43.

52 7 0
                                    

19 martie 2020

E una din zilele alea în care ești prost dispus, nu ai chef de nimic și nimeni, ești plictisit de viață și de tot ce te înconjoară. Ai o stare de nervozitate interioară și parcă îți vine să spargi și să distrugi orice îți stă în cale. Exact așa mă simt și eu astăzi. De aceea nici nu merg la școală și încerc să evit orice contact cu oamenii din jur.
Mă îmbrac în niște haine comode și merg pe pajiștea pe care mergeam cu Damian și celelalte persoane din skate park. E liber. Toată pajiștea îmi aparține. Nimeni care să mă enerveze, nimeni care să distruge liniștea asta superbă și nimeni care să mă oprească din a-mi reveni din starea asta nasoală. 
Probabil starea mea actuală se datorează și faptului că eu și Damian ne-am certat atât de urât aseară după ce ne-a ajutat să aranjăm cărțile la clubul de cărți, încât am ajuns să ne despărțim pentru o perioadă.
Mi-am luat un mic ghiozdan în care mi-am pus carnețelul.meu în care am notate tot felul de porcării, desene și cele două scrisori pe care i le-am scris lui Damian, dar de care nu va afla niciodată. Le-am făcut doar pentru mine, pentru pacea mea interioară, pentru a mă descarcă și pentru a scrie acolo tot ce nu am curajul să-i spun în realitate.
Pregătesc una din foile pe care le folosesc pentru scrisori și încep să scriu tot ce simt în momentul de față.

Dacă mi s-ar da ocazia să pot să mă întorc în trecut, crede-mă că m-aș întoarce. Aș încerca să mă schimb pe mine, aș încerca să schimb prezentul de azi și poate acum ne-am vorbi. Aș încerca să-mi arăt cât de important ești pentru mine. Mi-aș arăta cât votezi pentru mine înainte să te pierd. Dar șansa asta? Șansa asta nu există... Și chiar de-aș mai schimba ceva, crezi că ar mai fi totul ca la început? Crezi că ai mai ține la mine? Dar dacă m-aș întoarce și aș schimba ziua în care am început să vorbim? Dacă nu te-aaș fi cunoscut? Azi aș mai fi dus lipsa de atenție, iubire? Azi m-aș fi gândit numai la tine?
Îmi este greu să trec pe lângă tine și să îmi dau seama că între noi nu va mai fi nimic. Promite-mi că nimeni nu-mi va lua locul în inima ta, așa voi putea să stau mai liniștită seara, privind stelele, știind ce măcar privim același cer.

doar un simplu party?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum