Odlučim se zadržati još koji trenutak s Mattom.
Sladoled je savršeno potvrdio večer a mnogobrojne lampice krasile su ulicu punu restorana i barova.
Pomalo oronulo-isprana boja džipa odavala je svoju svjetloću u mračnoj uličici." Kakve su ti želje Morganice, što planiraš studirati?" Upita me Matt otključavajući auto.
"Zapravo, planiram raditi, uzeti malo pauze i živjeti, a onda kuda me pamet odvede."
"Dakle, studiranje za sada ostavljaš po strani?"
"Sudiš mi?" Upitam malo zatečeno.
"Ne, samo sam iznenađen, to je sve." Kaže i izvuče nas na cestu.
"To je onako kako se osjećam."
"Razumijem."
"Kakvi su tvoji planovi?" Upitam ga torzom okrenuvši se više prema njemu.
"Književnost, povijest ili filozofija", kaže ponosno Matt.
"Nisam ni sumnjala", odgovorim pa razvučem ugodan osmijeh.
Ulice su prazne i tihe.
Svako toliko naiđemo na kakvog šetača sa psom te osvijetljene kućne prilaze.
Matt ne zalazi ma trijem već me ostavlja na cesti pred kućom auta u leru."Hvala na svemu", kažem pa odkopčam pojas.
"Slatko spavaj, Liz", Matt će dražesno.
"Laku noć, Matt", a zatim zalupim vratima njegova džipa.
Ujak Silas stajao je na kućnom pragu dok mi je pogled sezao za Mattom. Kada je skrenuo za ugao pozdravim Silasa nesvjesna da se smijem.
"Ovo je nešto novo", kaže Silas oduševljeno i zatvori vrata za nama.
"Samo se družim, sklapam prijateljstva", kažem glasom roditelja.
"Ne prigovara, umorna?"
"Ne, zašto?"
"Kokice, Cola, Tv?
"Ja sam za. Što je na programu? Samo, prvo ću pod tuš."
"Dokumentarac ili serija?"
"Dokumentarac", doviknem.
"Strpljivo čekam", kaže Silas i samodopadno se nasmiješi.
Dok se vučem po stubištu usput mu doviknem.
" Nije ono što misliš!""Imam, svoju teoriju, gospođice!"
"Mogu se kladiti", kažem dovoljno glasno za jednog vampira.
Skidajući odjeću sa sebe, shvatim koliko mi je zapravo hladno. Hladnoća i jeza kao da su dio mene. Stresem se na tu misao.
Kosu učvrstim špangom i trakom, ogrlicu ostavljam na malenoj kutiji za nakit, puštam mlaz vode te zalazim pod topli tuš.
Postepeno reguliram s toplinom vode a kupaonica je ubrzo puna guste, bijele pare.
Kako se opuštam tako mi u ušima odjekuje zvuk potpetica.Mogla bih se kladiti kako se radi o transu. Iako naglo želim otvoriti oči, držim ih zatvorenima. Zvuk potpetica čini se toliko bliskim, gotovo kao da su ovdje, samnom u istom prostoru.
Dva lagana koraka, potom stanka. Potom još dva, zatim jedan pa naglo otvorim oči.
Iako je staklo tuša zamagljeno, zakukuljena osoba stoji ispred stakla. Ne osjećam ništa osim dubokog ponora i tame. Praznoća. Ne postoji toplo i hladno, ljubav i mržnja, postoji samo tupo stanje koje je teško opisati riječima. Tupo stanje koje ne pripada nigdje.Gasim vodu, uzimam ručnik te ga zamotam oko sebe. Stojim tako nekoliko trenutaka ispred zrcala dok mi njezin glas šapuće na desnome uhu. Svim snagama odupirem se a u trenutku kada moji prsti dodirnu toplu boju zlata sve to tako samo nestane.
Sada sam prisebna i brišem svoje tijelo na koje zatim nanosim maslac od magnolije europskog proizvođača. Miris maslaca se proširi kupaonicom a para se lagano slegne i nestaje. Oblačim sportsko donje rublje, široku majicu, pamučne tajice a onda navučem debele i tople čarape.Trenutak kasnije, Silas i ja odabiremo dokumentarac o grofici Bathory, željeznoj djevi.
"Sigurna da želiš to gledati? Upita me Silas na što samo kimnem glavom.
Odpijem friško rashlađenu Colu pa upitam."To bih ja tebe trebala pitati. Kladim se da su dokumentarci za tebe kao utakmice. Ako nema golova-priča je upitna."
"Jesam li ti rekao da si pametna?" Kaže Silas s laganim smiješkom u kutu usana.
"To je samo moja teorija."
"Jako dobra teorija", složi se samnom a potom pojača zvuk na televizoru.
Osjetim kako me Silas promatra sa ponosom i toplinom pa nadodam.
"Oči na ekran, koncentriraj se", a potom Silas gotovo koncentrirano pogled upre u ekran iako znam da me prati kutem oka.
Kada bi program prekinula reklama, Silas i ja izmjenjujemo mišljenja, detaljno pričamo o informacijama za koje moj ujak tvrdi kako su podosta šture. U jednom trenutku Silas kaže kako je osobno poznavao groficu Bathory za koju se već dugi niz stoljeća tvrdi kako je umrla, no on i Elias ne vjeruju u to te je smatraju uspavanim duhom, dobrom kamuflažnom laži."I baš tako djeluje, kao Voldemort, suviše slaba i stara da nastavi rat i pokolj. Iz sjene, strah se ponovo rađa." I samo tako nešto me podsjeti na sjenku, poznati osjećaj koji je miljama dalek.
YOU ARE READING
HLADNOKRVNI #uređuje se
Fantasy"Kada kročiš ovom zemljom, ti i tvoja djeca će te se držati Tame, pit će te samo krv, jesti samo pepeo, bit će te onakvi, kakvi ste bili pri smrti, Nikad umrijeti, zauvijek živjeti. Zauvijek hodati samo Tamom i sve što dotaknete, pretvorit će se u...