31.

86 9 0
                                    

28 februarie, ora 22:00

Încă un party la care merg cu Kaila. Abea aștept să văd ce "surprize" mai am. Sunt hotărâtă ca azi să stau doar cu ea, căci, de data asta, localul e destul de departe față de unde stăm noi - e undeva la ieșirea din orașul nostru, iar noi stăm mai departe de centrul orașului.
Nu sunt atât de entuziasmată astăzi pentru acest party, precum am fost zilele trecute. Adevărul e că nici nu m-am prea simțit bine azi, m-a durut capul îngrozitor, îmi bubuia parcă acum voia să explodeze. Și nici vremea nu a prea ținut cu mine. Dimineață a nins jumătate de oră, apoi doar a picurat câte puțin, timp îndelungat.
În fața localului e noroi din cauza ploii. Spațiul dinăuntru e destul de mic și destul de plin. Uneori abea ai loc să respiri. Se vede că nu a mai fost de multă vreme party, iar copiilor le-am fost dor de unul.
Localul e deschis recent. Mă așteptam să fie mult mai fain după nume - Jocker - dar e aproape la fel ca o casă, unde s-au pus lumini și boxe pentru un oarecare party.
Mă gândesc și răzgândesc la îmbrăcăminte de sute de ori, în final mă îmbrac nu chiar cum mi.aș fi dorit eu - cu o pereche de blugi albaștri și un tricou vișiniu mulat - în schimb mi-am luat o pereche de pantaloni de culoare ocru, genul ăla de pantaloni de băieți cu multe buzunare și un tricou de culoarea muștarului pe care l-am băgat în pantaloni, o curea și o geacă de fâș. Încă picură afară.
Mergem cu mașina cu tatăl Kailei, de care ne despărțim la intrarea în jocker's.
E atât de aglomerat localul, încât nu ai nici cum să respiri uneori. Când pleacă cineva de lângă tine ai sentimentul ăla plăcut că în sfârșit ai puțin loc pentru a dansa. Dar nu durează mult până se ocupă de alte persoane care se simt înghesuite.
Nici un băiat frumos cu care să mă distrez în seara asta. Oricum, nu prea aveam nevoie de încă un scandal cu Damian, așa că într-un fel e mai bine așa.

Eram afară cu Kaila și Peter, când vine un anumit x ca să ne dea o jumătate de țigară pe care nu îl mai ajutau plămânii să o termine. Știam cine e. Era un băiat pe care l-am cunoscut acum vreo 4 ani cred, într-o excursie la Raușor, iarna. Când vede că nimeni nu vrea, are tendința să plece. Se întoarce înapoi și mă analizează mai atent.
- Bună! Ce faci? spune entuziasmat.
- Bine, am venit și eu la party. Dar tu? zâmbesc scurt.
- Și eu, pe aici ca și copii. spune scurt, zâmbește, își termină țigara în apropierea noastră și pleacă înăuntru.
Intrăm și noi la scurt timp, încep să dansez cu Peter pe o masă micuță, iar pe canapeaua de lângă noi dansează alți 4 indivizi puțin mai mici la vârstă decât noi. Printre ei se află și fratele unui coleg de-al meu, care e beat mangă. Era să cadă de câteva ori înainte peste noi, o dată a căzut pe canapea, iar acum am teama că la cât de bine se ține pe picioare, o să cădem toți 6 peste cei din fața noastră, din cauza dezechilibrului lui. Nu ar fi o problemă, măcar cădem peste ceva moale.

Suntem iar afară toți trei, când, deodată, iese o gașcă cu un tip foarte beat, care vine destul de încordat. Inițial am impresia că a ieșit așa nervos pe cineva, vrând să se bată, dar doar așa expresia lui facială. Noroc cu persoanele din jurul lui care-l ajută să stea pe picioare.
- Stai aici. Unde te duci așa aproape? îmi spune Peter cu o mână pe umăr, stând în spatele meu. Ce "grijuliu" e când bea.
La un moment dat îl văd căzut pe jos. Echilibrul lui a epuizat. Păcat de pantalonii lui albi, care s-au făcut maro din cauza noroiului.
Câțiva oameni îl duc undeva, iar teoria mea și a Kailei e că l-au pus într-o roabă și l-au acoperit cu o geacă aducă de un alt individ.

În jur de ora 2:50, eu și Kaila suntem epuizate grav, așa că-l anunțăm pe tatăl ei că poate veni după noi.
- Plecați fetele? intervine Peter.
- Da. Tu mai stai? răspund eu.
- Pe mine m-a lăsat soră-mea drept amanet aici. Nu știu unde e. Are ceva dacă vin cu voi?
- Nu e nici o problemă. spune Kaila.

doar un simplu party?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum