Alperen, iki genci içeride bırakıp çıkalı 12 dakika olmuştu ve henüz kötü bir şey olduğunu sezmiyordu.
Behlül ve Adnan ise sanki konuşmamaya yemin etmiş gibi odanın iki ayrı köşesinde oturuyordu.
Adnan bir anlığına dayak yediğini unuttuğundan eliyle başını ovucaktı ki elinin patlayan kaşına gelmesi dudaklarından hafif bir inilti yaydı odaya.
Behlül'ün endişeli bakışları Adnan'ın üzerinde geziniyordu ama esmer oğlan farkında değildi. Henüz kafasını yerden kaldırmamıştı.
"Acıyor mu?"
Sonunda kendini tutamayarak söyledi içinden geçeni sarışın.
"Acıyor Behlül. Çok hemde."
Adnan'ın sert çıkarmaya çalıştığı sesi bütün kırgınlığını belli ediyordu. İstediği bu değildi ama duygularına yenik düşmüştü.
"Neden yaptın? Beni artık sevmiyor musun?"
Adnan'ı söylerken çok zorlayan cümle Behlül'ü de aynı şekilde anlarken çok zorlamıştı.
Çünkü bu cümleyi hiç duymamayı yeğlerdi.
"Sen neden yaptıysan."
Asla bir çıkışa varmayan sorular katlana katlana iki gence çarpıp duruyordu.
Behlül'ün neyden bahsettiğini anlayamadı esmer oğlan. Kendisi ne yapmıştı da Behlül böyle bir şey yapma gereği duymuştu ki?
"Ben ne yaptım ki Behlül?"
Sarışının sinirden yukarı kıvrılan dudakları esmerin dikkatinden kaçmamıştı. Behlül elini saçından geçirdi. Ama Adnan'a baktığında gerçekten ne yaptığını bilmiyormuş gibi bakan gözleri tereddüte düşürdü onu.
"Sen ciddi misin?"
Sarışının sorusuna aldığı yanıt ise hafif bir kafa sallaması olmuştu. Madem Oğuz hoca ve Alperen, ikisini sorunlar çözülsün diye yalnız bırakmıştı o zaman bütün birikmişlikler ortaya dökülmeliydi.
"Sen niye Yağmurla kahve içmeye gittin?"
Adnan'ın hiç beklemediği soru ağzının aralanmasına neden oldu. Her şeyin başlama sebebi saçma sapan bir kahve içme meselesi miydi yani?
"Bunu gerçekten çok mu merak ediyorsun?"
Behlül, Adnan'ın dudaklarından böyle bir cümlenin çıktığına inanmak istemiyordu. Hadi ama, bu merak edilmeyecek bir şey miydi?
"Salak salak konuşma Adnan. Neden merak etmeyeyim? Saçmalığa bakar mısın? Seni iki sene önce seven bir kızla kahve içmeye gidiyorsun üstelik kızı okula arabayla almaya geliyorsun sonra birde bana bunu gerçekten çok mu merak ediyorsun diyosun. Etmiyorum Adnan!"
Esmer oğlan içinden küfürleri sıralarken aynı zamanda da sevgilisinin intikam için bulduğu yöntemin ne kadar saçma olduğunu düşünüyordu. Bazen gerçekten sarışın olan çok farklı davranışlar sergileyebiliyordu.
"Sorabilirdin. Anlamadan dinlemeden böyle saçma davranışlar sergilemene gerek var mıydı?"
"Geri zekalı mısın? Unutkan mısın sen? Sordum sana, çıkışta işim var dedin."
"Sen bana 'çıkışta niye Yağmurla kahve içmeye gidiyorsun' diye sormadın Behlül. 'Çıkışta ne yapıyorsun' diye sordun."
"O zaman sen de Yağmurla kahve içmeye gidiyorum diyebilirdin. Başkasından duymam daha mı iyi oldu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olum O Senin Yengen Yengenn
Teen Fiction"Bugün seni gördüğüm ilk gün. Geçirdiğim en kötü maç. Aklımı meşgul eden en güzel konu sen olduğun için kötü geçmesinin bir önemi yok. Ayrıca gözlerin okyanusa benziyor. Ellerini uzatmazsan kaybolacağım."