63

5K 298 225
                                    

27 Ocak

Zamanın nasıl bu kadar hızlı geçtiğini anlayamayan gençlerin günlerden pazartesi olduğunu anlaması da zor olmuştu.

Üç gün boyunca sürekli aynı şeylerin tartışmasını yapmış ve aynı şekilde de çıkar yol ararlarken kendilerini yatakta bulmuşlardı.

Şimdi ise Behlül, sanki Adnan bir daha gelmeyecekmiş gibi sıkıca sarılıyor, sevgilisine veda etmek istemiyordu.

"Hadi yavrum, bırak beni. Ben sağ salim eve varacağım."

"Gitmeni istemiyorum."

Sarışının içli çıkan sesi Adnan'ı gülümsetmişti. Behlül'ün saçlarına elini daldırdı ve bir öpücük bıraktı sarıların arasına Adnan.

"Noluyor? Rüya falan mı gördün sen?"

Behlül'ün sadece omuz silkip kollarını daha da sarması Adnan'ın fikrini doğruluyor gibiydi.

Esmer, Behlül'ün boynuna uzun bir öpücük bıraktı ve derince içine çekti asla unutmak istemediği kokuyu.

Behlül de istemeye istemeye ayrılmıştı sevgilisinin kollarından. İçini bu kadar huzursuz eden şeyin bir rüya olması Adnan'ın canını sıkmaya başlıyordu.

"Sevgilim istersen eve girene kadar telefonda konuşabiliriz."

Adnan'ın bir öneri olarak sunduğu fikir Behlül'ü gülümsetmişti. Sevgilisinin de içini huzursuz etmemek adına yüzündeki gerginliği silmeye çalıştı sarışın.

"Eve girer girmez mesaj atacağına söz ver."

Esmer genç yerdeki çantasını alıp sırtına geçirdikten sonra cebindeki telefonunu çıkardı ve salladı.

"Şimdiden başlıyorum yazmaya."

Behlül, sevgilisi evden çıkmadan kuru dudaklara bastırdı kendi dudaklarını. Şimdi keyfi biraz daha yerine gelmiş gibiydi.

Adnan'a el sallayıp kapıyı kapattıktan sonra telefonunu nereye koyduğunu hatırlamaya çalıştı. En son odasındayken eline aldığı aklına gelince adımlarını odasına yönlendirdi.

Kendi odası olmasına rağmen odadan buram buram Adnan kokusu yayılıyordu. Hoşuna gitmemiş değildi.

Tekli koltuğun üstünde duran telefonu alıp oturdu koltuğa sarışın. Adnan'ın mesajları dışında gelen diğer bildirimlere göz attı hızlıca. Önemli görmediği için hepsini es geçip Adnanla mesajlaşmalarına girdi.

Adnan:

Dışarı çok soğuk buz tutmuş olabilirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dışarı çok soğuk buz tutmuş olabilirim

Noldu len telefonunu mu arıyorsun?

Kesin nereye koyduğunu unuttun

Olum O Senin Yengen YengennHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin