-Все още ми е трудно да повярвам, че нещата се стичат така. - каза Анабел. - Откъде тръгнахме, та сега накъде отиваме...
-Нямам си и на идея какво ще се случи. - каза Филип.
-Дано всичко да мине добре. - каза Иви.Много бързо стигнахме до кея. Стояхме и се чудихме какво трябва да правим. Изведнъж Мони изчезна от нищото. След нея и Анабел. Трети беше Филип.
-Какво става? - Теса се развика.
-Не знам. - отговорих.
-Но аз знам хи хи хи. - пак чух този глас. Този ужасен клоунски глас. После доиде ред и на един черен балон.
-"Нищо няма да свърши добре за вас...най-вече за теб, Тони. От тази пролетна ваканция нататък няма да се случи нищо добро на никой от вас, а дори напротив - само лошо и по-лошо." - този глас...ужасява ме.
-Къде си? - питах.
-Навсякъде и по всяко време хи хи хи.
-Стига с тези шеги! - изкрещях. - питам къде си сега?!През очите на Теса
-Тони, на кого говориш? - действията му ме уплашиха много.
-На клоуна!Видях ги...тези зелени линии по лицето и ръцете му. И очите му станаха зелени. Линиите бяха две симетрични и минаваха от брадичката, през бузите му и се вливаха в косата му, а други две минаваха през очите му. По ръцете му, линиите бяха минаваха по всичките му пръсти. Имаше линии до китките си. Косата му се движеше като морска вълна...
-Престани с тези игрички! - пак започна да крещи. - Излез, където и да си!
-Тони, какво ти става? - пита го Стела?
-Не виждате ли?! Не чувате ли?! - гледаше ни като психопат. - Клоунът е тук!
-Къде е? - Иви се уплаши.
-Някъде тук. Не иска да се покаже. - всякаш му хрумна някаква идея. - Да. Не иска да се покаже. Няма да и иска. Като го е страх.
-Ти на кого ще казваш, че се страхува?! - черен балон застана пред нас и от него се чуваше този глас.
-На теб! - вече говореше с много смел глас.
-Не си познал! - гласът изкрещя и балонът се спука. - Хи хи хи. - този смях наистина е много дразнещ.И в един момент всички го видяхме. Излезе от реката, но беше сух. Изглеждаше много странно. Беше с бяло лице, с хетерохромия - едното му око беше тъмно синьо, а другото - черно. Имаше две симетрични линии по лицето - едната беше тъмно синя, а другата - черна и очертаваха скулите му. С червен нос. Горната му устна беше в тъмно синьо, а долната - в черно. Косата му беше тъмно синя, дълга и къдрава, дръпната назад. Костюмът му беше тъмно син, но помпоните и краищата на блузата му бяха черни. Тъмно сини панталони и тъмно сини обувки, с черни връзки. Държеше 3 черни балона. Явно този клоун обича тъмно синьото и черното, а носът е червен само защото при всички клоуни е така.
YOU ARE READING
Неонче
Teen Fiction***Тъй като започнах да пиша книгата преди да започнем да изучаваме по-подробно езиковите норми, главите в началото са с грешки, но ще направя сериозна редакция, когато завърша "Неонче".*** Първа книга от поредицата "Приятели". Ще се довършва в дви...