Yutkundum sertçe. Ne yapacağımı bilmiyordum. Bir an beni yeni idrak edince, elini saçlarına getirdi ve düzeltmeye çalışırken daha çok dağıttı. Bu sırada ise konuşmaya başlamıştı.
Barış: niye geldin?
Yaprak: ben, bir şey oldu zannettim...Korkuttun beni o sözlerinle o yüzden geldim.Kafasını salladı. Eliyle içeriyi işaret etti.
Barış: geçsene. Konuşuruz.
Dediğini yaptım ve içeri girdim. Evi aynıydı. Sadece biraz ruhsuzdu sanki. Ruhu çekilmiş gibiydi sanki evin. Üçlü koltuğa oturdum. O da peşimden geldi ve hemen çaprazımdaki tekli koltuğa oturdu. Bana bakmıyor, başını ovuşturuyordu. İçtiği hem nefesinin kokusundan ve hareketlerinde hem de yerdeki şişelerden anlaşılıyordu.
Bir süre hiçbir şey demeden oturduk. Yine her zaman olduğu gibi sessizliği seçmiştik...ben ellerimle oynarken bir an bir elimi iki elinin arasına aldı ve okşamaya başladı. Yavaşça kaldırdım kafamı ve ona baktım. Gözlerinde yorgunluk ve pişmanlık hissediyordum.
Barış: söylediklerim İçin ve yaptıklarım İçin özür dilerim. Seni üzdüm, biliyorum. Seni yarı yolda bıraktım, biliyorum. Ama emin ol, eğer beni biraz olsun tanıyor ve seviyorsan senin için yaptığıma emin ol...
Boğazıma bir yumru oturduğunu, gözlerimin dolduğunu hissettim. Gözlerimi kaçırdım. Ne yapacağımı bilmiyordum. Arada sıkışmış kalmıştım. Ona güvenmek ve inanmak istiyordum. Tekrar gözlerimi ona çevirdim ve cevap verdim.
Yaprak: peki, tek bir sorum var. Neden bana söylemedin?
Barış: ben...sen beni o halimle görünce istemez ve daha çok üzüleceğini zannediyordum.
Yaprak: nasıl böyle düşündün aklım almıyor. Ben, her daim senin yanında olmak istiyorum.
Barış: ben...bilmiyorum. Sen beni istemezsin sandım.
Yaprak: o zaman o düşünceyi hemen sil kafandan, çünkü ben senin yanındayım sen benim yanımda olmasan da.🖤🖤🖤
Ne kadar konuştuk bilmiyorum. Bir süre ondan Sonra neler yaşadığımı anlattım ve gözlerindeki pişmanlığı fazlasıyla görebiliyordum. Ben de aynı anlar gözlerimin önüne gelince yine üzülüyor ve ona kızıyordum. Ama o da her şeyi anlatmıştı,neden gittiğini, bu yüzden ona eskisi kadar kızgın değildim.
Beraber oturuyorduk. Barış birden yanımdan ayrıldı. Arkasından baktım. Odasından elinde bir tabloyla çıkınca kaşlarımı çattım. Neydi bu?
Yanıma oturdu. Tabloyu bana çevirince bir anlığına şok olmuştum. Çünkü elindeki tablo 1 Hafta önce onu çizdiğim tabloydu. Tablodan gözlerimi çektim ve onun gözlerine çevirdim. Gülümsüyordu.
Yaprak: nerden buldun bunu?
Barış: çöpten. Yani senin evinin çöpünden.
Yaprak: iyi de sen yok- sen o zaman orda mıydın?!
Barış: evet. Seni izliyordum. Neler yaptığını merak ediyordum. Birden bire elinde bunla çıktın. Neler dediğini de duydun küçük hanım.
Yaprak: duy. Duy da anla!
Barış: anladım zaten. Ben ayrılığımızın ilk gününden daha mahvolmuştum. Seni düşünemiyorum. Hala aklıma geliyor, özür dilerim.Elimi yanağına götürdüm ve okşadım yavaşça.
Yaprak: tamam dileme artık. Geçti, gitti. Unuttum bile ben.
Gülümsedi ve ikimizin de gözleri tekrardan tabloya kaydı. Beğenmiş gibiydi.
Barış: gel bunu odamıza asalım.
Koltuktan kalktık ve odasına geçtik. Yatağının tam karşısına astı. Gülümsedim. Yeni fark ediyordum da, gerçekten güzel çizmiştim. Sonra yatağı işaret etti.
Barış: uyuyalım.
Yaprak: b-beraber mi?
Barış: yani sen istemezsen anlarım ben aşağıda da yatarım. Ama ben istersin diye...
Yaprak: yok yani bir sorun olmaz.
Barış: peki.Gülümseyince ben de gülümsedim. O yatınca ben de yanına yattım. Ama benden uzak duruyordu. Gözlerimi ona çevirdiğimde sırıtarak beni izlediğini fark ettim. Uzun süre kalbimde o hissi hissettim ona karşı.
Ben de ona döndüm. Bir süre hiçbir şey yapmadan izledik birbirimizi sessizce. Uykum gelmeye başlayınca, gözlerimi kapattım ve iyice ona yaklaştım. Kafamı göğsüne koydum ve beline sarıldım. O da kollarını bana sarınca gülümsedim. Kokladım iyice. 1 yıl Sonra ilk defa bu kadar yakındık. Ve bu beni fazlasıyla mutlu ediyordu...
Yeni bölüm geldi kuşlar! Nasıldı bölüm? 💙(Medyadaki şarkıyı kesinlikle dinlemelisiniz!😍)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KABUSUM
Teen FictionYeni okula gelen yaprak, bir psikopatla karşılaşırsa başına neler gelebilir? Nerden bilebilirdi ki, aslında psikopat olan çocuğun içinde kalbi kırık bir çocuk olduğunu?