9.

150 14 0
                                    

25 noiembrie 2019

Te-am văzut azi, ai revenit la vechiul tu, nesemnificativ pentru mine.

M-a amuzat astăzi o fază la cei doi porumbei, urcam noi, fumătorii, scările liceului, îndreptându-ne ficare spre clasa lui, iar Amy și Damian erau în fața mea. Ajunși la etajul 2, unde avea el sala de clasă, observ că voia să plece ca și cum ea n-ar fi lângă el. Dar, când își dă Amy seama, îl trage pe Damian de mânecă și îl pupă. După împlinirea faptului, el se uită cu puțin regret la mine, dar mă fac că nu observ, urcând în continuare scările la ultimul etaj, unde am sala de clasă.
Mă pun în bancă și toată ora rânjesc subtil din când în când, aducându.mi aminte de faza anterioară și de cea în care a făcut el 360° când a văzut-o.

După ore mă îndrept direct spre casă.
Pe drum mă întâlnesc cu Arti, care se oprise la o țigară.
- Mai stai? mă întreabă.
- Nu prea am cum, tre să scot câinii.
- Îți țin de urât dacă vrei, vorbim la telefon, dar mai stai cu mine. face fața de cățeluș.
- Ești incredibilă, jur. îmi dau ochii peste cap.
- Cum mai e cu tine și...Damian? strâmbă din nas.
- Nici cum. E cu Amy.
- I-am văzut punându-se pe scări.
- Păi și atunci de ce mă mai întrebi de noi? Mai ales că știi, el nu mai înseamnă nimic pentru mine.
- Da, bine, cum spui tu. Dar după să nu vi să mi te plângi că nu știu ce. strâmbă din nas.
- Am venit eu vreodată să mă plâng de băieți?
- Nu, dar sper că nici n-o s-o faci.

doar un simplu party?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum