*Okay kochani po prostu to przeczytajcie! Ważne!
-Wiem, że nie pojawił się wczoraj rozdział "FIFTY SHADES OF... II Jeon Jeongguk II". Wiem o tym. Pamiętam. Kochani to nie jest tak, że mnie się nie chcę. Ale brakuje mi czasu. Wiedźcie jednak, że gdy w dany dzień rozdział się nie pojawi pojawi się najszybciej jak to tylko możliwe. Brak rozdziału to nie jest moja zła wola. Wczorajsza sytuacja jest spowodowana skutkami ubocznymi terapii immunologicznej, którą stosuję. Jak już mogliście się dowiedzieć w czwartek miałabym wypadek. Nic się jednak nie stało, a ja po prostu dalej źle się czułam.
-Przy okazji chcę was powiadomić, że jutrzejszy rozdział z "Seks opowiadania" może pojawić się bardzo późno. Mam nadzieję, że jednak w miarę możliwości się z tym wyrobię.
-Tak jak mogliście już sprawdzić pojawił się pierwszy wstępny rozdział "Korean Boys". Prawdziwy rozdział pojawi się dokładnie 19 listopada. W ramach "prezentu", który sprawię sobie jak i wam.
Jeszcze jedno. A właściwie to dwie rzeczy.
-Chcę wam przypomnieć, bo niestety są osoby, które ciągle o tym zapominają "Moja przygoda z nimi... BTS" była pisana lata temu. Nigdy nie bazujcie tylko na niej. Sami dobrze widzicie jak mój sposób pisania ewoluował, a ja naprawdę nie mam czasu przysiąść i poprawiać rozdziałów.
-Na koniec. Kochani brakuje mi waszych komentarzy. Naprawdę zależy mi, żebyście zostawiali po sobie ślad. Zwłaszcza, gdy teraz wszyscy siedzimy w domach. Nie mam kontaktu z bliskimi mi osobami, a wasze komentarze zawsze poprawiają mi nastrój. Dlatego liczę na was i mam nadzieję się nie zawieść.
Pozdrawiam was, Wanessa.*
*
*
*
Złapała dłonie chłopaka i położyła je na swoich biodrach. Powoli poruszała biodrami w przód i w tył. Swoje dłonie położyła na materiale swojej bluzki i powoli podwijała ją do góry. Jimin w tym czasie sam nie wiedział na czym się skupić czy na jej ruchach biodrami czy na jej biuście. Chłopak postanowił więc zatopić swoje usta w pełnych wargach swojej ukochanej. Dziewczyna przeniosła swoje dłonie na jego koszulę i powoli rozpinała każdy z guzików, aż doszła do połowy. W tym czasie ich języki toczyły nieustanną walkę, którą ostatecznie wygrał Jimin co wcale nie zmieniało faktu, że ciągle to Mi miała nad nim przewagę.
-Wolisz, żebym była w spódniczce czy staniku?- spytała nagle
-Najlepiej bez niczego.- odparł przygryzając jej wargę
-Albo jedno albo drugie. Musisz się na coś zdecydować.- powiedziała poważnie
-W takim razie spódniczka. I tak jest krótka.- stwierdził
-A mogę od ciebie kluczyk?- spytała
-O co ty mnie kochanie prosisz? Chcesz dostęp do moich zabawek?- spytał zaskoczony
-Jeśli mi nie dasz to mam swoje.- stwierdziła obojętnie wstając
-Masz i masz je ładnie używać.- odparł i podał dziewczynie mały klucz
Se pocałowała go przelotnie w usta i podeszła do komody. Wyciągnęła z niej zaciski na sutki, wibratory, jajeczko wibrujące oraz kajdanki. Położyła wszystko na brzegu łóżka i ponownie usiadła na kolanach chłopaka tylko tym razem rozłożyła również jego nogi. Park nie tracąc czasu złapał za gumkę od bielizny dziewczyny i pociągnął za nią mocno przez co kobieta jęknęła przeciągle. Sama zajęła się swoim stanikiem i zdjęła go z siebie. Jimin chwilę patrzył na nią zdziwiony dalej mocno trzymając bieliznę, która niemiłosiernie wbijała się. Po chwili jednak zabrał swoją rękę i położył ją na tali dziewczyny.
CZYTASZ
You Are Only Mine... Baby II Park JiMin II [ZAKOŃCZONE]
Fanfiction20-tetnia SeMi Kang to zwykła dziewczyna, która dotychczas żyła spokojnie.... jednak wszystko się zmienia po imprezie w klubie z przyjaciółmi. SeMi staje się "prywatną zabawką" bardzo bogatego i młodego biznesmena. Jak potoczą się losy dziewczyny...