26 februarie, ora 11:00
Asta-i despre tine, iubire.
Te trezești într-o zi îmbrățișând un om drag și întelegi că acolo este locul tău. O mână se joacă în părul tău. Un zâmbet pornește firesc din colțul gurii tale. Ce altă fericire să vrei? Așa se întâmplă, viața te oprește lângă un om pe care să-l iubești. Sunt atât de fericită că ne-am împăcat aseară, încât aș petrece tot restul zilei doar stând în pat și privindu-te.
- ajung la 12:00 la școală, Damian a rămas acasă din pricină că se simte puțin rău. -
Aflu dintr-o discuție oarecare de la diriginta mea, cum că la tine a fost altfel cu mutarea de la clasa de plastică la arhitectură. A spus ceva de genul că voi nu aveați loc unul de altul în aceeași clasă. Inițial m-am gândit că e vorba de tine și un alt tip, dar era vorba de tine și fosta ta iubită, Selen. Am mai aflat și că, defapt, ea te provoca. Acum am răspunsul și la întrebarea asta, chiar dacă nu țineam neapărat să-l aflu, așa a fost să fie, ca după o lună și ceva de zile să aflu de ce o loveai. Să sperăm că, eu, oricât de tare te-aș enerva, nu o să ajung în situația în care să mă lovești. Logic, puteai să o faci de n ori până acum, ai avut atâtea motive, dar nu ai făcut-o, și mă bucură faptul. Cred că sunt persoana care te-a făcut să te schimbi în mai bine: te-ai lăsat de fumat tutun, de droguri și de jocurile de noroc. Mă bucură faptul ăsta. Îmi place să ajut lumea. Să sperăm că, dacă, prin abstract, ne vom despărți, să nu îți reiei obiceiurile proaste. Îți stă atât de bine fără ele. Ești atât de diferit când iubești cu adevărat. Înainte păreai foarte nesimțit și ipocrit, iar acum că te-am cunoscut în acest fel, ești total diferit, ești iubitor și grijuliu.
De când ai apărut tu în viața mea s-a schimbat totul, am înțeles că nu sunt atât de complicată, iar lucrurile pe care le doream nu erau imposibile. Pentru persoana potrivită, nimic nu e imposibil atunci când vine vorba despre fericirea ta.
CITEȘTI
doar un simplu party?
RomanceSincer, când te-am întâlnit, nu am crezut nici măcar o secundă că vei putea să îmi dai viața peste cap într-un timp atât de scurt. Dar mă bucur nespus că mi-ai depășit așteptările. Totul a început de la un simplu party, și s-a ajuns la o iubire cu...