20 decembrie, ora 21:00
De o oră mă chinui să-mi găsesc ținuta potrivită pentru partyul de Crăciun din seara asta, care se ține tot în etiquette. Mă tot întreb, oare azi de ce dubios mai dau?
[.....]
Când mă distram mai bine, simt cum mă cuprinde cineva de talie, intru în ritmul persoanei respective, crezând că e cineva apropiat. Mă întorc după scurt timp și observ că e Damian. Cât tupeu poate să aibă omul ăsta? Cât de găinar poate fi?
- Ce mai vrei? îi țip în ureche.
- Nimic. Vreau doar să petrec timp cu tine.
- Ai iubită, de ce nu ești cu ea aici?
- Nu a vrut să vină. Nu e genul să meargă la partyuri.
Încercăm să ne înțelegem cât de cât, dar muzica ne acoperă mult prea bine, așa că îl trag de mână în direcția ușii.
Afară iar sunt o groază de oameni pe laterala localului, așa că mergem din nou în capăt, unde am avut prima noastră promisiune.
- Ce vrei? întreb eu cu mâinile în sân, cu atitudinea de bad girl.
- Nimic special, ți-am spus și înăuntru. își aprinde o țigară.
Se apropie de mine cum face de obicei când vrea să mă sărute.
- Și Amy ce părere are despre asta? îl împing.
- Despre ce?
- Despre tine...cum că ai înșela-o de câte ori ai avea ocazia.
- Dar cine a spus că o înșel?
- Exact asta faci în momentul de față. Filtrezi cu mine. Chiar crezi că îți va ieși după toate că***ele pe care le-ai făcut?
- N-am făcut nimic greșit. se uită mirat la mine.
- Discuția asta nu are nici un sens, eu am plecat. mă întorc să plec, dar mă prinde de mână și mă trage înapoi.
- Hai să fim fericiți, de restul ne ocupăm mâine.
- Cum aș putea fi fericită cu un asemenea om lângă mine? spun pe un ton răutăcios.
- Nu mai sunt împreună cu Amy. Ne-am despărțit acum ceva timp, nu mai rezistam relația aia toxică.
- Toxică? repet eu.- Da. Mi-am dat seama pe cine iubesc cu adevărat, și mă simțeam prost să fiu împreună cu persoana nepotrivită.
- Nu înțeleg despre cine vorbești. E cumva vorba de Selen? Pe ea o iubești, nu-i așa?
- Nu. Te iubesc pe tine. spune pe un ton jos.
Simt cum pământul îmi fuge de sub picioare.
- Pot să îți cer ceva? întreb eu.
- Da, sigur.
- Cum aș putea să mai fiu cu tine când am aflat că ai dat în Selen? De unde știu când te apucă dracii și dai și în mine? Cum aș putea fi cu tine în contextul în care am aflat că ai f****o după o zi după ce mi-ai spus că am fi într-o oarecare relație dubioasă? Nu zic că aș fi crezut că ar fi mers, dar în momentele alea îmi doream atât de mult să te cunosc personal, iar după am aflat toate mizeriile alea care mi-au schimbat total părerea despre tine. Cum mai pot avea încredere în tine când am aflat că te-ai folosit de Selen după ce v-ați despărțit doar ca să o fu*i, i-ai dat speranțe, iar apoi i-ai spus că ultimul nesimțit în față că ai folosit-o?
- Nu îmi pot permite să te pierd din nou. Sincer, chiar te plac.
- Ai visat asta azi-noapte și acum nu te lași până nu obții asta, iar apoi să mă lași pur și simplu când ți se scoală ție?
- Nu. Chiar nu vreau să fac asta. Vreau să fi doar a mea pentru un timp îndelungat.
-De ce ți-aș crede toate minciuniile astea simple? Știi ce cred eu cu adevărat? Cred că ești doar unul dintre tipii care e conștient de faptul că e frumos și profită de asta, uitând să fie om. Care acum se preface omul ăla batjocorit, dar totuși cu caracter, iar apoi îți arăți adevărata față de nenorocit.
- Ai tot dreptul să crezi asta. Și îți dau dreptate, am fost un nesimțit. Dar crede-mă, când țin la cineva, nu pot permite ca persoanei să i se întâmple ceva. Am un orgoliu mare, ca tine de asemenea. Deci te rog, acordă-mi o ultimă șansă, mă pot schimba. caută el motive.
Se apropie de mine ca să mă sărute, mă împing în el pentru a mă elipera, nu reușesc, mă pune iar la perete, așa că îl împing mai tare și nu merg în direcția localului, ci în direcția opusă, unde se află chiar lângă noi o alee îngustă, dar lângă până la liceul nostru. Mă duc cu spatele înspre ea fără să-mi dau seama, uitându-mă în continuare la Damian. Nu observ nici când vine o mașină cu viteză destul de mare, dar el observă. Îl văd doar fugind înspre mine, panicat, mă cuprinde în brațe și sărim pe cealaltă parte, între 2 mașini parcate.
CITEȘTI
doar un simplu party?
RomanceSincer, când te-am întâlnit, nu am crezut nici măcar o secundă că vei putea să îmi dai viața peste cap într-un timp atât de scurt. Dar mă bucur nespus că mi-ai depășit așteptările. Totul a început de la un simplu party, și s-a ajuns la o iubire cu...