2015
Minął już prawie cały rok szkolny. Jeszcze 3 miesiące i wakacje. Mógłbym powiedzieć, że w szkole jest fajnie, ale tego nie zrobię. To w końcu jest szkoła. Czas bardzo szybko zleciał. Ogólnie ze swoją klasą jakoś nie utrzymuje kontaktów. Oczywiście oprócz tych trzech osób, z którymi się zaprzyjaźniłem. Tomek i Oskar chodzą do tej samej szkoły co ja, tylko że oni do klasy trzeciej. Żeby było jeszcze śmieszniej to moje gimnazjum jest połączone z liceum, do którego chodzi Błażej i reszta grupki z tamtej imprezy. To znaczy z wyjątkiem Marcina i Łukasza.Jutro jadę na wycieczkę do Warszawy. Śmiesznie się złożyło, że jedziemy akurat z klasą Oleja. Nie wiem czy przypadek czy oni coś zrobili w związku z tym. Olejnik jest naprawdę do wszystkiego zdolny.
Coś czuję, że jak będą te dwa głupki, to wycieczka będzie udana. I mogę się założyć, że coś odwalą.
Usłyszałem dźwięk powiadomienia. Zerknąłem na telefon i okazało się, że to Olejnik.
Olejnik: Siemaa, co tam?
Marek: Nawet dobrze, a u ciebie?
Olejnik: Nudyy, siedzę z Łukaszem i Kariną u jakiś ich znajomych.
Olejnik: *Użytkownik Olejnik wysłał(a) zdjęcie*Marek: Możesz pozdrowić haha A tak poza tym to kim jest ta Karina? Bo nie kojarzę.
Olejnik: Aa no tak zapomniałem powiedzieć xD To laska Łukasza.
Marek: Spk. A tak ogólnie to kto jeszcze jedzie na tą wycieczkę?
Olejnik: No moja klasa, twoja i klasa Błażeja, o tym akurat zapomniałem wspomnieć hahah
Marek: Dlaczego mam wrażenie, że będzie za grubo?
Olejnik: Staryy no bo będzie! ^^
Marek: Haha no spoko ;D
Olejnik: Ejj musze ci coś powiedzieć...
Marek: Hmm?
Olejnik: Boo.. No nie wiem jak ci to powiedzieć.. Śliczne masz oczka :*
Marek: Ee dzięki?
Olejnik: I wgl taki śliczny jesteś skarbie <3
Marek: Dobra Olejnik co ty wyprawiasz? W geja się bawisz?
Olejnik: Wcale się nie bawię i ranisz moje uczucia.. :c Bardzo mi się podobasz Maruś <3
Marek: ... Czy ty coś brałeś?
Olejnik: Jeszcze nie, ale będę brać ciebie :3
Marek: Nie no Olejnik kurwa, przesadzasz. Rozumiem beka, beką, ale to już nie jest śmieszne
Olejnik: Dlaczego ty mnie ranisz :,,(((
Marek: Dobra skończ bo wiem, że robisz sobie bekę
Olejnik: Aa jednak jesteś sprytniejszy niż mi się wydawało. Olejnik jest w kiblu xD
Marek: Too z kim piszę?
Olejnik: Podpowiedź: wysoki brunet, zabójczo przystojny, z wielkim interesem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Marek: Zapomniałeś wspomnieć o ogromnym ego ;) Ooo Łukasz hejka
Olejnik: Obrażasz mnie? -.- Dobra w sumie mniejsza. Mam niespodziankę :D
Marek: Bać się?
Olejnik: Niee co ty haha
Olejnik: Alboo..
Marek: Yyy to tak czy nie?
Olejnik: Dobra nie xD jadę z Marcinem na wycieczkę jutro do Wawy ;D cieszysz się?
Marek: Ee jak? To wycieczka szkolna a ty już daaaawno ją skończyłeś xdd
Olejnik: Eej uważaj sobie -.- Taki stary nie jestem. I tak, wiem że to wycieczka szkolna, ale ugadałem się z Olejem, że dojadę autem. A tak wgl mamy pokój w tym samym hotelu co wy, więc będzie zajebiście.
CZYTASZ
Move out (KxK)
Fanfiction"Gdy usłyszałem to z jej ust, byłem w szoku... Nie wiedziałem wtedy, że te trzy słowa zmienią moje życie na zawsze" Co się stanie, gdy Marek zacznie swoje życie od nowa? Czy odkryje siebie w nowym mieście? Czy niebieskooki brunet zawróci mu w głowie...