58

6K 387 258
                                    

16.38

"Baya da yakalanmadık yağmura ya."

Adnan, Behlül'ün kendisine uzattığı havluyla saçlarını kuruturken söyledi.

Otobüsten inip eve yürüyene kadar öyle bir ıslanmışlardı ki ikisi de hasta olmamayı umuyordu.

"Sadece ıslanan sensin sanki."

Behlül de aynı şekilde havluyla saçlarını kurutuyordu. Sarı saçlarından damlayan suları silmek için elindeki havluyu yere atıp ıslak gördüğü yerleri sildi.

Eğilip havluyu aldığında Adnan'da havlusunu sevgilisine uzattı. Behlül havluyu alıp banyoya yöneldiğinde sarışının üzerine yapışan siyah tişörtü Adnan'ın gözüne takıldı. Esmerin de ondan farkı yoktu gerçi. Lacivert tişörtü ıslandığı için renk değiştirmiş ve vücuduna yapışmıştı.

"Gel, odama gidelim üstümüzü değiştirelim. Hasta oluruz böyle."

Adnan kafa sallayıp sevgilisini takip etti. Ortamdaki tek ses ikisinin ayak sesleriydi ve bu nedensizce esmeri geriyordu.

Behlül, odasının kapısını açıp girdi ve Adnan'ın da arkasından girmesini bekledi. Ancak Adnan kapının önünde bekliyor ve sarışın sevgilisini süzüyordu.

"Girsene Adnan, neyi bekliyorsun?"

Behlül'ün sorusuyla kendine gelmişti Adnan. Kendisi kimseyi odasına sokmadığı için biraz garip hissediyordu.

"Odana girmemde sorun yok mu?"

"Hayır tabii ki, kapıyı da kapat."

Esmer genç, denileni yapıp odaya girdi ve kapıyı da kapatarak sevgilisinin kıyafet bulmasını izlemek için köşedeki tekli koltuğa oturdu.

Behlül, eline aldığı gri sweate bakıp gülümsedi. Adnan da sevgilisinin neye baktığını merak ettiği için oturduğu yerden kalkıp sarışının yanına yürüdü.

"Dokunmayın Behlül'ün."

Esmer, hafif bir sırıtmayla sarışına baktı ve elindeki sweati alarak elinde salladı. Neyi giyeceğini belirtmişti.

Behlül itiraz etmeden geri dolaba dönüp kendisi için siyah bir sweat ve sevgilisi için de gri eşofmanı alıp dolabı kapadı.

"Yavrum bilir misin gri eşofman terörü diye bir şey var."

Sarışın sırıtarak kafa salladı. Eşofmanı kendisi giymeyeceği için pek umrunda değildi.

"Bu eşofman senin için, benimki yatağın üstünde duruyor."

Adnan kafasını yatağa çevirdiğinde siyah eşofmanı gördü. Düpedüz kumpastı bu.

"Haksızlık yapıyorsun. Ben gri giyemem, hele ki seninleyken."

"Adnan saçmalama, ne olacak. Giy gitsin işte. Hem gri sweat yerine siyahı seçseydin siyah eşofmanı giymene izin verirdim."

Behlül sevgilisine açıklamayı yaptıktan sonra üzerindeki ıslak tişörtten kurtulmanın zamanı geldiğini düşünerek tek hamlede çıkardı tişörtünü.

Adnan hasret kaldığı görüntüye daldığında sarışın genç henüz bunun farkına varmamıştı.

Esmer oğlan ağır adımlarla uzun zamandır dokunmadığı sevgilisine yaklaştı.

"Süt müsün be güzelim? Bu nasıl bir tendir?"

Behlül gülümseyerek Adnan'a döndü. Bu yakınlık kesinlikle hoşuna gitmişti.

Olum O Senin Yengen YengennHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin