#33

1.1K 40 1
                                    

Kochani dziś takie szybkie i bardzo merytoryczne informacje. Także startujemy!

-Harmonogram opowiadań macie na moim profilu.

-Opowiadanie o Koreańskich chłopakach pojawi się możliwe, że już niebawem, w listopadzie.

-Okay kochani miałam dać wam wyzwanie odnoście RM'a, ale chyba wolicie, żeby pojawiła się książka z TaeHyungiem! I okay... ze mną jak z dzieckiem nie ma problemu, ale słoneczka coś za coś.

Moje wyzwanie jest proste. 200 obserwacji na Instagramie i macie to jak w banku! Będzie V! Podejmiecie się tego wyzwania, żeby wreszcie pierwsza książka z jego udziałem pojawiła się na moim profilu? (Instagram- wanessa_wierzbicka_)

-Wbijacie obserwacje tutaj i pojawia się jednak z planowanych książek! Liczę na was.

*

*

*


Dzień trzeci bez Jimina


Od Jimin:

Cześć myszko. Jest już 10. Wstałaś już? Jesteś wyspana? Zjadłaś już coś?

Do Jimin:

Dzień dobry Jimin. Chwilę temu wstałam.

Od Jimin:

Jadłaś już śniadanie?

Do Jimin:

Nie.

(wysłano zdjęcie)

Właśnie się kąpie. A ty co robisz?


Od Jimin:

Za pół godziny mam spotkanie. Jeszcze tylko trzy dni i wracam do Seul.

Do Jimin:

Ja dalej uważam, że powinieneś wrócić wcześniej.

Od Jimin:

Nie przesadzaj. Nie ma mnie tylko 5 dni. Zresztą czemu się tak uparłaś?

Do Jimin:

Bo nie mogę już bez ciebie wytrzymać.

(wysłano gif)


Od Jimin:

Czy ty właśnie myszko robisz to co ja widzę?

Do Jimin:

Tak. Właśnie się masturbuję. Brakuje mi ciebie i mnie do tego zmusiłeś.

Od Jimin:

Ja? Masz w tej chwili przestać!

Do Jimin:

Nie.

(wysłano gif)


Od Jimin:

Będziesz krzyczała z bólu jak tylko wrócę. Przysięgam ci to!

Do Jimin:

You Are Only Mine... Baby II Park JiMin II [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz