70

3.8K 277 204
                                    

Behlül: Adnan biliyorum bana tavırlısın. Hatta benimle konuşmak istemiyor bile olabilirsin. Cevap vermek zorunda değilsin ama senin de bilmen gereken bir şey oldu.

Babam öğrendi.

(Gönderildi 00.21)
(Görüldü 00.26)

Adnan: Neyi öğrendi?

Behlül: Bizi

Yani direkt söylemedi ama aramızdaki ilişkinin arkadaşlık ilişkisinden öte olduğunu gördüğünü, anladığını falan söyledi.

Adnan: Bir şey dedi mi?

İyi misin sen? Seni almaya gelebilirim, bizde kalabilirsin.

Behlül: İyiyim iyiyim

Hâlâ beni düşündüğün için teşekkür ederim.

Adnan: Sadece ufak bir sürtüşme yaşadık Behlül

Hâlâ sevgiliyiz, tabii ki seni düşüneceğim

Behlül: Adnan ben olan her şeyin benim suçum olduğunu kabullendim.

Yani, okulda suçum olduğunu düşünmüyordum ama eve gelip sakin kafayla her şeyi gözden geçirince olanların sorumlusunun ben olduğumu anladım.

Çok büyük bir eşeklik yaptım. Düşüncesiz davrandım. Böyle bir şeyi nasıl yaptım anlayamıyorum ama yaptım işte. Bana karşı soğuk yapmanı hatta beni artık eskisi gibi görmemeni bile anlarım.

Ama sanırım bunları yapmamın bir sebebi de kendimi bir arkadaşlığa çok kaptırmam oldu.

Hani sana demiştim ya ona karşı daha bi yakınlık hissediyorum diye. Sebebi annesinin öğretmen olmasından dolayı başına gelen ortak sorunlardandı.

O da benim gibi dışlanmış ve çoğu zaman sahte arkadaşlıklara maruz kalmış. Ayrıca onun hissettiği baba eksikliğiyle benim hissettiğim anne eksikliği de birbirine benziyordu. Bir an olsun onda kendimi gördüm ve birisinin bana nasıl davranmasını istiyorsam aynı şekilde davrandım ona.

Biliyorum bu mantıklı değil. Hem de hiç değil. Ama bir salaklık yaptım işte. Hata yaptım. Dört dörtlük biri değilim.

İşin içine her ne kadar benzerlik girmiş olsa da sevgilimi bir köşede unutmamam gerektiğini sonra anlamış olduğum için özür dilerim.

Senin bu ilişkiye o kadar emek vermen ve benim bu ilişkiyi ikinci planda görmem ikimize de haksızlık.

Sana yaptığım ve yaşattığım kötü şeyler için özür dilerim. Kendi kalp acımı o kadar abarttım ki karşımdaki kişinin acısını düşünmedim.

Ne dersen kabul edeceğim.

Adnan: Behlül

Seni gerçekten çok seviyorum. Bu kıyafet meselesinde de tepkim kıyafeti Efe'ye giydirmen değildi. Alperen'e giydirsen bile aynı tepkiyi verirdim.

Sana bir şey demeyeceğim çünkü kendi suçunu anlamışsın ve bana da itiraf ettin. Ama keşke Efe'ye olan çekiminin sebebini en baştan söyleseydin.

Sana sadece kırgınım. Ayrıca ilişkide kimsenin kimseye haksızlık yaptığı yok. Bunu da düşünme.

Herkes hata yapar. Önemli olan hatanı kabul etmek ve tekrar etmemektir. Artık içinde bulunduğumuz durumu sorun etme.

Öpüşürüz, sarılırız, affederiz birbirimizi.

Ama anlamadığım senin anne eksikliğinle onun baba eksikliği ne alaka?

Behlül: Efe'nin babası yokmuş Adnan. Yani babasının kim olduğunu bilmiyor. Tabii ki benim anne eksikliğimle aynı şey değil. Ben annemi tanıyorum. Ama işi yüzünden çoğu zaman beraber olamıyoruz. O yüzden de annemle geçirdiğim vakitler sınırlı gibi bir şey.

Ben anne ilgisini çoğu zaman babamdan aldım. O da baba ilgisini her zaman annesinden almış. Bu yüzden benzerliğimiz var demiştim.

Adnan: Anladım

Behlül: Başka bir şey demeyecek misin?

Adnan: Diyeceğim

Babanın ne dediğiyle ilgili daha detaylı bilgi verirsen güzel olacak.

Behlül: Kötü bir şey demedi.

Her zaman yanımda olacağını ve destekleyeceğini söyledi.

Adnan: Benimle ilgili bir şey dedi mi?

Behlül: Hayır ama eminim ikimizle de konuşmak isteyecektir.

Öncelikle senin ailenin bilip bilmediğini soracağına eminim.

Ama istersen ben söylerim babama. Konuşmak istemezsen.

Adnan: Konuşmak isterim canım neden istemeyeyim.

Sadece ailemin bilmemesini sorun ederse falan diye gerildim biraz.

Behlül: Etmez

Adnan: Öyle diyorsan

Bir şey demiyorsan kendime yiyecek bir şey hazırlamaya gideceğim

Behlül: Seni seviyorum

Diyecek başka bir şeyim yok

Adnan: Ben de seni seviyorum Behlül

Böyle olayların aramızı bozmasına izin vermeyelim bir daha

Behlül: Vermeyelim

Ben de uyuyacağım iyi geceler yavrum

Adnan: İyi geceler sarışınım

Olum O Senin Yengen YengennHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin