71

4K 289 373
                                    

5 Şubat

***

Okula girdiğinden beri zihnini bir türlü berrak tutamayan esmerin zor anlar geçirdiği şu an çektiği şınavdan belliydi.

Beşinci kez kendi takım arkadaşına sataştığı için koçları daha fazla dayanamamış ve Adnan'a şınav cezası vermişti.

"Hocam 50 oldu. Lütfen salın artık beni."

Koçun kafa sallamasıyla yorgun bedenini yere bırakmıştı Adnan.

"Git üstünü değiştir Adnan. Bugünkü idmanda yoksun."

Adnan bir şey demeden yattığı çimlerden doğrulmuştu. Sahadan çıkıp soyunma odasına yöneldi. Yorgunluktan düzensiz nefes alışları yavaş yavaş düzene giriyordu.

Soyunma odasına girip ardından kapıyı da kapayıp sinirle oturmuştu esmer oğlan.

"Sikerim maçını da idmanını da. Bırakıcam bu salak şeyi artık."

Her olumsuzlukta ettiği klasik cümlelere pek de aldırış etmemek lazımdı. Zira bir sene önce bacağı kırıldığında da aynı şeyleri söylemişti.

Ama hâlâ takımdaydı ve hâlâ kaptandı.

Üstündeki teri atmak amacıyla hızlı bir duş alıp okul kıyafetlerini giydi Adnan. Yasak olmasına rağmen yanında taşığı parfümünü de sıkıp soyunma odasından hızlıca çıkıp sahadakilere bakmadan okula yöneldi. Sessiz söylenmeleri devam ediyordu. Hafif olsa da esen rüzgar Adnan'ın ıslak saçlarına vuruyordu. Bu akşam kesinlikle başı ağrıyacaktı.

İdmana katılamayacağı için sinirliydi. En azından birkaç dersten yırtacaktı ve en çok yırtmak istediği derslerden biri de Oğuz hocanın dersiydi.

Sınıf kapısında derse girip girmemek arasında gidip gelirken aklına Behlül'ün sınıfına gidebileceği gelmişti. Eğer dersleri pek de önemli olmayan bir dersse manitasının dersine katılabilirdi.

Nöbetçinin masasına oturup cebinden çıkardığı telefonla mesaj gönderdi sevdiği sarışına.

Adnan: Pişt

Dersiniz ne?

(Gönderildi 13.21)
(Görüldü 13.22)

Behlül: Müzik

Neden

Adnan: Ebru hoca dimi

Sorsana Adnan derse gelse olur mu diye

Behlül: Tamam dur

Adnan: Beni seviyor kabul eder bence

Yani umarım

Şu an Oğuz hocanın dersine giremem

Behlül: Ses çıkarmayacaksa gelsin diyor

Hakdmskdnala babamdan mı çekiniyorsun????

Adnan: Tabii ki evet

Daha yeni öğrendi adam ilişkimizi

Sabahtan beri ona yakalanmayacağım diye görevimiz tehlike oynuyorum sanki okulda

Behlül: Hajejakska kıyamam sanaa

Gel hadi

Ama lütfen Efeye bulaşma

Adnan: O kimmiş de ona bulaşacağım ya ben

Tamam geliyorum

(Gönderildi 12.24)
(Görüldü 12.24)

Olum O Senin Yengen YengennHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin