~Mam nadzieję, że rozdział wam się spodoba.
Pozdrawiam Wanessa. ~
Jimin Pov.
SeMi pobiegła szczęśliwa, a ja tylko obserwowalne ja śmiejąc się pod nosem z tej królewny.
-Podoba ci się, co?- zapytał przyjaciel
-No jest ładna i dobra w łóżku, ale nic poza tym.- odparłem
-Nie kłam. Widzę jak na nią patrzysz. Jest wyjątkową i to ci się w niej podoba. Nie opiera się tobie, to właśnie cię pociąga.
-Jungkook przestań pieprzyć. Jest seksowna i tyle. Jak ona świetnie wygląda nago. Żałuj, że tego nie widzisz. Jeszcze żadna tak mnie nie pociągała jak ona.
-Właśnie mówię. Przy niej jesteś inny. Miły, ciepły i uśmiechasz się. Zawsze byłeś zimny jak lód, a ostatni raz uśmiechałeś się jak miałeś 11 lat.
-Jungkook przestań w końcu gadać i idź już. Mam jeszcze dużo do zrobienia.
-Na przykład zabrać królewnę na kolacje. Nigdy tego nie robiłeś. Zawsze zamykałeś te laski w pokoju i miałeś na wszystko wywalone, a teraz tak ci na tej małej zależy.
-Daj mi spokój przyjacielu. Cześć.
Jeon wyszedł, a ja usiadłem na sofie i poluźniłem krawat. Może Jungkook ma racje? Przecież ja nigdy nie przejmowałem się tymi szmatami, ale SeMi jest inna. Nigdy nie nazwałbym jej szmata czy dziwka. Ona jest dla mnie ważniejsza. Zawsze jak ja widzę to uśmiecham się w głębi. Nie pociąga mnie tylko jej wygląd, ale i podejście do tego w jakiej teraz jest sytuacji. Nie raz powiedziała mi, że woli, żebym to ja z nią spał, a nie co noc inny. Sama mówiła, że byłem dla niej delikatny. Jest pierwsza, której nie chce ruchać do nieprzytomności.
Chce, żeby ona też odczuwała z tego rozkosz. Kiedy pierwszy raz zobaczyłem ją przy kwiaciarni to już wiedziałem, że musi być moja. Zdawałem sobie sprawę, że może przestać być taka radosna, ale jednak w małym stopniu się zmieniła. Przed SeMi miałem jeszcze 6 niewolnic, którym zabraniałem wszystkiego, ale szybko pożałowały swojego nieposłuszeństwa. Siedziałem tak jeszcze chwile, aż nie poczułem małego ciężaru na swoich kolanach.
Usiadła na mnie SeMi i zaczęła zawiązywać krawat. Jest taka seksowna, jeszcze w tej sukience wygląda bajecznie. Przez to wszystko poczułem, że w moich spodniach nie ma już miejsca. Co ta dziewczyna ze mną robi?!
-Kolejna kara. To już 90.- odezwałem się jeżdżąc dłonią po jej udzie
-Za co tym razem?- spytała oburzona
-Tak bardzo mnie prowokujesz. A obiecałem sobie, że dziś nie będzie seksu. Zasłużyłaś na odpoczynek. Wczoraj tak świetnie się spisałaś. Tatuś jest z ciebie dumny.- odparłem całując ją w policzek- A teraz idziemy na kolacje.
SeMi Pov. (powrót do wcześniejszego rozdziału, gdy SeMi wychodziła z salonu)
Poszłam do łazienki, wzięłam szybki prysznic i założyłam:
CZYTASZ
You Are Only Mine... Baby II Park JiMin II [ZAKOŃCZONE]
Fanfiction20-tetnia SeMi Kang to zwykła dziewczyna, która dotychczas żyła spokojnie.... jednak wszystko się zmienia po imprezie w klubie z przyjaciółmi. SeMi staje się "prywatną zabawką" bardzo bogatego i młodego biznesmena. Jak potoczą się losy dziewczyny...