Přišla jsem k němu, pohladila ho po tváři a vytáhla nůž z kapsy mikiny. Tohle jsem mu způsobila já, tak to zkusím napravit. Ve filmech s upírama je to vždy tak, že krev jim dodá sílu a energii, tudíž to zkusíme takzvaně in real life. Vyhrnula jsem si rukáv a zhluboka dýchala, nevěřím že to dělám. Uchopila jsem nůž pevněji a řízla se pět centimetrů pod zápěstí. Štípalo to, ale musela jsem to vydržet. Rychle jsem dala zápěstí nad Kanatova pootevřená ústa a nechala krev téct.
Po půl minutě mu začaly cukat víčka, probouzel se! Začal pomalu otvírat oči a když uviděl mě a mou krvácející ránu, tak se mi podíval do očí, jakoby přemýšlel v čem je háček. Kývla jsem, že může. On okamžitě reagoval. Kousl mě do míst, kde byla řezná rána a pil.
Jakmile přestal, přitáhla jsem si ruku k sobě a s nožem v ruce jsem odešla k němu do koupelny. Docela se mi točila hlava, ale zvládla jsem to beze ztráty na životě. Dovrávorala jsem k umyvadlu, zapla teplou vodu a dala pod ni nůž. Krev šla lekce dolů, nebylo jí tam moc. Otočila jsem kohoutkem na studenou a strčila pod vodu ruku. Nebylo to příjemné, ale víc komfortní než pokusy Laita mě "ohnout".
Slyšela jsem, jak někdo vešel do pokoje. Osušila jsem si ruku i nůž a nahlédla do pokoje. Stál tam Reiji, docela zařažen tím, co vidí. Já neměla na něj náladu, tak jsem se vydala do pokoje, ať si vyslýchá Kanata. Obešla jsem ho a domotala se do pokoje. Na mobilu jsem si nastavila budíka na třetí hodinu a usnula.
After 3 hours
Vzbudil mě hnusný zvuk budíku. Posadila jsem se a promnula si oči. Otevřela jsem je s spatřila před sebou.............TROJE NÁDHERNÝ ŠATY!!!
První, krásné zimní šaty. Bledě modré s nadýchanou sukní a krajkami.
Druhé, modro-růžové ne až tak masivní, ale krásné se zdobeným pasem.
Třetí, purpurové s velikou sukní a flitrovaným vrškem.
Najednou mě z mého rozpývání vyrušilo klepání. Zavolala jsem dále s vešla Marry. „Suzi, je čas na přípravu.“ to mi bude asistovat Marry? Tak jo! Vystřelila jsem z postele jak namydlený blesk. „Smíte si vybrat, které šaty si vezmete. Pokud máte radši pohodlí, doporučuji tyto,“ přešla k modro-růžovým šatům a pohladila sukni. „ovšem pokud vám nevadí mohutnější sukně a máte ráda lehké rukávky, tak můžete zkusit tyhle“ obrátila se na ty bledě modré. „Chci ty purpurové“ jasná volba. Výrazná barva, flitry, veliká tylová sukně ke kotníkům, žádná ramínka. Už teď je miluju. Ona se na mě jen podívala, ale neotálela a ostatní šaty odsunula do rohu místnosti. Zespodu sukně vyvolených šatů vytáhla krabici a odklopila víko. Neviděla jsem, co tam je, ale vytáhla z ní barevně laděné kalhotky a podpatky. Sdělila, ať se jdu osprchovat a maximálně za půl hodiny musím být hotová. Udělala jsem jak mi řekla. Oblékla jsem si kalhotky, rukou jsem si zakrývala prsa a vylezla z koupelny. Ona tam stála s nachytanýma šatama. Došla jsem k ní a ona mi dala kolem pasu kruhy, jenž drží sukni a pak mi přes hlavu oblékla šaty. Byly tak krásné! Řekla mi, ať se něčeho chytnu, ať nespadnu a tak jsem se chytla skříně a ona začala se šněrováním a následným utahováním šatů.
Jakmile mi je zavázala, pokynula k posteli, já se posadila a ona mi obula podpatky. Potom přešla ke krabici a otázala se: „Jaký účes si přejete Suzi?“ řekla jsem, že jen zvlnit a nějakou ozdobu kdyžtak. Vytáhla z krabice kulmu a zapojila jí v koupelně. Donesla mi tam stoličku a práce začala.
Ve 4 ráno byly vlasy navlněné a Marry donesla nějakou taštičku a nalíčila mě, samozřejmě lehce. Jako třešničku na dort vytáhla korunku a nasadila mi jí do vlasů. Vypadala jsem jak princezna, ale opravdu! Ostatně když si vezmu, že měl přijet král a bydlela jsem se šesti princi...
Někdo zazvonil, je čas.
ČTEŠ
The Story Of My New Life [PÍŠE SE]
Fiksi RemajaPříběh o holce, jenž se život převrátil naruby prakticky přes noc. Poznává její nový život v novém prostředí, setkává se s novými problémy a s novými přáteli i nepřáteli. Příběh je popisován od počátku šílenství. Je to můj první příběh, tak to bert...