A v ten moment jsem ztratila kontrolu a pohled mi ztmavl úplně. Viděla jsem černo červeně. Kanato byl najednou vínově rudý a okolí bylo černé. Bylo to jako nějaký pěkně ošklivý filtr. Viděla jsem obrysy, odstíny šedé a černé, ale Kanato byl v odstínech tmavě vínové. Poznala jsem, jak se Kanato vylekal. Cítila jsem, jakoby mi žílami proudil adrenalin.
Vytrhla jsem se z Kanatova sevření a strčila ho ze sebe. On se na mě díval.... vyděšeně? On se mě bál! Za normálních okolností bych utekla, ale teď jsem ho chtěla prostě zabít. Postavila jsem se a kráčela ke Kanatovi. Kopla jsem ho do břicha hrozně silně. On odletěl o 2 metry dál a já za ním doběhla a kopla ho do hlavy. On se chytl za hlavu a začal křičet. Štvalo mě to, tak jsem ho chytla za krk, zvedla jeho hlavu a třískla s ní o zem. On zmlkl a zespodu jeho hlavy začala vznikat kaluž, třpytivá vínová kaluž. V ten moment mě hrozně zajímala. Chtěla jsem se jí dotknout. Okusit její vůni, její chuť. Natáhla jsem k ní ruku. Čím blíže jsem k ní byla, tím víc jsem ji chtěla. Smáčela jsem si v ní dlaň, byla tak teplá. Klečela jsem u polomrtvého či mrtvého Kanata, s rukou od jeho krve. Kapka mi stékala k rukávu mikiny, tak jsem ji olízla. Byla tak sladká. Zkrvavenou rukou jsem se zapřela o Kanatovu hruď a přemýšlela, jak z něj dostat víc. Chtěla jsem víc než jen krev. Neměla jsem u sebe nic ostrého a to mi činilo menší problém. Zařvala jsem. Tak moc jsem chtěla víc, chtěla jsem ho celého. Najednou někdo rozrazil dveře. Ayato a měl stejně vínový odstín jako Kanato. Chutná stejně? Jsou to trojčata, možná ano. Díval se na mě tak posraně. Víc ho ale vyděsil pohled na Kanata. Zavolal Reijiho. Já jsem se bleskurychle postavila a rozběhla se za ním. On uhnul, ale já se otočila za ním a ladnou pěstí ho trefila do břicha. Zavrávoral, ale nespadl. Vrhl se na mě a chytil mi zápěstí. Přirazil mě ke zdi a to mě naštvalo ještě víc. Vykroutila jsem se mu a když jsem se dostala za něj, dala jsem mu loktem do zad a on se přikrčil. Chytila jsem ho za zátylek a chtěla mu švihnout hlavou o zeď, ale někdo mi chytil ruku. Byl to Reiji. Byl taktéž vínový, ale není jejich trojče. Třeba bude chutnat jinak! Pustila jsem Ayata a vrhla se bezhlavě na Reijiho. To ale přiběhl zbytek a chytli mě. Ayato seděl vyčerpaně u zdi, Kanato ležel v bezvědomí na zemi, Subaru mi držel jednu ruku na zdi a Shu druhou, Laito byl natisklý na mě a Reiji kontroloval Kanata. Snažila jsem se je odtrhnout, ale ti bastardi mají sílu. Všichni měli stejně vínovou barvu a já jsem byla pořád hrozně agresivní. Reiji se postavil a šel ke mně s nějakou zkumavkou. Laito odstoupil a Reiji, zase ledově klidný, mi chytil pusu tak, abych ji měla otevřenou a nalil mi to do úst. Odmítala jsem polknout, ale nemohla jsem to vyplivnout a ani s tím dýchat. Musela jsem to spolknout. Po asi pěti minutách se mi začalo mlžit před očima. Celou dobu jsem sebou škubala, ale marně. Potom jsem upadla do říše snů.
ČTEŠ
The Story Of My New Life [PÍŠE SE]
Teen FictionPříběh o holce, jenž se život převrátil naruby prakticky přes noc. Poznává její nový život v novém prostředí, setkává se s novými problémy a s novými přáteli i nepřáteli. Příběh je popisován od počátku šílenství. Je to můj první příběh, tak to bert...