Barış'la beraber onun evine gelmiştik. Saat 9'a geliyordu. Teyzemin dedikleri aklıma gelmişti. Geç kalmamı istemiyordu. Ama birkaç saatten zarar gelmezdi değil mi?
İkimiz de ıslaktık hala. Hemen ayakkabılarımı çıkardım ve bir köşeye koydum. Tam koltuğa oturacakken, Barış kolumdan tuttu.
Barış: saçların ıslak, onları bir kurutalım.
Yaprak: evet iyi olur.Banyoya girince ben de arkasından girdim. Bir havlu çıkarttı ve saçlarımı kuruladı. Aynada ikimize bakıyordum. Saçlarım dağılmış bir durumdaydı. Gülümsedim. O da bana aynada baktı ve gülümsedi.
Eline kurutma makinesi aldı ve onunla da kuruttu. Kabarmıştı saçlarım. Sıra bana gelmişti. Elime kurutma makinesi aldım ve Barış'a döndüm. Saçlarını karıştırarak kurutmaya başladım. Gözlerini gözlerimden ayırmıyordu. Gözlerimi kaçırdım.
Bir süre kuruttum. Bitirince yerine koydum ve geri Barış'a baktım. Sertçe yutkunduğunu görünce anlamaz bakışlar atmaya başladım. Bana yaklaşmaya başlayınca, heyecanlanmıştım.
Burunlarımızın sürtüşüceği kadar yakınlaşmıştık. Işığı kapatınca, gerilmiştim. Hala gözlerimizi birbirinden ayırmamıştık.
Yavaşça dudaklarını dudaklarımla buluşturdu. Gözlerimi kapattım ve acemice karşılık verdim.
Eli yanağıma gitti. Bir yandan öpüyor, bir yandan da okşuyordu nazikçe. Gözlerimi bir saniyeliğine açtım ve ona baktım.
Onun gözleri kapalı değildi. Ela gözleri hafif koyulaşmıştı. Germişti bu beni. Geri hemen gözlerimi kapattım.
Ayrıldı benden. Ama aramızda birkaç santim vardı. Nefes nefese kalmıştık. Gözlerine bakarken, nefes nefese konuşmaya başladım.
Yaprak: Barış...Neden bu günah bu kadar masum geliyor şu an bana?
Barış: çünkü gözlerinin içine bakıyorum...(Öfa🖤)
🚫🔞🚫
İçimde bir şeyler kıpır kıpır ediyordu. Galiba...onu istiyordum. Onu beklemeden ben birleştirdim bu sefer dudaklarımızı. Hemen karşılık verdi.
Belimden kavradı ve beni kendine yapıştırdı. Benim gözlerim kapalı olduğu İçin bir şey anlamıyordum ama galiba banyodan çıkmıştık.
Odasına geldiğimizde kapıyı açtı ve ayağıyla kapattı geri. Yatağının ucuna gelmiştik. Ayırdı beni kendinden. Ama benim utançtan hala gözlerim kapalıydı.
Bir elini belimden çekti ve elbisemin askısına götürdü. Benim nefes alış-verişlerim düzensizleşmişti.
Gözlerimi açtım sonunda. Gözlerimi açar açmaz bana baktı. İzin ister gibi. Kafamı salladım yavaşça. Neden böyle bir şey yaptığımın o an ben de farkında değildim. Sertçe yutkundu ve elbisemi indirdi.
Utanmıştım onun önünde sadece iç çamaşırlarımla kalınca. Benim çekindiğini anlayınca, kendi tişörtünü kendi çıkardı.
Odanın Karanlık olmasına rağmen parlayan gözlerini görebiliyordum. Benim üstüme biraz daha gelince, yatağa düşmüştüm. O da ağırlığını vermeden üstüme çıkmıştı. Artık bundan sonrası irademden çıkmıştı...
İki genç aşık, şu anda ne yaptıklarının farkında değillerdi. Oğlanın aşkından başı dönmüştü, kız da ondan farksız değildi.
Yavaşça dudakları birleşti ikisinin de yine. Yavaşça öpüşürken, oğlan kızla ellerini kenetledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KABUSUM
Teen FictionYeni okula gelen yaprak, bir psikopatla karşılaşırsa başına neler gelebilir? Nerden bilebilirdi ki, aslında psikopat olan çocuğun içinde kalbi kırık bir çocuk olduğunu?