3 Şubat 7.58
"Bıktım şu amınakodumun okuluna gelmekten. Saate bak! Daha köpekler uyanmadı."
Alperen'in sitem dolu cümlesine arkadaşlarının da katılıyor olduğu yüzlerindeki ifadeden belliydi.
Zira ikisi daha uyanamamış biri de bütün gece uyanık kalmış gibi kırmızı gözlerle bakıyordu etrafa.Okul kapısında sigarasını için Adnan ise hem çok mutlu hem de yürek yemiş gibiydi.
"Yakalanırsan görürüm o zaman yüzündeki mutluluğu Adnan malı."
Sezin gayet yerinde bir cümle kurmuştu çünkü Adnan'ın arkası dönük olduğundan Oğuz hoca ve oğlunun geldiğini göremiyordu.
Çocuklar hepbir ağızdan hocalarına günaydın derken Adnan'ın da telaşla sigarayı atma girişimleri biraz sıkıntılı olmuştu.
"Bu kadar yürekle içiyorsun madem, sence içilecek yer burası mı Adnan Ziya?"
Sarışının iç ısıtan sesi Adnan'ın kulaklarına dolduğunda sabırsızca döndü Behlül'e.
Adnan Behlül'ün açtığı kollara sıkıca karşılık verirken Oğuz hoca çoktan okula girmişti.
"Bu okul manitan yoksa çekilmiyor."
Nurgül imrenerek en sevdiği çifte bakarken dudaklarından dökülmüştü sözcükler. İçi akarcasına göz gezdirdi sarılan çiftte. Sezin'in de ondan farkı yoktu.
Alperen ve Melek ise çoktan okula girmişti.
"Söyle bakalım sarışın balık, tatilin nasıl geçti?"
Adnan sevgilisinin omzuna kolunu atmış 12lerin sıra olduğu en uca doğru yürürken şaka olsun diye de Behlülle makara yapıyordu.
"Adnan Ziya, inanır mısın birinci haftam iğrenç geçti ama ikinci haftam gayet başarılıydı. Senin nasıl geçti?"
Esmer, eliyle yaptığı hareketle ortalama bir tatil geçirdiğini belirtiyordu. Ama ortalamanın üstünde bir tatil geçirdiği kesindi.
Okul müdürünün sesi duyulduğunda Adnan sevgilisini kolundan çekiştirip kendi sınıfının sırasına soktu. Zaten kimse kendi sınıfının sırasında değildi. Behlül de kendi sırasında olmasa ne olacaktı sanki?
Sıkıcı ilk gün konuşmasına oflayıp puflayan gençlerin yanı sıra A sınıfının sırasında dikilen, okul kıyafeti giymekle yakından uzaktan alakası olmayan ve daha önce hiç görmedikleri çocuk, müdürü dinliyordu.
"Bu tip ne ya? Ben giysem almazlar okula. Yırtık pantolonla okula mı gelinir?"
Adnan'ın hiç de sessiz çıkmayan sesi üzerine çocuk göz ucuyla bakmıştı Adnan'a.
"Sussana! Milleti birde kıyafetiyle mi yargılıyorsun?"
"Ne alakası var ya, şuna bak. Torpilli falan mı geldi acaba? Yumuşak."
Adnan'ın yargılayıcı bakışları üzerine birde ettiği homofobik sözcükler belli ki çocuğu rahatsız etmişti. Aynı şekilde Behlül'ün de sinirlendiği belliydi.
Kendisinin gay olduğunu unutuyordu herhalde.
Adnan, yeni çocuğa kaş göz hareketleriyle derdin ne diye bakarken Behlül'de Adnan'ı sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Sabahın 7sinde bela mı arıyorsun Adnan? Ayrıca devlet okulunda ne torpili ya?"
Çocuk, Adnan ve Behlül'e doğru geliyordu ki Oğuz hocanın araya girmesiyle çocuk durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olum O Senin Yengen Yengenn
Teen Fiction"Bugün seni gördüğüm ilk gün. Geçirdiğim en kötü maç. Aklımı meşgul eden en güzel konu sen olduğun için kötü geçmesinin bir önemi yok. Ayrıca gözlerin okyanusa benziyor. Ellerini uzatmazsan kaybolacağım."