52. •uređeno

566 42 4
                                    

 "Kako ti je tata?"

"Dobro, počeo je lagano zanovjetati."

"Hah, to je nešto novo" , kažem pa se nasmijemo.

"Nadam se da te sve ovo nije previše uplašilo. Bilo bi lijepo da ponekad dođeš na obalu..."

"Pa, ako je ovo poziv, obećajem da ću te češće obilaziti. Pošalji tati pozdrave."

"Hoću, hvala", kaže Zack pa se nasmije pokazujući svoje velike bijele zube.

Neko vrijeme provodimo u parku. Prisjećamo se raznih uspomena a potom sam se popela na zid i oponašala hod na gredi. Dobro mi ide sve dok se ne oglasi glasni motor vozila a gume mu zacvile po asfaltu kada uđe naglo u zavoj. U tom trenutku zaboravim gdje se nalazim i za željom da se okrenem, ljudski gubim ravnotežu. Zack me naglo povlači k sebi a lica nam dijele svega nekoliko centimetara. Mogu vidjeti toplu boje njegove kože i namirisati slatkoću kave.

"U redu sam, samo sam se malo uplašila", kažem osluškujući daleki zvuk jurečeg automobila.

Uspravljam se i odvajamo od Zacka. Primjećujem kako Zack cijelo vrijeme gleda u naše ruke koje se svako toliko dodiruju radi velike blizine i ujednačenoga hoda.
Iako mi je drag, nešto me blago odvlači od njega. Pogotovo zato jer ima drugačije namjere.

"Jesi li možda razmišljala..." Započne Zack kada ga prekinem spazivši Adalind koja silazi sa motocikla.

"Je li ono Adalind?" Upitam pa požurim korakom.

"Hej, curi!" Dovikne a kada se dovoljno približim čvrsto se zagrlimo.

"Zdravo Adalind", kaže Zack i mahne joj glavom, onako pomalo frajerski.

"Zdravo i tebi", kaže Adalind i neprimjetno ga promotri.

"Mi smo krenuli na ručak", kaže Zack.

"Odlično! Ručajmo zajedno, ja častim", kaže ozareno Adalind iako se doima kao lagana provokacija u Zackovom smjeru.

"Odlična ideja", potvrdim euforično i svoju ruku zavučem ispod njezine miške.

"Hajde Zack, biti će zabavno", Adalind kaže i mahne frajerski glavom u njegovu smjeru.
Kada smo stigli ispred restorana, Zack nam pridrži vrata. Propušta me, a on i Adalind izmijene nekoliko riječi.

"Zbilja misliš da imaš šanse natjecati se samnom? U ovome?"

"Zašto ne? Ili ti znaš nešto što ja ne znam, hmm?"
Zack na trenutak stane pa zamišljeno kaže.

"Možda?"

"Ja sam Grimm, Zack. Zbilja?"

"Ulazim zadnji, izvoli", kaže Zack pa propusti Adalind.

U međuvremenu odabrala sam savršeno mjesto u kutu blizu paprati, puzavca i ostalih biljaka.

Pizza i cola mi baš gode a pomalo uživam u nadmetanju između Adalind i Zacka.

"Što je slijedeće u planu?" Upitam ispijajući sadržaj iz limenke.

"Ne znam, ali ja vas moram napustiti. Volontiram", kaže Zack pomalo važno.

"Mrak! Znači, ti i ja same", izjavi veselo Adalind.

"Ne bih bio toliko euforičan da sam na tvome mjestu", kaže Zack ispod glasa.

"Ljubomoran, vučiću?" Odgovori mu Adalind kroz zube.

"Ne, nimalo", odgovori joj samouvjereno Zack, pa mi namigne.
Duboko u sebi se nadam da ću jednom naići na nekoga tko se ne bude toliko trudio, netko tko će sve raditi prirodno i tečno, bez čudnih izjava, nadmetanja i pomalo dječačkog ponašanja.

"Vidimo se kasnije, ljepotice", reče Zack pa ga zagrlim iako mrzim ukrasne pridjeve koji bi mnogim drugim djevojkama laskale.
Stvarno mrzim ukrasne pridjeve, no previše sam pristojna da bih to nekome rekla. Zack uzima još jednu krišku pizze te nam salutira na izlazu iz restorana, ali ako se mene pita, salutiranje je bilo upućeno Adalind.

"Što želiš da radimo?"  Upita me Adalind što mi sve više potvrđuje njezin smjer kretanja.

"Zvučati će glupo", kažem počeškajući se po ruci pa slegnem ramenima.

"Ne, neće. Želim čuti."

"U redu. Što kažeš na pravo žensko druženje i slaganje nakita?" Upitam čekajući odbijanje ali izgleda da sam je samo pozitivno iznenadila.

"Impresionirana sam. I mislim da bi to bilo odlično!" Veselo će Adalind.

"Dobro. Prvo idemo po potrebni materijal, potom po hrpu slatkiša i onda ravno kući. Nadam se da je u redu ako smo kod mene u sobi", kažem pomalo nervozno.

"Zvuči odlično, Liz."

"Odlično!" Potvrdim i lagano pljesnem dlanom.

Ostatak popodneva i večeri provela sam sa Adalind. Adalind je odlično društvo i vjerojatno jedina ženska osoba koja mi odgovara svojim karakterom. Osjećam kako je ovo početak jednog divnog prijateljstva. Ono što me zapravo brine je njezino srce i ne želim ga slomiti niti pod koju cijenu. Briga o tuđim osjećajima je zbilja teret jer često zanemarujem svoje. Adalindin smijeh je ugodan i topao. Njezina blizina mi godi.

Naslagala sam podosta perlica na tanku svjetlo plavu špagu, radim čvor te je ispustim među ostale privjeske koje smo izradile. Preostalo nam je nešto delikatnijih komada perlica od kojih izrađujemo prstene što će krasiti naše prste.
Kokice i reese's čokoladica bilo je posvuda po sobi a zajedno smo podijelile limenku moosehead radlera.

HLADNOKRVNI #uređuje seWhere stories live. Discover now