FILIP
–Robisz zajebiste kanapki– zaśmiałem się popijając kawę.
–Wiem, zajebisty kucharz ze mnie– roześmiała się.
Nagle drzwi od mieszkania otworzyły się.
–Siema siostra!– powiedział wchodzący do mieszkania Dawid.
–Siema bro, śniadanie?– zapytała.
–Tak i dużą kawę– wszedł do kuchni– Ooo siema Fifi– przywitał się z nim– Co ty tu robisz?
–Byłem z Maritą nad Wisłą– oznajmiłem.
–I dlatego jesz z nią śniadanie?– zapytał unosząc brew.
–Dawid przestań!– odezwała się dziewczyna– Wczoraj był koncert Filipa, który organizowałam i około 3 poszliśmy nad Wisłę. Byłam grzeczna i uprzejma i dlatego zaproponowałam mu śniadanie. A ciebie powinno to gówno obchodzić!– oznajmiła ewidentnie zdenerwowana.
–Serio? Jeszcze jesteś na mnie zła o tamto?– zapytał Dawid.
–Umm... to ja już pójdę– wstałem i odszedłem w kierunku drzwi.
–Przepraszam za niego, jest bardzo... przewrażliwiony– oznajmiła atrakcyjna.
–Nic się nie stało. Dzięki za świetną noc, w sumie ranek. Do zobaczenia– pocałowałem ją w polik i wróciłem do domu.
Gdy zszedłem na dół czułem wibrację swojego telefonu.
Połączenie przychodzące: Janek
–Mów– odebrałem.
–Siema, gdzie ty jesteś? Jest szybka akcja, bo Schaftera menager dzwonił i powiedział, że dziś musicie nagrać piosenkę. Więc mów gdzie jesteś. Podjadę po ciebie i jedziemy do studia– oznajmił menager.
Wysłałem mu moją obecną lokalizację i po chwili znalazł się koło mnie. wsiadłem do auta i pojechaliśmy do studia.
MARITA
–Siostra mówiłem ci, że nie masz się z nim potykać. To nie jest facet dla ciebie– oznajmił Dawid.
–Dawid, ale ty mi nie będziesz mówił z kim mam się spotykać, a z kim nie. Proszę cie, nie przesadzaj. Wiem, że się martwisz i w ogóle, ale bez przesady. I poza tym to była jednorazowa sytuacja, wyszliśmy jako znajomi– wyjaśniłam.
–Ale Marita...– Dawid zaczął swój wywód, a ja zajrzałam do mojego telefonu, na który przed chwilą dostałam wiadomość.
Od: Igor Walaszek
Hejka mam sprawę...
Ja:
Słucham cię przyjacielu J
Od: Igor Walaszek
Bardzo, ale to BARDZO chciałbym, abyś zorganizowała
Kubie i mi koncert w Krakowie. To co zrobiłaś na
Narodowym i Torwarze to był sztos! A z racji, że
Kraków to nasze rodzinne miasto chcemy zagrać tam
Świetny koncert. Pomożesz nam?
Ja:
Wydaję mi się, że mogę wam pomóc.
Ale szczegóły możemy obgadać dziś wieczorem?
Od: Igor Walaszek
McDonald i moja wygodna kanapa?
CZYTASZ
Minęła Północ|| Taco Hemingway
RomantizmMaritta Podsiadło- siostra Dawida- Organizuje jeden z największych i najliczniejszych koncertów w Polsce, mianowicie duet Dawida i Taco! Taco, który liczy tylko na seks, stara się jak najbardziej zainteresować dziewczynę swoją osobą, jednak ona, mim...