35) Jealous af.

249 30 2
                                    

След горе-долу четири часово пътуване Зейн паркира на някаква поляна, където имаше джипка, на която бяха облегнати Лиъм и някакво къдрокосо момче със зелени очи.

Зейн ми помогна да сляза от мотора и докато си махах каската леко изскимтях заради раната на рамото ми. Зейн взе каската от ръката ми и я постави върху мотора, след което махна и своята и ме попита ''Добре ли си?'', поглеждайки към кръвта на рамото ми.

''Ъхм, да!'' отговорих веднага и закрих рамото си с опакото на ръката си.

Лиъм ни забеляза и каза на къдрокосия нещо, след което  двамата дойдоха към нас. ''Зейни, гадженце ли си намери?'' каза къдрокосият подигравателно преди да се поздравят със Зейн.

''Защо не се учудвам, че приятелите ти са толкова дразнещи?!'' поклатих иронично глава, гледайки към Зейн.

''Здравей и на теб, скъпа. Аз съм Хари.'' непознатият взе ръката ми и я целуна, гледайки право към очите ми. Добре де, може би не е толкова дразнещ, всъщност изглежда сладък. Кого заблуждавам?! Толкова е секси!

Зейн се изкашля, което ме извади от мислите ми и чак сега осъзнах, че той беше прочел мислите ми. Изчервих се и дръпнах ръката си от Хари преди да я избърша в панталона си и да ги прибера в джобовете на горнището си.

''Адела. А сега какъв е плана?'' представих се набързо и веднага попитах най-важният въпрос.

''Първо, ще ми кажеш кой е лидерът ви, скъпа.'' той се усмихна дяволито, докато Зейн се връщаше към мотора за да вземе папката.

''Говориш с нея, а сега какъв е плана?'' попитах отново но по-настоятелно този път. Хари се засмя и погледна към Лиъм, който само му кимна и при това смеха на къдрокосия секна.

''Трябва да се шегуваш! Това е момиче?! Момиче ли ви контролира?'' Хари очевидно не искаше да повярва. Добре, че беше секси и красив за да закрие глупостта му.

''Думата 'насочва' е по-точна.'' поправих го, усмихвайки му се фалшиво.

Зейн се върна и му даде папката, поглеждайки я за последно. Хари я взе и прекъсна очния ни контакт, за да разгледа листовете. Не можех да откъсна погледа си от красавеца пред мен. Дали си има приятелка? Изведнъж мисленето ми забави и ми се зави свят.

Стига си точила лиги по Хари и се концентрирай! -веднага извърнах глава към Зейн, който само повдигна рамене.

¶𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 [Z.M]Where stories live. Discover now