През очите на Тони
Така... Да сънуваш баба във всеки случай не е на лошо, да сънуваш дядо... В моя случай е на добро, да сънуваш приятели ще имам помощник, с когото ще постигна нещо, Клонеско е клоун, а да сънуваш клоун означава, че нещо или някой те изтощава, балоните вещаят загуба на пари или ценности, лавата... Не пише за лава в дупка, която пък означава, че трябва да внимавам и да обмислям действията си, за да не загазя. Сигурно трябва, но няма да гледам гората, небето, коридора и другите неща. Знаех си, че този сън е някакъв знак.
Размислите върху съня ми изчазнаха, когато на вратата се почука. Станах от леглото и движейки се с бавни крачки и залитайки стигнах до вратата и я отворих. Беше Томи.
-Добро утро! - поздравих, прозявайки се.
-Де да беше добро. - каза грубо и влезе. - И ако искаш да знаеш, вече е добър ден. - каза, опитвайки се да бъде весел и седна на леглото. - Събудих ли те?
-Не.
-А защо изглеждаш така всякаш току-що ставаш?
-Защото досега четох в съновника какво означават някои неща от съня си.
-Това е по-логично обяснение. - засмя се.
-А какво се е случило, че беше ядосан?
-Оффф защо ми напомни? Тъкмо бях забравил. Излязох от стаята си в прекрасно настроение и по коридорите имаше необичайно много хора. Чувах всякакви думи и изрази по мой адрес. Дочух от един, че Криси им е говорил разни неща. Говорил е и и за Мария, и за теб. Много мило от негова страна бих казал. Дойдох при теб първо, защото знам, че ще ми помогнеш да се успокоя и второ, защото ако бях отишъл при Криси, щях да му размажа лицето и телепатията му нямаше да ме спре. Защо прави така?
-Никаква идея. Какво печели по този начин?
-Аааа, веднага ще ти отговоря. - кръстоса краката си. - Настройва ги срещу нас, печелейки доверието им. Чух, че съм бил говорил как ще нападам хората по стаите, докато спят. Извинявай много, но не съм злодей. Добре, че с Шоколин не са в добри отношения, че тогава ела виж какво ще стане.
-Другите са в добри отношения.
-Веднага ще ти кажа. Казал им е тези клюки да не стигат до ушите на Шоколин. Може да е казал нещо и на Джукý. Е тогава ще умра.
-Пепел ти на уста! Какви глупости говориш? Щял да умре.
-Ами да!
-Но защо?
-Не мога да кажа.
-Да влизам ли в главата ти или ще си кажеш? - повдигнах вежда.
-Лично пространство, моля. - намръщи се.
-Добре де, добре. Леле!
-Леле я! - засмя се. - Препоръчвам ти да се освежиш, преоблечеш и да идваш, защото след около половин час ще имаме среща на екипа.
-Добре.
-Ще те изчакам отвън.
-Оки.
ESTÁS LEYENDO
Неонче
Novela Juvenil***Тъй като започнах да пиша книгата преди да започнем да изучаваме по-подробно езиковите норми, главите в началото са с грешки, но ще направя сериозна редакция, когато завърша "Неонче".*** Първа книга от поредицата "Приятели". Ще се довършва в дви...