FILIP
–Kurwa Fifi, wiem ze jesteś w Paryżu, ale koniecznie musisz wrócić. Chodzi o wywiad do książki, musisz się jutro stawić w Katowicach. Data wywiadu została przesunięta i musisz tu być, bo już podpisałeś umowę– oznajmił.
–Kurwa... Janek, ogarnij mi bilet na samolot i prześlij na maila, Nara– rozłączyłem się.
–Co się stało?– zapytała Paulina.
–Muszę wracać do polski, mój wywiad do książki się przesunął. Japierdole... Przepraszam cię, ale musze spadać. Bardzo dziękuję, że spędziłaś ze mną czas. Jesteś cudowna i naprawdę żałuję, że muszę jechać, bo chętnie poszedłbym z tobą na kolację– oznajmiłem.
–To jak przyjadę do Polski– powiedziała.
–Oczywiście! Pisz do mnie na instagramie i się umówimy. Dziękuje– przytuliłem ją i odszedłem.
Jadąc taksówką dostałem maila od Janka z biletem powrotnym. Po chwili jazdy znalazłem się pod hotelem. Wszedłem do pokoju i spakowałem walizkę, gdy wychodziłem weszła Mery z Kubą.
–Co ty robisz?– zapytała siostra.
Odłożyłem walizkę i podszedłem do niej.
–Muszę wracać, przepraszam...– wyznałem.
–Zajebiście!– odwróciła się i wyszła.
Kuba spojrzał się na mnie.
–Leć za nią i opiekuj się nią– rzekłem.
Potaknął i wyszedł za dziewczyną.
MARITA
–Ale spokojnie, nie płacz. Wiem, że ten wyjazd miał być wasz, ale on ma taką pracę i nie poradzisz nic na to, że coś się przesunęło...– wytłumaczyłam Mery.
–Ale... no kurwa... jebana praca. Janek wiedział, że wyjeżdża, więc mógł coś zrobić! Ale chuj z nim... a ty co robisz?– zapytała.
–Jadę z Dawidem na zakupy, a potem lecimy do Dąbrowy, bo Maja ma dziś urodziny– oznajmiłam.
–No tak! Ona już 18 ma, prawda?– zapytała.
–No od kilu godzin tak– zaśmiałam się- dobra ja kończę, jak coś to pisz, pa!!!– rozłączyłam się– Dawid uważaj fani!– zaśmiałam się.
–Boże... czy mogę włączyć tryb „szmato bądź pokorna i spierdalaj"?– zapytał.
–Haha! Nie, ale możesz odmówić– oznajmiłam bratu.
–Wiesz, że nie umiem...– spojrzał na mnie spod byka.
–No wiem! HAHA frajer!– roześmiałam się i odeszłam gdy podeszły fanki.
Stwierdziłam, że idealnym prezentem będą kosmetyki i jakieś płyty. Maja jest teraz ogromną fanka Taco i Clock Machine. Trochę odmienne gatunki muzyczne, ale wszystko da się zrobić. Płyty już ogarnęłam. Zapakowałam jej nowe płytki CM z autografem od chłopaków, które ogarnął Igo, bo jest ich głównym wokalistą, a podpisane płyty Taco mieliśmy w mieszkaniu. Dałam jej te, trochę zużyte, ponieważ Fifi był we Francji i ciężko było ogarnąć autograf. Także zostały tylko kosmetyki. Weszłam do Sephory i wybrałam dla mniej świetny zestaw z paletką cieni, różami, rozświetlaczem, brązerem oraz zestawem pędzli. Kupiłam owy zestaw i wyszłam ze sklepu. Przeszłam kawałek centrum handlowego i ujrzałam tłum ludzi. O! tam chyba jest Dawid!
–Pożegnaj się ładnie– powiedziałam do brata.
Złapałam go za rękę i pociągnęłam w stronę wyjścia.
–Ale nie zrobiliśmy zakupów...– powiedział.
–Łap kluczyki i jedź do Dąbrowy– rzuciłam mu je.
–Ale...– zaczął.
–Wszystko kupiłam, zapakowałam i jedziemy już do domku!– oznajmiłam.
–Aaa okej!– odpalił auto i ruszyliśmy w 4-godzinną podróż.
***
–STO LAT STO LAT NIECH ŻYJE ŻYJE NAM!!!– zaczęliśmy śpiewać po wejściu do domu.
Maja wstała i pełna radości podeszła do nas. Złożyliśmy jej życzenia i daliśmy prezent.
–Dziękuje wam!– przytuliła nas.
–To dziś na legalu siorka pijemy– powiedział Dawid– Mari ty jutro prowadzisz– powiedział gdy otwierał piwo.
–Ale już jutro wracacie?– zapytała mama.
–Mamo ja mam pracę, a Dawid... Dawid też na pewno coś musi zrobić– zaśmiałam się.
–Ej Mari! Chodź na chwilę– zawołała mnie siostra.
–Co jest?– zapytałam.
–Jaki jest Taco? Powiedz mi coś o nim! Poznałaś go przecież! – rzekła.
–Jest całkiem spoko, specyficzny facet– oznajmiłam.
–Tylko tyle?!– krzyknęła na mnie– No Mari!!!!
–Czekaj chwilę– wstałam i wyszłam na zewnątrz.
Chyba nadszedł ten moment kiedy pierwszy raz użyję numeru do Filipa. Wybrałam magiczne 9 cyfr i zadzwoniłam do niego.
–Słucham?– powiedział gniewnym tonem.
–Hej Filip, tu Marita. Jesteś bardzo zajęty?– zapytałam.
***************************************************************************************
Jeśli ci się podobało, zostaw gwiazdkę i komentarz <3
CZYTASZ
Minęła Północ|| Taco Hemingway
RomantizmMaritta Podsiadło- siostra Dawida- Organizuje jeden z największych i najliczniejszych koncertów w Polsce, mianowicie duet Dawida i Taco! Taco, który liczy tylko na seks, stara się jak najbardziej zainteresować dziewczynę swoją osobą, jednak ona, mim...