Ama sana iyi gelecek bir şey biliyorum ben.
Yaprak: neymiş o?
Deli oğlan💘: ben sana haber vereceğim. Ama lütfen gel ve dediklerimi yap olur mu? Emin ol, en güzel doğum gününü yaşatacağım sana.
Yaprak: peki. Merakla bekliyorum :)
Deli oğlan💘: 🖤
Gülümsedim ve kafamı dağıtmak İçin film izlemeye başladım. Barış'ın ne yapacağını oldukça merak ediyordum.
🖤🖤🖤
Saat akşam 6'ya geliyordu. Barış'tan ses yoktu. Meraktan çatlayacaktım. Teyzemle beraber onun yaptığı pastayı yemiştik. Fazla lezzetliydi ama hiçbir şekilde mutlu olamıyordum. Kim olabilirdi ki?
Camın pervazına oturmuş dışarıyı izliyordum. Kapının önünde biri belirince, dikkatlice izledim. Elinde siyah bir kutu vardı. Bizim kapıdan teyzem çıktı ve kutuyu eline aldı. Anlamamıştı ne olduğunu, ben de anlamamıştım. Geri kapı kapanınca o her kimse gitmişti. Merak edip aşağı indim.
Yaprak: teyze?
Esra: yaprak bu sanaymış. Ben anlamadım ama bir de sen bak.Kutuyu elime aldım ve içini açtım. Siyah, düz bir elbise vardı içinde. Ayrıca siyah, düz bir babet vardı. Şaşkınca inceliyordum kutuyu. İçinde bir de not vardı. Şöyle yazıyordu: "Geceyi benim gibi sevdiğin ve siyah ruhunu yansıttığı İçin sana siyah düz giyebileceğin bir elbise. Ayrıca, topuklu ayakkabılardan da nefret ettiğin için babet aldım. Bana bunlarla gelir misin?"
Esra: kimdenmiş?
Ben gözlerim dolu dolu, yüzümde salak sırıtışla bir elbiseye bir nota bakıyordum.
Esra: yaprak, burda mısın kızım? Kimdenmiş?
Yaprak: he, eee şey e-erkek arkadaşımdan. Bana hediye etmiş de bunları.
Esra: anladım. Güzelmiş.
Yaprak: eee şey teyze...Beni beraber olabileceğimiz, doğum günüm İçin bir yere çağırıyor da gide-
Esra: gidebilirsin. Ama bak bu aralar eve hep geliyorsun. Artık böyle şeyler istemiyorum. Yoksa annene söylerim, biliyorsun.
Yaprak: biliyorum teyzeciğim. Söz, bir daha olmaz.Yanağından öptüm ve hemen odama çıktım kutuyla beraber. Ayrıca notta gideceğim yer de yazıyordu. Hemen elbiseyi giydim. Siyah, düz babetlerimi de giymiştim. Saçlarımı da açtım ve kaküllerimi düzelttikten Sonra hazırdım. Başka hiçbir şey yapmamıştım. Telefonumu da aldım ve notu alıp, aşağı indim.
Esra: çok güzel olmuşsun kızım.
Yaprak: teşekkür ederim teyze.
Esra: nasıl da yüzün gülüyor. Biz her şeyi yaptık, güldüremedik. Bir notla, yüzünde güller açıyor.Gülümsedim ve ona sarılıp evden çıktım. Bir taksi çağırdım. Gideceğimiz yeri söyledim. Geldiğimiz de parayı ödeyip, indim taksiden. Sahile getirmişti beni. Şu anda tam da güneş batıyordu. Biraz ilerledim. Karşıma bir anda kuma serilmiş siyah bir örtü, siyah minderler ve etrafı yıldızlarla çevrilmiş çok güzel bir yer vardı. Karışıma bir anda Barış çıkınca gözlerim doldu. Yanıma yaklaştı ve elimi tuttu.
Barış: hoş geldin. Nasıl beğendin mi?
Yaprak: çok...çok beğendim.
Barış: sevindim. O zaman, bu gece için hazır mısın?
Yaprak: hazırım...Yeni bölüm geldi! Bu kurguya kötü yorum ve saçma sapan şeylere rağmen hala yazıyorum, ama onlar gram umrumda değiller. Umarım siz beğenirsiniz.
Nasıldı bölüm? 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KABUSUM
Teen FictionYeni okula gelen yaprak, bir psikopatla karşılaşırsa başına neler gelebilir? Nerden bilebilirdi ki, aslında psikopat olan çocuğun içinde kalbi kırık bir çocuk olduğunu?