בית

35 5 2
                                    


שתקתי, ושקד, שהבין שאני נבוכה מכדי להמשיך לדבר על זה, הפסיק והחליף נושא. "אז, אממ, עוד במבוך-אמרו שגם את נחטפת על ידי הגפן הזה, ל'יער הגילויים'-" פתח אבל אני הסתכלתי עליו בתהייה. "איזה יער?" שאלתי. שקד התבלבל גם עכשיו. "נו, היער הזה שסוגר עליך עם הקול ההוא." אמר. הבנתי שהוא מדבר על היער שהגפן חטף אותי אליו והנהנתי. "קוראים לו יער הגילויים?" שאלתי ושקד הנהן בהיסוס. "מובן למה." אמרתי במרירות ושקד צחק. ביער הזה נאלצתי להשלים עם מי שאני ולומר את זה בקול רם לקול ההוא, או שאני אשאר שם לעולמים. "מה הוא הכריח אותך להגיד?" הסתקרנתי. שקד נסוג, וחייכתי. "היי, אני אמרתי עליי. עכשיו תורך." אמרתי. שקד נשם עמוק. "בסדר-בסדר." הוא חשב קצת והסתכל על נעמה, תמר ועידו משחקים לשתי דקות במונופול ישן. לבסוף הוא דיבר. "אני-פעם אחת- היפנטתי את אח שלי הגדול," אמר בקול חלש. הופתעתי שהוא באמת מגלה משהו, ושתקתי בציפייה שימשיך. "עצבן אותי שאח שלי לא מאמין לי שאני אינפרא ולדברים שקורים לי. רציתי להוכיח לו. הוא בן תמותה, את מבינה, ובדיוק ההורים שלנו גילו לנו, בשיחה, על הכל." אמר ולא הסתכל עליי, משחק בידיו. הנהנתי בהבנה- גם המשפחה שלי לא ממש מאמינה לי. נראה שזה מתנדנד- פעם הם צוחקים עליי ופעם הם מאמינים לי מאוד. תמיד נאלצתי להתאפק ממש כדי לא להוכיח להם עם הכוחות שלי וזהו- ידעתי שבין כה וכה הם לא יראו את זה. "מה עשית לו?" שאלתי. שקד חייך חלושות. "גרמתי לו להשקות את הגינה." אמר וצחקתי. שקד החמיץ פנים ומיהרתי להפסיק. "הוא שונא גינות. את יודעת, הוא טיפוס קניונים והמבורגרים. לכן הוא האמין לי בסוף, כי הוא לא הבין מה הוא עושה בחוץ וההורים שלי הסבירו לו מה קרה אחר כך." אמר שקד. חייכתי בהיסוס ושקד נאנח. "מה-מה הכוחות של ההורים שלך?" שאלתי. "אמא שלי שולטת במים. אבא שלי באש. הפכים." אמר. צחקנו שנינו צחוק משחרר. "אז ממי קיבלת את הכוח של ההיפנוט?" שאלתי. "מסבתא." אמר שקד בחיוך. הנהנתי.

"מגניב. זה הגיע לו." אמרתי בחיוך ושקד חייך סוף סוף חיוך אמיתי. "נכון?" אמר. אחרי זה הם חזרו לפנימייה עם הרבה חיבוקים ודמעות מזוייפות של עידו, שאמר שהוא יתגעגע אליי. "בעצם, אנחנו לא חוזרים לפנימייה," נעמה אמרה כשהם היו ליד הדלת וגבריאל עמד להחזיר אותם. "אני ועידו חוזרים הבייתה." אמרה.

הערת הכותבת:

היי! יש לי מחסום כתיבה קטן אבל מאוד רציתי להמשיך. אז סליחה אם זה יצא גרוע
לא לדאוג יהיו עוד פרקים

ילדה מיוחדתWhere stories live. Discover now