Takže jsem tu jako splátka, potrava pro upíry a radši nechci vědět co ještě. Úžasný. Navíc budu na střední. Ještě že jen v prváku, teda doufám. Jestli chodí Subaru do druháku, tak to bude v prdýlce.
Vešla jsem do pokoje, který byl ohromně velký. Postel s nebesy a na ní uniforma. To jediný se mi líbí. Mám ráda uniformy a sukně nebo šaty. Poskládala jsem si ji a položila na stůl. Došla jsem ke kufrům a začala. Oblečení do skříně, hygiena a líčidla do koupelny spojené s pokojem, doklady a peníze do nočního stolku, fotoalba a knížky na poličku hezky seřazené. Ve falešném dně kufru jsem měla jednu otcovu střelnou zbraň. Vzala jsem mu ji už dávno a s sebou se mi hodí. Pak jsem tam ještě měla dýku a pár vrhacích nožů. Jak jsem říkala, nejsem žádná křehká chudinka.
Uslyšela jsem zaklepání, tak jsem rychle zapla kufr a otočila se. Stál tam Laito. Sexy Laito se na mě hladově díval a usmíval se. „Tak co Bitch-chan, jdeme si hrát?“ „Jsi upadl? Nebo co si myslíš?“ můj hlas byl otrávenější víc jak Sněhurčino jablko. „Proč jsi tak zlá Bitch-chan? Vždyť si můžeme spolu pěkně užít...“ začínal se ke mně přibližovat. Já jsem se napřímila a šla si pro mobil, který se nabíjel na nočním stolku vedle postele. On šel pomalu za mnou. Sedla jsem si na postel a natáhla se pro mobil, ale nevzala jsem ho, neboť mi ten otrava chytil předloktí. Podívala jsem se na něj pohledem - Are you serious? On se však jen stupidně usmíval. Ruku sunul po mé ruce výš až byl u mého krku. Pevně mě chytil za krk a přirazil k posteli tak, že jsem ležela. On si mi usadil na boky a sklonil se k mému obličeji. Olízl mi tvář a když jsem zavrčela, tak zvýšil tlak okolo mého krku. Zatímco se mi díval svůdně do očí a já se marně snažila odtrhnout jeho ruku, tak tou druhou rukou mi začal rozvazovat šněrování na hrudi. Když jsem měla šněrování rozvázané, tak vytáhl šňůrku, která tam patřila a s pohledem stále upřeným do mých očí ji odhodil. Výstřih, který mi teď sahal kousek pod prsa, mi roztáhl tak, aby mu šla vidět co nejvíce podprsenka. Extrémně nasraně jsem na něj hleděla, ale to ho nezajímalo. Sklonil se k mému hrudníku a olízl mi cestičku od začátku výstřihu, přes mezeru mezi prsy až ke krku, čili k jeho ruce. Bylo to divný. Ale co mě štvalo víc než jeho neposedné ruce byla má bezmoc. Nemohla jsem se bránit a to mě štvalo nejvíc. „Aspoň že nejsi takové prkno, s tebou bude snad větší zábava.“ hajzl jeden. Něco bych řekla, ale držel mi krk tak pevně, že to absolutně nešlo. Pokoušela jsem se ho poškrábat, ale to že mu škrábu ruce doslova do krve, ho vůbec nezajímalo. Jakoby věděl jak mě maximálně vytočit, začal zase bloudit rukou po mém těle. Nejdříve mi lehce zmáčkl pravé prso, pak mi přejel po boku a nadzvedl se tak, aby měl větší přístup k zapínání mých džín. Začal mi dělat cucflek na pravé klíční kosti a to dost pečlivě. Mezitím mi rozepnul kalhoty a rukou mi přejel přes kalhotky. Byla jsem červená jak rajčátko. Ale pěkně vytočený a zahanbený rajčátko! „Lai...to, p..p..pros.... sím..pov....vol... “ teď jsem se styděla maximálně, ale zoufalá situace žádá zoufalé činy. „A co za to Bitch-chan?“ zavrněl nade mnou. No nic, čas na zoufalý čin. Přitáhla jsem si to pako za kravatu k sobě a políbila ho. Chvíli nechápal, ale pak se přidal. Dobýval se jazykem do mých úst a já ho nechala. Teď jsem ho hlavně potřebovala rozptýlit. Bingo! Povolil stisk na krku a já toho využila. Silně jsem odstrčila jeho ruku a strčila ho ze mě. Dopadl na zem na zadek, zatímco já se snažila se co nejvíc nadýchat vzduchu, dokud můžu. On na mě koukal s pobaveným výrazem ve tváři. „Bitch-chan si chce hrát? Dobrá, bude zábava...“ to už jsem se ale nevydržela a silně zavřela oči.
Když se mi zpravidelnil dech, tak jsem se rozhlédla. Nebyl tam.
ČTEŠ
The Story Of My New Life [PÍŠE SE]
Novela JuvenilPříběh o holce, jenž se život převrátil naruby prakticky přes noc. Poznává její nový život v novém prostředí, setkává se s novými problémy a s novými přáteli i nepřáteli. Příběh je popisován od počátku šílenství. Je to můj první příběh, tak to bert...