UYARI!!! Bu uyarının ne ile ilgili olduğunu bence hepiniz anladınız. Yine de söyleyelim, bölümde sevişme var.🔥 Bunu göz önünde bulundurarak okuyunuz.
Bölüm notum en sonda. Keyifli okumalaaaarrr~
***
"Şişir şişir bittim ben. İlk kez birisi için böyle şeylere katlanıyorum, gerçekten bayılıcam."
Sezin elindeki son balonu şişirdikten sonra sitemle söylendi.
Diğerlerinin de ondan alt kalır bir yanı yoktu. Alperen saçlarını geriye tarayıp yanında oturan Nurgül'ün yorgun yüzünde gözlerini gezdirdi.
"Siz daha şişirmeyin tamam. Süsleri yapıştırın ben şişiririm."
İki kız da derince oh çekip ayaklandığında ortamın şimdiden çok güzel göründüğünü de düşünmüşlerdi.
"Yalnız var ya, Behlül çıkışta çok mutsuzdu. Bir de sevgililer günü falan ya. Adnan mesaj atmamış herhalde."
"Atmasın atmasın. Amaç o zaten. Unutmuş gibi yapıyormuş. Behlül sormuş iki kere falan cuma gününe yetişir misin diye, Adnan hayır demiş."
"Bu Adnan ciddi pezevenk he."
Nurgül'ün dediğine iki gençte seslice güldü. Nurgül, haklıydı.
Herkes tekrar kendi işine döndüğünde Sezin ve Nurgül odanın duvarlarına süsleri yapıştırıyor, Alperen de son balonları şişiriyordu.
Odanın kapısından içeri uzanan Adnan'ı fark etmeleri de uzun sürmemişti.
"Vaaay, kardeşlerim be. Odaya sizin elinizin değdiği o kadar belli ki... Valla çok teşekkür ederim."
"Geldin hele şükür! Neredesin oğlum, balonları şişirmekten ciğerlerimde nefes kalmadı."
Adnan gülerek Alperen'in yanına oturduğunda bir balonu da o şişirmeye başlamıştı.
"Ne yapayım oğlum. Annem salmadı. Maçtan yeni geldim bir de ayağım sakat falan ya, endişelendi herhalde."
"Ayağını mı sakatladın yine?"
Herkesin alışık olduğu durumlar olduğu için çok şaşırmıyorlardı ama arkadaşları için endişelendikleri de açıkça belliydi.
Adnan hafifçe kafasını sallayıp onayladığında aklında sadece Behlül vardı.
Acaba sürprizi beğenecek miydi?
Mutlu olacak mıydı?
Nasıl tepki verecekti?
"Adnan, boşuna geriliyorsun sen. Böyle bir sürpriz beğenilmez mi?"
Omuz silkip Sezin'e dertlice baktı Adnan. Bir kere sürprizi eline yüzüne bulaştırmıştı. Yine aynı kaygıları taşıyordu.
"Düşünsene, sevgilinin senin doğum gününü unuttuğunu düşünüyorsun. Hatta başka bir şehirde olduğunu düşünüyorsun. Ama o aslında senin için bir sürpriz hazırlıyor."
Kızlar, esmer oğlanın içini rahatlatmaya çalışıyordu. Adnan böyle şeylerin içinden tek başına çıkamıyordu.
"Haklısınız."
"Genel olarak öyleyiz zaten."
Sezin göz kırpıp çantasını sırtına taktı. Her şey tamamdı. Bundan sonrası Adnan'a kalıyordu.
Üç gençte eşyalarını toplamıştı. Nurgül'ün, içinde kalmaması için yerde duran balonlardan birine attığı tekmeyle herkesi korkutması da bir olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olum O Senin Yengen Yengenn
Fiksi Remaja"Bugün seni gördüğüm ilk gün. Geçirdiğim en kötü maç. Aklımı meşgul eden en güzel konu sen olduğun için kötü geçmesinin bir önemi yok. Ayrıca gözlerin okyanusa benziyor. Ellerini uzatmazsan kaybolacağım."