45. •uređeno

603 46 2
                                    

Zakoračila sam u mračan hodnik. Elias i Silas prigušeno govore, pa mi je teško odgonetnuti ijednu riječ. Kada se tirada privela kraju, odlučno sam se spustila u prizemlje.
Nadam se tjedan privesti kraju.
Glazba u pozadini daje ugodan osjećaj barem neka vrsta buke. Silas djeluje smireno ali na oprezu dok Elias kao da želi da ga silom mrzim.

"Jedi, trebati će ti snaga", kaže Elias gurajući tanjur pun narančastog batata.

Uzimam malo iako nisam gladna. Pogled na piletinu mi jednostavno ne sjeda pa ga vraćam na tanjur pred sobom. Silas je ustao i pošao u dnevni boravak, rekla bih da želi preskočiti dio sa večerom jer djeluje napeto. Pobrinula sam se da ne ostavim ništa iza sebe. Osjećam nervozu i lagani znoj među dlanovima.

Zakoračivši u prostor kojeg sada dijelim sa Silasom kaže. "Mm, mislim da ću ostati stajati", kažem dok slušam bilo kako mi nabija u ušima.

"Samo sjedni, ionako to nećemo moći izvesti stoječki", kaže odlučno Elias koji zalazi u isti prostor, tako da smo činili savršeni triangl.

"Kako to misliš?" Upitam kada Elias protrlja ruke a između dlanova zaiskri, onako poput magije.

"Vou! Vidjela sam ovo, upravo sam ovo vidjela!" Kažem promičući se bliže k njemu, točnije njegovim dlanovima.

"Samo malo, ne bismo li prvo započeli civiliziranijim pristupom?" Upozori strogo Silas.

"U redu. Onda, sjednimo", je Elias pokazujući na slobodna mjesta. Sjela sam bez ikakvog prigovora, napeta, u udobni, svijetli naslonjač.

"Pa, možeš započeti. Što zapravo znaš", izjavi ozbiljno ali opušteno Elias.

"Znam ponešto. Provela sam večer na obali sa Zackom. Pričali su o Hladnokrvnima i o Cu Chulainnu. Ukrala sam dnevnik u staroj, napuštenoj kući i kunem se da sam ga planirala vratiti", kažem u blago povišenom tonu i samoobrani.

"Iskrenost je precijenjena, Liz", reče Silas pa mi namigne.

"Kako, što, molim? Jesi li ti to rekla >> provalila<<?" Šokirano će Elias pa ustane sa mjesta.

"Naučiti ćeš", nadoda Silas.

"Pa, da. Ali, ne doslovno", kažem spotićući se o vlastite riječi.

"Je li to ono čemu te Joseline podučavala? Krađi, provalama...Nečuveno!"

"Pomalo", kažem tiše.

"Dragi Bože..." Elias će i dalje šokirano, no sada me to pomalo živcira.

"Oprosti što sam ispod tvog očekivanja", kažem namršteno. "Ali ne znači da sam nesposobna, glupa, traljava..."

"Nikad to nisam rekao!" Reče Elias gotovo prijeteće dok je Silas upijao svaki trenutak i kolutao očima.

"Paaa, jedne večeri ozlijedila sam koljeno..." Započnem a oba ujaka podignu glavu prestrašenih pogleda.
"Samo ogrebotina. Zack me otpratio kući, točnije Woodovima. Zamolio me da zažmirim, no stvar je trajala veoma k-" prekine me Elias.

"Ne moramo znati doslovno..." Započne ali sada ja njega prekinem i svalim vrlo prijeteći pogled.

"...vrlo kratko, a onda sam se našla u sobi. Kladila bih se da sam mu bila lagana poput perca, tako se doimalo." Dovršim kada se Silas nasmijao i lagano nakašljao a Elias je promatrao u čudu kao da sam vandalizirala pola grada.

"Tvoj zaključak?" Upita me Elias.

"Super snaga? Ne znam, ali Woodovi, hah, i samo taj Latinski...Jeste li znali da ga Paige izgovara vrlo tečno? Hmm, jedino što mi pada na pamet, i ono što bi jedino bilo logično...Jesu li one vještice?" Upitam gotovo samo tako, kao da je to bilo vrlo jednostavno i normalno.
Ujaci izmijene nekoliko pogleda.

"Jesu", odgovori Elias.

"Dobro, jer mi se ionako ne sviđaju, osim Wendy", kažem nekako zamišljeno.

"Pa, nisu svi loši..." Kaže ispod glasa.

"Elizabeth", započne Silas a onda ispali kao iz topa.

"A Waltersovi? Što je s njima? Paige je prijetila Nathanielu..."

"On se..." Započne Elias.

"Što?" Kažem napeto.

"On se zna brinuti za sebe, Liz. Mi smo drugačiji. Mudri smo, snažni, krvoločni. Promatramo iz busije. Živimo stoljećima među ljudima. Mi smo Hladnokrvni,Liz. Mi smo vampiri." Dovrši Elias kada naglo uvučem zrak u svoja pluća. Sve što sam čula bili su jako otkucaji moga ljudskog srca.

HLADNOKRVNI #uređuje seWhere stories live. Discover now