~Kochani kolejny pojawi się, oby, w przyszły piątek gdy dobijecie 130 wyświetleń, 15 gwiazdek i przynajmniej 10 komentarzy. Czekam aniołki. 😍
Przypominam też- 1 210 obserwujących i wbija nowa książka. 😘🤩
Co powiecie na serię 100 pytań do...? Możecie zadawać mi pytania (zabawne, poważne, dziwne... itp. albo typu "co wolisz", nawet na zboczone pytania się godzę) Zrobimy taką serię letnią (tak jak kiedyś była z "ART BTS", ale jak zwykle Wattpad mnie nie kocha). Piszcie do mnie w komentarzach, na priv i na portalach społecznościowych. Z chęcią odpowiem na wszystko.... zanim wena na pisanie nie nadejdzie. Dlatego zaczęlibyśmy z tą serią w poniedziałek.
Możliwe, że w następny piątek nie będzie rozdziału z oczywistego powodu, wreszcie jadę na upragnione wakacje. Nawet koronawirus nie zepsuje mi tego wyjazdu. Wszystko na bieżąco możecie obserwować na moim Instagramie: wanessa_wani199711. Serdecznie zapraszam do obserwowania. 🤭😘
Pozdrawiam, Wanessa.~
*
*
Jimin Pov.
Kiedy SeMi zasnęła sięgnąłem po telefon i napisałem do Jungkooka, żeby jutro na 12 znalazł jakąś dobrą kosmetyczkę i przywiózł ją do firmy. Akurat SeMi będzie robiła sobie paznokcie, a ja muszę załatwić coś w firmie. JK odpisał mi, że nie ma sprawy. Patrzyłem jeszcze na moja dziewczynkę i zasnąłem z uśmiechem na ustach. Rano obudziłem się sam w pokoju. Trochę mnie to wkurzyło, że poszła, ale może zrobiła śniadanie albo jakąś dla mnie niespodziankę. Nie marnując czasu wziąłem prysznic, a następnie przebrałem się w garnitur. Gdy zszedłem do kuchni zauważyłem moją księżniczkę, która akurat robiła herbatę. Podszedłem do niej i zacząłem całować po szyi jednocześnie badając dłońmi jej ciało. Miała tak miękką skórę, którą wręcz uwielbiałem. Moje dłonie zatrzymały się na jej jędrnych pośladkach. Mocno za nie ścisnąłem, a z ust dziewczyny wydobył się cichy jęk.
-Oppa nie miałeś dziś spotkania? Zjedź śniadanie.- powiedziała i odwróciła się do mnie przodem
-Niech i tak będzie.- odparłem i poszliśmy do jadalni
Po śniadaniu pozmywałem, a dziewczyna poszła się przebrać. Następnie pojechaliśmy do mojego biura. W moim gabinecie czekała kosmetyczka.
SeMi Pov.
Kiedy weszliśmy do jego biura Jimin powiedział mi, że kobieta, która stała przy sofie zrobi mi paznokcie, a on idzie na spotkanie. Dziewczyna przystąpiła do swojej pracy. Po dwóch godzinach skończyła. Nawet nie zdawałam sobie sprawy jak dobra w tym jest do momentu, aż nie ujrzałam efektu końcowego.
Nie dość, że mi je przedłużyła to jeszcze wyglądają genialnie. Dziewczyna pożegnała się ze mną, a ja czekałam aż Jimin wróci. Po kolejnych dwóch godzinach chłopak wreszcie zjawił się i mogliśmy wrócić do domu. Park od razu poszedł do swojego gabinetu, a ja oglądałam w tym czasie telewizję. Wreszcie nie wytrzymałam i weszłam do pokoju w którym był. Jimin siedział przy biurku, a na nim miał paczkę, której jeszcze nie zdążył otworzyć. Podeszłam do niego i stanęłam za krzesłem.
CZYTASZ
You Are Only Mine... Baby II Park JiMin II [ZAKOŃCZONE]
Fanfiction20-tetnia SeMi Kang to zwykła dziewczyna, która dotychczas żyła spokojnie.... jednak wszystko się zmienia po imprezie w klubie z przyjaciółmi. SeMi staje się "prywatną zabawką" bardzo bogatego i młodego biznesmena. Jak potoczą się losy dziewczyny...