Not: Medya finalin son sahnesi için.
🌸Selam bebiklerim. 💕💕💕 Bölümün üstüne viski yudumlar gibi, teşekkür bölümü okutmak istedim size. Lütfen okuyun. 😿
ŞİMDİİİİ;
Bu hikayeyi yazma sürecimi sizlerle paylaşmayı çook istiyorum ama nerden başlasam, nasıl anlatsam bilemiyorum.
İlk bölümün açıklamasında da dediğim gibi, asla bu kadar büyüyeceğimi tahmin etmediğim için öylesine yazmaya başladığım hikayeyi arkadaşlarım okuyabilsin diye yayımlamıştım.
Sonra birden okurlar çoğaldı. Çok olumlu geri dönüşler almaya başladım. Yorumlar gelmeye başladı. İNANILMAZ MUTLU OLDUM VE ŞEVK DOLDUM.
Tam da bu zamanlarda Sezin ve Nurgül'ün bana olan desteği çok arttı ve hikayeyi ciddiyetle yazmaya başladım. (Olduğu kadar) Çoğu zaman bana ilham oldular. Bana şarkılar dinlettiler ve benim kafamda bölümler oluşmaya başladı.
Sezin ve Nurgül, burayı okurken lütfen sizi ne kadar çok sevdiğimi tekrar hatırlayın. Sizin beni koşulsuz şartsız desteklediğiniz gibi ben de sizi, her konuda her zaman destekliyorum. Siz benim biriciklerimsiniz. Canımsınız.
Ayrıca Nurgül, hepimiz gibi, Alperen'e aşık olduğu için Alperen×Efe shipini bir türlü sevdiremedim ona...
ŞİMDİ DE ASSOLİSTLERİM HAKKINDA KONUŞABİLİRİM 🎉🎉🎉
(Bu siz oluyorsunuz güzel okurlarım.)Hepinize ne kadar teşekkür etsem az gelir. Her zaman beni desteklediniz, bana anlayış gösterdiniz. HİKAYENİN İÇİNDEN GEÇTİM, bir sürü kaos yaptım ama siz yine de bırakmadınız beni ve benimle sonuna kadar geldiniz. Bu yüzden benim için çok çok çok değerlisiniz.
Sizlerle sohbet etmek bana hep çok iyi geldi. Yorumlarınızı okurken bir mutlu oldum bir mutlu oldum... ANLATAMAM. Yeri geldi beraber Adnan'a sövdük, Behlül'e sövdük. Yeri geldi Adnandan Behlül'ü, Behlülden Adnan'ı koruduk. Yeri geldi her ikisinin de yaptığı yanlışları çok açık bi şekilde eleştirdik. Bunları benim için özel yapan, sizinle beraber yapmış olmamdı. İyi ki varsınız, iyi ki benim bu serüvenime eşlik ettiniz.
Konuların çoğunu kendi çevremden ya da gündelik hayatta karşımıza çıkabilecek olaylardan seçtim. Gerçekliğe önem vermek istedim. LGBTQ+ bireylerinin yaşadığı sorunları sizlere aktarmaya çalıştım. Farkında değiliz belki ama biliyoruz, çevremizde rengarenk bir sürü insan var. Sonuna kadar dünya barışı ve insan haklarında eşitlik diliyorum. Bu paragrafı sonlandırmadan önce de şunu belirtmek isterim ki, aslında normal bir şeyi savunmak zorunda olmak ne üzücü...
Biliyorum, hikayemde hatalar var. Hem de sürüyle. Ancak ilkin günahı yoktur. Ayrıca ilkler özeldir de. Bu yüzden bırakıyorum hikayeyi olduğu gibi. Sadece söylemek istedim. 🤷🏻♀️
Çok da uzatıp kimseyi bunaltmak istemiyorum. SİZLERİ YÜREĞİMİN EN DERİNİNDEN SEVİYORUM. HEPİNİZİ, ÇOKCA.
Sezin, Nurgül, Azra ve Zeynep'e bana bu yolda eşlik edip desteklerini esirgemedikleri için çokca teşekkür ediyorum.
Canımın en içi okurlarıma da, benim bu merdivenleri oluşturmamın kocaman parçası oldukları için ve beni destekleyip bana inandıkları için sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.
LGBTQ+ bireyleri olun ya da olmayın, hepinizin varoluş mücadelesini sonuna kadar destekliyorum. Kimse yalnız değil. Birlikte güçlüyüz. 💪 Kocaman öptüm. 😽💖💕🌸😻
Not 2: Alperen×Efe shipinin bir sürü soru işareti var farkındayım. Eğer gerçekten isterseniz onlar için de bir yan hikaye yazmayı düşündüm. Bu yüzden lütfen fikirlerinizde açık olun ve bana isteyip istemediğinizi söyleyiiinn.🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olum O Senin Yengen Yengenn
Teen Fiction"Bugün seni gördüğüm ilk gün. Geçirdiğim en kötü maç. Aklımı meşgul eden en güzel konu sen olduğun için kötü geçmesinin bir önemi yok. Ayrıca gözlerin okyanusa benziyor. Ellerini uzatmazsan kaybolacağım."