55) Problems don't have an end.

206 32 4
                                    




Зейн съблече тениската си, а аз го огледах. Минах зад него и веднага разпознах малкият шев, който и аз имах. Поставих едната си ръка на рамото му и му прошепнах: ''Ще боли леко. Но ще съм възможно най-нежна.'' казах му преди да използвам ножа и да отворя раната.

Стиснах зъби когато пъхнах двата си пръста в раната му и се опитах да не се изцапам с кръвта му. Напипах чипа и го извадих от раната. Бързо взех йода и памука, които си приготвих преди малко и пречистих раната, след което я заших.

Минах пред Зейн и му показах чипа, а той се усмихна, взимайки го и каза: ''Мразя те.''

Изкикотих се, избърсвайки кръвта по ръцете си в един парцал и му отговорих: ''Защо? Аз съм прекрасна.'' казах, хвърляйки му тениската, която перфектно подчертаваше здравото му тяло.

'' И права. Винаги си права.'' каза ми с усмивка, хващайки ръката ми. А после изражението му придоби каменен вид. ''А сега да убием онзи лъжец!''

Веднага застанах пред него с уплашена физиономия. ''Не!'' извиках. ''Не мислиш трезво! Не мога да си позволя да те изгубя отново.'' прошепнах последното, гледайки към очите му. Бяха толкова чисти.

''Наистина ме обичаш?'' той прошепна сякаш го беше страх да не го чуя.

Преглътнах тежко преди да отместя погледа си. ''Това няма значение сега. Опитай се да убедиш колкото хора можеш, използвайки радиото, за да обезвредиш чиповете. Кажи и на Ерика, гаджето ти, че ни трябва нейната помощ.'' казах набързо, тръгвайки към вратата, но Зейн ме спря, обвивайки китката ми с ръката си.

''Къде отиваш?'' попита ме. Мисля, че мога да му кажа, не е кой знае какво.

Вдигнах погледа си към лицето на Зейн, което грееше. ''Вечеря с Коул. Утре ще говорим.'' усмихнах му се, но след като той чу думите ми лицето му посърна и той пусна ръката ми.

Поклатих глава без да обръщам много внимание на Зейн и излязох от стаята, запътвайки се към асансьора.

***

Лежах на леглото си и четях много интересен комикс. За първи път с  Ерика не бяхме на път да се скараме. Зейн беше говорил с нея и тя прие да ни помогне с технологичната част от плана, който все още нямахме. Нейният чип както на Хари, Луи, Найл и Лиъм беше изкаран, но никой освен нас не знаеше за това. Зейн в момента говореше с още хора заедно с Хари, а Ерика скоро щеше да слезе при тях.

¶𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 [Z.M]Onde histórias criam vida. Descubra agora