Sonda önemli bir not var lütfen okuyunuz. 😿 Keyifli okumalarrr.💗
***
Stresten, sıkıntıdan, kavgadan ve negatif çoğu şeyden uzak bir günaydını olmuştu Adnan'ın. Kolları arasında sarışın sevgilisi vardı ve güneş ışığı onun beyaz tenine vuruyordu. Behlül'ün huzurlu uykusunu bölmeden yataktan kalktığında sevgilisinin açıkta kalan omuzlarına örttü yorganı. Kendisi kadar o da sağlıksızdı ve hemen hasta olabilirdi.
Hızlıca ve sessizce odadaki dağınıklığı toplayıp kendini banyoya attı esmer genç. Duş alana kadar sevgilisinin de uyanacağını hesaba kapatarak sıcak suyu hazırladı ve üzerindeki dünden kalma kurumuş lekeleri çıkarmak için suyun altına girdi. Bedenine çarpan sıcak suyun etkisiyle gözlerini kapatıp aklına dün yaşananların dolmasına izin verdi.
Behlül'ün de ondan farkı yoktu aslında. Uyku ve uyanıklık arasında gidip gelirken zihninde dönüp duran görüntüler, yüzünde bir sırıtışa yer açmıştı. Her şey gerçekti. Keyifle gerinirken sonunda kırpışan gözlerini tam açabildi. Bir süre ortamda göz gezdirip doğruldu. Sevgilisinin çoktan uyanıp ortalığı toplamış olması onu mutlu etmişti.
Sıcak yataktan kopamayan bedenini tekrar yumuşak zeminle buluşturup odanın kapısına dikti gözlerini. Adnan'ın adım seslerini duyabiliyordu.
Islak saçları, uzun eşofmanı ve çıplak üst vücuduyla Behlül'ün ilgisini çokça çekiyordu.
"Uyanmışsın, uyuyan güzel."
Sarışın, kafa sallayıp gözlerini sevgilisinde gezdirdi. Yavaşça yanına yaklaşıp yatağa oturdu Adnan. Behlül'ün yanağına uzunca bir öpücük kondurup geri çekildi. Dağılmış sarışın saçlardan ellerini geçirdi. Her sabah bu görüntüyü görebilmek için her şeyi yapardı.
"Duşa gir. Banyo sıcak."
Behlül bir şey demeden yataktan çıkıp adımlarını banyoya yöneltti. Adnan'ın, arkasından ıslık çaldığını da duyabilmişti.
***
İki gençte mutfak masasında oturmuş, kaselerindeki cocopopsları yiyordu. Malum, ev her zaman kullanılmadığı için kahvaltılık bir şeyler de yoktu.
Adnan kasede kalan sütün üstüne biraz daha cocopops döküp Behlül'e de isteyip istemediğini sormuştu. Aynı şekilde sarışının da kasesine cocopops döküp biraz da süt ekledi.
Şimdi soracağını sorabilirdi.
"Babanla konuştuklarını anlatsan mı artık, güzel sevgilim."
Behlül, sabırsız sevgilisine hafif bir sırıtmayla bakarken omuz silkti. Aslında fazlasıyla sabretmişti. Islak sarı saçlarını elleriyle geriye tarayıp oturuşunu dikleştirdi.
"Ayrıl o çocuktan dedi."
Adnan, dolu gözlerle sevgilisine bakıp gözlerini kırpıştırdı. Mesajlaşırken kötü bir şey yok demişti ama bu cümle tamamen korkunçtu.
Behlül, parlayan gözlere bakıp telaşla yerinden kalktı. Sevgilisinin yanına geçip ona sarıldı ve sessizce güldü. Ne zaman şaka yapsa Adnan bu çukura düşüyordu.
Çoğu kez Adnan hakkında 'vurdumduymaz biri' olarak bahsedildiğine şahit olmuştu. Ancak hiç öyle biri değildi. Çok güçlü gibi duran bu esmerin derinliklerinde yumuşacık birisi yatıyordu.
"Özür dilerim, şaka yapmıştım."
"Böyle şaka mı olur Behlül ya? Zaten bunun stresi var üzerimde kaç gündür."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olum O Senin Yengen Yengenn
Teen Fiction"Bugün seni gördüğüm ilk gün. Geçirdiğim en kötü maç. Aklımı meşgul eden en güzel konu sen olduğun için kötü geçmesinin bir önemi yok. Ayrıca gözlerin okyanusa benziyor. Ellerini uzatmazsan kaybolacağım."