10.

149 14 0
                                    

25 noiembrie 2019

Dragă Damian,

Oficial, m-am debarasat cu totul de tine, sincer. Și nu îți imaginezi cât de mult mă bucur că, în sfârșit, am făcut-o.
După partyul din 2 noiembrie m-am tot gândit că ar fi fost frumos să ne cunoaștem, doar ca prieteni, atât, dar după mai mult timp mi-am dat seama că nu meriți deloc ca eu să-ți ofer compania mea. Ești atât de...nici nu știu cum să-ți zic...un foarte mare găinar. Tu îmi vorbeai că nu ești de acord cu băieții care își bat joc de fete, eventual doar dacă e pentru o noapte, ți-am dat dreptate, dar păcat că și tu ești unul dintre ei. Greșesc...ești mai rău. Păi cum puii mei să dai în Selen? Cât de tâmpit să fi? Sunt de părere că nu ai dat în ea fără un motiv foarte bine întemeiat, dar de ce te-ai înjosit în halul ăsta? După 3 zile după party am aflat că în seara precedentă ai f***t-o, chiar credeai că n-o să aflu? În fine, te cred că erai obosit, dar nu știam că mai nou sala se face la fosta acasă. Dar trecem peste, nu asta ne interesează, nu?
Scriu scrisoarea asta în timp ce ascult melodia "5% TINT" de la Travis Scott. Sper că e ultima dată când o ascult. Știi de ce, nu? Melodia asta ai pus-o în storyul unde m-ai etichetat, după cei 5 șeptari de la sala de jocuri. Duminică, după party, ne-am întâlnit. Mi.ai făcut o impresie bună, păreai altfel. Ești altfel, dar nu cum mi-am făcut prima impresie. Speram să fi genul ăla de băiat altfel, crescut în cartier, batjocorit, dar totuși atât de tandru, de diferit. Dar tu strici orice ajunge la tine, îți bați joc, ești nepăsător. Într-o măsură foarte mică ți-ai bătut joc și de mine, doar că eu n-am băgat de seamă indiferența ta. Pentru mine rămâi băiatul cu care mi-am făcut "de cap" la party, cu care am mai îndepărtat plictiseala. Defapt, asta a și fost, nu? Doar o aventură de-o noapte, așa am luat-o.
Și ai un fel al tău de-a sărută...nu ți-o lua în cap, nu în sensul că săruți incredibil, în sensul că până ajungi acolo, e bestial. E un sentiment frumos pe care mi-l dai atunci când îți lipsești fruntea de a mea și stai așa câteva minute, ne privim și mă duci în altă lume. Nimic din jur parcă nu mai contează.
E ciudat că parcă nu mai văd și nu mai aud nimic din jur, dar în același timp e plăcut. După te apropii cu nasul, apoi amândoi, ne atingem după buzele calde și ne sărutăm. Ador chestia asta, dar nu știu de ce.
Am impresia că te-ai băgat pe Amy ca să mă faci geloasă, ești foarte rece cu ea. A fost ciudat când am venit atunci la teză la psiho, ai venit în spate, iar când ai văzut-o ai făcut 360° și te-ai întors. Credeai că mă iau de voi? Pe bune, atât de penibil ești? Ce treabă am eu cu voi? Doar ți-ai găsit altă pistă de care să-ți bați joc. Că tot veni vorba, parcă mu alergai după orice pistă, dar exact asta ai făcut, pentru atenție. Când am urcat, stăteai stană de piatră și te holbai la mine. De ce nici atunci nu te-ai dus la ea, de ce te uitai la mine dacă ești cu ea și ea era acolo? Vrei să-ți zic eu de ce? Pentru că nu știi ce vrei! Hotărăște-te omule odată!
Ți-am dat unfollow pe instagram dacă nu ai văzut încă, am făcut asta ca să mă îndepărtez mai repede de tine, dar aparent e cea mai bună decizie din ultima perioadă.
Nu te judec, pentru că nu sunt în măsură,  așa cum ai spus și tu. Ai dreptate cu faza asta. Nu sunt în măsură să judec pe nimeni pentru că nici eu nu sunt perfectă. Amândoi suntem defecți, în feluri diferite. Dar, uneori aș vrea să te cunosc mai bine, să te întreb de ce ai făcut unele chestii, dar orgoliul meu e mai mare decât mine. Te-aș lua de o parte la școală, dar prefer să nu. Sau voiam asta înainte să faci anumite lucruri care m-au deranjat. Nici nu știu ce să mai cred despre tine, ești ciudat. Când am ieșit erai genul de persoană cu care pot vorbi orice, după un timp mi-am dat seama că ești nepăsător și ignorant.
Mulțumesc că mi-ai arătat altă față când trebuia să ne întâlnim la fosta mea școală și n-ai mai venit.
Nu înțeleg ce vrei cu adevărat, dar nici tu nu cred că știi, dar fiecare cu ce-l doare. Poate la anu' cum vei fi a10-a te mai maturizezi, poate descoperi ce vrei de la viață și poate discutăm ca niște simplii prieteni.
Închei prin a-ți mulțumi, într-un fel sau altul, pentru această "experiență" de viață, sau "mini-aventură" , sau cum vrei s-o numești. Orice ar fi, a fost frumoasă în felul ei.

doar un simplu party?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum