#32 + INFO!

1.1K 37 8
                                    

Kochani dziś takie szybkie i bardzo merytoryczne informacje. Także startujemy!

-Harmonogram opowiadań macie na moim profilu.

-Opowiadanie o Koreańskich chłopakach pojawi się możliwe, że już niebawem, w listopadzie.

-Okay kochani miałam dać wam wyzwanie odnoście RM'a, ale chyba wolicie, żeby pojawiła się książka z TaeHyungiem! I okay... ze mną jak z dzieckiem nie ma problemu, ale słoneczka coś za coś.

Moje wyzwanie jest proste. 200 obserwacji na Instagramie i macie to jak w banku! Będzie V! Podejmiecie się tego wyzwania, żeby wreszcie pierwsza książka z jego udziałem pojawiła się na moim profilu? (Instagram- wanessa_wierzbicka_)

-Wbijacie obserwacje tutaj i pojawia się jednak z planowanych książek! Liczę na was.

I już na sam koniec!

-Kochani jest nowa książka o Jiminie! Imagine trzyma w napięciu i mam nadzieję, że będzie jeszcze lepsze niż poprzednie. Pamiętajcie to będzie ostro +18!

Mam nadzieję, że pojawi się masa komentarzy! Liczę na was!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Mam nadzieję, że pojawi się masa komentarzy! Liczę na was!

Życzcie mi powrotu do zdrowia, żebym mogła pisać dla was najlepsze opowiadania!

*

*

*

Po obiedzie Jeon pozmywał i zostawił dziewczynę samą. Dziewczyna postanowiła wcielić swój plan w życie.

Do Jimin:

Jimin co u ciebie?

Od Jimin:

Właśnie mam przerwę między spotkaniami. A ty co robiłaś śliczna?

Do Jimin:

Byłam na zakupach. Właśnie jestem sama w domu.

Od Jimin:

Jungkook cię zostawił samą?

Do Jimin:

Co się tak dziwisz? Nie ucieknę. Mówiłam ci już, że nie jestem aż taka głupia, a po drugie gdzie znajdę tak genialnego biznesmena, który jest świetny w łóżku?

Od Jimin:

Tutaj masz rację. Nie znajdziesz drugiego takiego. A jak zakupy? Co kupiłaś?

Do Jimin:

Dowiesz się jak wrócisz. Dobrze na spotkaniu?

Od Jimin:

Ciągle się nie pogodzili, a teraz jeszcze Rosjanie też mają jakiś problem.

You Are Only Mine... Baby II Park JiMin II [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz