Posljepodnevni sati bili su ekstremno dugi. Buka koja je proizlazila iz perilice rublja činila me nervoznom.
Joseline je uredno pisala mailove na koje sam ionako vrlo kratko i jednostavno odgovarala.
Gledajući u mobitel sat je pokazivao dva sata i sedam minuta. Imala sam točno sedam sati i pedeset tri minute. Zabava je bila na otvorenom u šumi pa sam odmah isključila suknje, haljine i kratke hlače. Paige mi je poslala fotografiju na kojoj je ona sa Mattom, Zackom te još nekoliko ljudi u pozadini kako nose drvene klupe, stolove i postavljaju lampice po granama stabala.Kada se perilica prestala okretati, ubacila sam sav veš u sušilicu pa ponovo osjetila nervozu u trbuhu. Mora da sam izgledala pokislo i vrlo blijedo kada me u tom trenutku ugledao ujak Elias. Odmjerio me pogledom poput skenera koji probija vanjski dio. Oči su mu se suzile u tanku liniju.
"Dobro sam. Samo sam nervozna", kažem i krenem korakom prema sobi.
"Pod pritiskom si", reče, okrene se na peti i nestane.
Vrata moje sobe su lagano pritvorena, ponovo uđem i lagano se ugnjezdim u krevetu stišćući se u fetalni položaj. Polako sam osjećala mučninu i umor kada sam začula kucanje na vratima. Okrenula sam glavu i torzo a na vratima je stajao Elias sa šalicom u rukama.
"Kamilica. Pomaže kad si pod pritiskom."
"Hvala."
"Ne spominji", kaže i ostaje tako stajati sve dok se ne uspravim i ne preuzmem vruću šalicu čaja iz njegovih ruku. Puhnem nekoliko puta a potom malo srknem.
"Možeš sjesti", kažem spuštajući šalicu u krilo "ako želiš, naravno", dovršim.
Elias ne govori mnogo već samo klimne potvrdno glavom i sjedne na rub kreveta."Koliko dugo poznaješ obitelj Walters?" Upitam pomalo s oprezom.
"Već neko dulje vrijeme", odgovori.
"Stari znanci, dakle", zaključim i otpijem gutljaj kada se Elias nasmiješi i ispusti potvrdno mrmljanje.
"Pa," rastegnem malo. "Imaš li zaručnicu ili curu?" Upitam kao da sam to samo tako objesila u zraku.
"Pardon?" Iznenađeno će Elias.
"Oprosti, samo sam pitala..."
"Vrlo neprikladno pitanje..." Reče Elias s blagim prijekorom u glasu kada mi pobjegne smiješak. Na njegovu licu ugledam nešto, nešto pozitivno što sjaji.
"Aaaa" potegne ozbiljno s laganim podbadanjem.
"Imam li nešto na licu?" Upita me dok ga tako gledam.
"Aha, nešto, ali ne znam točno što" , odgovorim pa potegnem poveći gutljaj iz šalice boje slonovače kojoj su rubovi fino ukrašeni zavijutcima.
"Da li..." započne Elias ali ga prekinem prije nego što dovrši.
" Nemam dečka" ispalim kao iz puške a onda izmjenimo poglede. Eliasove oči se ponovo suze, a onda podigne obrve, pa shvatim kako sam krivo procijenila nedovršeno pitanje. Počela sam izvoditi grimase stišćući usnice.
"Pa, dovrši svoj čaj."
"Aha, svakako", odgovorim kada se Elias ustao, popravio svoju košulju i izašao iz sobe van. Dlanom sam se udarila posred čela te ostala tako sjediti još nekoliko trenutaka.
Sušilica je zapiskutala kada sam je ugasila nekoliko sekundi kasnije. Veš je fino mirisao a sva moja odjeća izgledala je kao nova. Ružičasta vesta bila je kao u trenutku kada sam je izvadila iz ukrasne vrećice.
Odlučila sam izvaditi iz ormara traperice visokog struka oslikane sitnim cvijećem blizu ruba nogavica koje su se lagano širile, svileni top maslinastozelene boje, tenisice visokog potplata i tome sam dodala svoju novu ružičastu vestu.
Pogledavši ponovo u mobitel, imala sam nekoliko propuštenih poruka.Matt:
"Kladim se da si uzbuđena. Imaš li pratnju za večeras?"
Zack:
" Vidimo se večeras, ljepotice."
Nathaniel:
"Nadam se da ti se svidio poklon. Vidimo se u 8:30 ispred trijema."
Zurim još nekoliko sekundi u poruke a onda stanem odgovarati redom na njih.
Matt:
"Nervozna. Nemam. Bila bi mi čast, osim ukoliko nisi već zauzet za takvo što?"
Zack:
"Vidimo se."
Matt je ubrzo potvrdio i pristao. Posljednju poruku šaljem Nathanielu.
"Hvala na svemu. Zbilja je divno. Imam pratnju za večeras. Vidimo se tamo."
Sekundu nakon što sam poslala poruku dala bih se kladiti da Nathanielu ne sjeda baš odbijanje. Kut desne usne lagano mi se izvije prema gore.
YOU ARE READING
HLADNOKRVNI #uređuje se
Fantasy"Kada kročiš ovom zemljom, ti i tvoja djeca će te se držati Tame, pit će te samo krv, jesti samo pepeo, bit će te onakvi, kakvi ste bili pri smrti, Nikad umrijeti, zauvijek živjeti. Zauvijek hodati samo Tamom i sve što dotaknete, pretvorit će se u...