"Olum başım çok kötü. Bir daha hafta ortasında böyle bir mallık yapmam."
Alperen, yattığı yerde kafasını iki eliyle sıkıştırmış sızlanıyordu.
Adnan'ın da ondan farkı yoktu.
"Devamsızlığım 8 gün oldu. Anneme söylesem sildirir mi acaba diye düşünüyorum."
"Kanka seninkiler sildirir de benimkiler boşa harcıyorum diye sildirmiyor. Çıldırtacaklar beni. Ödev yaptık uyanamadık derim artık."
Alperen'in bir dakikada kafasında kurduğu yalan Adnan'ı şaşırtmıştı.
"Maşallah hemen de bi yalan buldun."
"Kızlardan öğrendim kanka."
İki genç de gülerek tekrar tavanı izlemeye başlamıştı. Sessizlik odaya hakimiyetini salmıştı ki Adnan doğruldu ve ofladı.
"Ben ağrı kesici getireyim. İçer uyuruz."
Alperen kafasıyla onayladı. Gözleri kızarmıştı ve uykusunu alamadığı belliydi. Yatağın içine bakarak telefonunu buldu ve bildirimlere bakınmaya başladı.
Hiç önemli bir şey yoktu bu yüzden kapatarak tekrar yattı.
Adnan da ilaç ve su ile odaya girmişti.
"Alperen, ben dün Behlül'e mesaj atmıştım. Mutfakta ilaç bakarken aklıma geldi."
Alperen, Adnan'dan aldığı ilacı su ile yutup mala bakar gibi Adnan'a baktı.
"Daha ne kadar büyük bir mallık yapabilirsin diye düşündükçe daha malını bulup yapıyorsun. Sana ne desem ki ben?"
Adnan ilacı yutup Alperen'e göz devirdi.
"Abartma abi."
"Haklısın kanka normal karşılamam gerekiyor. Kütüphanede herifi öpen telefondan neler yapmaz."
Adnan aklına dolan anlar ile hafif bir sırıtmayla dalıp gidiyordu ki Alperen'in dürtmesiyle kendine geldi.
"Pislik pislik şeyler düşünme arsız Adnan Ziya."
"Kanka Behlül de bana Adnan Ziya derdi."
"Ziya ismini nasıl öğrendi lan? Stalk mı yapmış?"
Adnan olumsuz anlamda kafasını salladı. Ardından biraz düşünür gibi elini çenesine koydu.
"Tam stalk sayılır mı bilmiyorum ama otobiyografimi okumuş."
Alperen Adnan'ın dediğine alkış yaparak konuşuyordu.
"Stalkın âlâsını yapmış kanka. Hâlâ seni sevmiyorum mu diyo bu mal beyinli?"
Adnan, Alperen'in Behlül'e mal beyinli demesine kızsa bile sinirli bir yüz ifadesiyle değil de umutsuzca kafa salladı.
"E ebenin amı artık. Özeline balıklama atlamış kanka. Senin hakkında bir şeyi merak etmediyse neyi merak etmiş olabilir?"
"Ne bileyim kanka. Beni kışkırttın falan dedi."
"Kanka seni de umutlandırmak istemiyorum ama birinin her şeyini merak etmek aşkın ilk göstergesidir demiş Murathan Mungan."
Esmer oğlan, arkadaşının edebiyat bilgisine şaşırıyor olsa da şu an umutlanmakla meşguldü.
Her ne kadar Alperen umutlanma demiş olsa bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olum O Senin Yengen Yengenn
Teen Fiction"Bugün seni gördüğüm ilk gün. Geçirdiğim en kötü maç. Aklımı meşgul eden en güzel konu sen olduğun için kötü geçmesinin bir önemi yok. Ayrıca gözlerin okyanusa benziyor. Ellerini uzatmazsan kaybolacağım."