3 ianuarie 2020
Mi-am scos și fașa de la picior acum 4 zile, de atunci făcând tot felul de exerciții penteu a-mi recăpăta echilibrul pe el.
Discutam în dimineața asta cu mama la cafea. Nu am fost atentă la toată convorbire, tot ce am reținut a fost când a zis o replică la care mă tot gândesc de câteva ore încoace :
"Alege să fi cu cineva care e suficient de matur încât să nu.și dorească să fugă după prima furtună."
Și are dreptate. Doar că Damian a fugit după primul party. Sau nici măcar nu voia nimic mai mult decât a fost, poate doar încerca să mă impresioneze. A reușit în ziua aia, dar după mi-a schimbat complet părerea.
De ce mereu când ai prima impresie despre cineva, trebuie să o schimbi când stai câteva ore cu el, ca apoi să-ți demonstreze că prima impresie era defapt cea adevărată? Înainte de party, de câte ori trecea pe lângă mine mă gândeam "ce frumos e, dar pun pariu că-i prost..." , apoi, când am ieșit, mi s-a părut că e atât de diferit, în sensul bun, ca mai apoi să-mi demonstreze cât e de prost...[.....]
- Mergem azi în skate park? mă întreabă el.
- Ce să facem acolo? ridic o sprânceană.
- Prieteni noi. zice râzând.
Mă uit urât la el și îi scot limba.
- Îmi spuneai că vrei să înveți scheme pe longboard, îți îndeplinesc visul. Ți-am pregătit deja longul și genuncherele.
- Nici bine nu m-am pus bine pe picioare și acum vrei să-mi rupi iar piciorul.
- Ai evoluat incredibil bine. Asta a spus și doctorul ieri la control, ai uitat? ridică sprâncenele și-și pune mâinile încrucișate la piept.
Într-un final mă corupe și mergem. Acolo sunt o grămadă de persoane, fiecare văzându-și de schemele lui, iar apoi discută toți și se sfătuiesc. Par de treabă, dar sunt dubioși.
Intru pe ușa skateului încet, cu longul în mână. Mă simt atât de dubios, nu mă simt în largul meu aici.Deja s-a întunecat. M-am lăsat dusă de val, nici nu am sesizat când a trecut timpul. M-am împrietenit cu mulți copii de vârsta mea sau mai mari, și chiar sunt de treabă. Nu mă așteptam să mă înțeleg atât de bine cu ei. De afară păreau atât de figuranți, dar țin unul la altul.
Am învățat câteva scheme noi pe long, dar bine înțeles, am rămas și cu câteva julituri mici.
CITEȘTI
doar un simplu party?
RomanceSincer, când te-am întâlnit, nu am crezut nici măcar o secundă că vei putea să îmi dai viața peste cap într-un timp atât de scurt. Dar mă bucur nespus că mi-ai depășit așteptările. Totul a început de la un simplu party, și s-a ajuns la o iubire cu...