80

2.8K 233 150
                                    

Yanında usul usul uyuyan sarışın sevdiğinden gözlerini alabilirse bugün uyumayı planlıyordu Adnan.

Aklı olup bitene takılmayı durdurmuştu. Şimdi tamamen sevdiğiyle dolup taşıyordu. Onun sarı ipek saçları, alnındaki suçiçeği izi ve yüzündeki masum ifade bütün gece izlenmeye değerdi. Ara ara mırıldanarak konuşması, ağzını şapırdatması ve derin nefesleri Adnan'ın inanılmaz hoşuna gitmeye başlamıştı.

Sabah olunca kesinlikle sarışına uyurken konuştuğunu söyleyip onu biraz sinirlendirecekti. En nihayetinde huyu buydu: Uyuz etmek.

Derince nefes alıp yanındaki bedeni süzmeyi bıraktı ve telefonuna uzandı. Ekran parlaklığı gözlerini kısmasına neden olurken bir sürü mesaj ve arama da onu rahatsız etmişti. Annesi ve üvey babasından gelen aramalar yetmezmiş gibi abisinden ve Alperenden de bir sürü arama ve mesaj vardı.

Bir anlık endişeyle çatılmış kaşları ve hızlı atan kalbiyle Behlül'ü uyandırmadan yataktan kalkmış ve yatağa yakın olan koltuğa oturmuştu. Şimdi mesajlara bakabilirdi.

Alperen: Kanka biliyorsun ben senin her zaman götünü kurtardım. Senin için bir sürü yalan da söyledim. Ama bu sefer yapamadım. Selma teyze arayıp çok endişeli bir şekilde seni sorunca bizde olduğun yalanını uyduramadım.

Çünkü eğer başına bir şey gelirse veya gelmişse bunun bir diğer sebebi de ben olabilirdim. Belki de oldum bilmiyorum.

Hiç yapmazdın böyle. Tamam birkaç kere telefonunu açmadığın olmuştu ve yine bizi ayağa kaldırmıştın ama seni eski evinizde bulmuşlardı zaten.

Şimdi orada da yoksun. Neredesin? Kiminlesin? Her şeyden önemlisi, iyi misin?

Behlül'ü arayamadım korkudan. Eğer başına bir şey geldiyse çocuğu da endişeden kavurmayayım dedim. Lütfen iyi ol.

Annenler polise gitmişler ama 24 saat geçmediği için kayıp ilanında bulunamazlarmış.

Eğer mesajları okuyorsan kendine hemen bir bahane bul geri zekalı. Çünkü seni kimse elimden alamaz. Markete giderken bile bana mesaj atan insansın. Birden ortadan kayboluyorsun ve hiçbir şey demiyorsun.

Hele bir ortaya çık, senin benden çekeceğin var. Endişeden uyuyamıyorum. Köpek soyu Adnan.

Adnan: Amma gevelemişsin be Alperen

72 kere aramışsın. Annem ve kocasından bahsetmiyorum bile. Abim de sağ olsun mesaj atmış.

Behlül'ü arasaydın her şey çözülürdü be güzel kardom. Behlüllerde kalıyorum. Anlatacak çok olay var. Sadece biraz sabret.

Yaşattıklarım için özür dilerim ;-; Seni endişelendirmek istemezdim.

Lütfen bana kızma :"(

(Gönderildi 03.44)
(Görüldü 03.44)

Alperen: PUŞT

KÖPEĞİN SOYU

BOK KAFA

NEREDESİN LAN NEREDESİN

STRESTEN TIRNAK KALMADI

10 YIL YAŞLANDIRDIN BENİ

ANNENLER DİYORUM POLİSE GİTMİŞLER

POLİSE

HABER VER HEMEN ONLARA GERİ ZEKALI

SIÇICAM SENİN AĞZINA BEKLE GÖR

Adnan: Knk

Arayıp bize geldi desene

Annemle konuşamam

Alperen: Noluyor??

Olum O Senin Yengen YengennHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin