40.

67 8 0
                                    

13 martie, ora 12:00

Sunt trează de 2 ore. Nu aș pleca din camera mea nici dacă m-ar lua cineva pe sus. Nu vreau ca nimeni să-mi strice buna-dispoziție pe care o am încă de aseară.
"diseară e concert rock pe Măgura Uroi, trebuie să mergem devreme dacă vrem să prindem loc unde să înnoptăm până mâine când ne întoarcem." primesc un mesaj de la Damian, care mă face să zâmbesc toată ziua. Am emoții. Nu am mai fost niciodata un astfel de concert, în care să dorm peste noapte în cort. Dacă mă găsesc mai bine, nu am dormit niciodată în cort. Simt că va fi o experiență minunată.

[.....]

- Știi măcar să instalezi un cort? mă amuz de Damian care se chinuie de 15 minute să înțeleagă cum ar trebui făcut cortul.
- Ar trebui. Acum 2 ani am învățat de la tata, dar se pare că am uitat.
- Vreți să vă ajut? ne întreabă un tip oarecare care era prin zonă și ne-a auzit. E înalt, pletos, musculos și tatuat tot. Are o vestimentație de rocker adevărat, nu ca mine, care mi-am luat tricoul de la AC/DC pe care mi l-a dat mama, tăiat la mâneci și la gât, - tip maieu, care cândva a fost tricou - niște blugi negrii lungi puțin tăiați, o geacă de blugi peste și bandana mea vișinie.
- Da, te rugăm. răspund eu.
Nu durează nici 10 minute și cortul nostru e gata, cu ajutorul tipului.

Concertul a fost minunat, ne-am distrat la maxim. De acasă am mers cu ideea că nu bem deloc, dar ne-a corult alcoolul de acolo, nu ne-am putut abține să nu bem un pahar de vin fiert și câteva sticle de bere.

Ne uitam la stele, întinși pe o pătură fix lângă cortul nostru, când deodată mă trezesc eu să vorbesc, să acopăr toată liniștea dintre mine și Damian:
- Iartă-mă că sunt nesigură pe sentimentele tale, când nu mi-ai dat niciun motiv să o fac. Iartă-mă că nu am încredere că nu mă poți iubi și că nu ai nevoie de altcineva. Iartă-mă că uneori mă încăpățânez să nu-ți arăt ceea ce simt pentru tine. Iartă-mă că sunt atât de inaccesibilă uneori. Dar te iubesc atât de mult. Oh, cât te iubesc! Mă tem că te-aș putea pierde. Și știu că mă iubești. Iubirea ta este unul dintre puținele lucruri de care sunt atât de sigură. Doar că sunt obișnuită să fiu mințită și înlocuită și lăsată baltă când totul este mai frumos. Sunt obișnuită că lucrurile frumoase durează puțin. Sunt obișnuită cu nefericirea și singurătatea. Iar, dacă uneori mă comport cu tine de parcă n-aș avea încredere deloc, nu o fac fiindcă tu îmi dai motive, ci fiindcă îmi e greu să înțeleg că cineva mă iubește atât de mult, după ce am fost eu, de fiecare dată, cea care a iubit mai mult.
- Și mie îmi e atât de greu să înțeleg oamenii, vor tot timpul o șansă și încă o șansă știind că tu le vei oferii și o mie, își bat joc de sufletele bune și încoronează sufletele rele. Este atât de greu, în viața asta, să mai ai încredere în cineva, toți sunt pe interese, nimeni nu e lângă tine de dragul de a fi, toți spionează câte ceva.

Damian merge să adune câteva lemne, împreună cu alți tipi, pentru focul de tabără care va urma. Tipul care ne-a ajuatat acum câteva ore cu cortul mă ia prin surpindere când apare brusc lângă mine, spunând:
- Sincer, dacă un băiat chiar te place nu va trebui să ceri ca el să se implice. El își va face timp pentru tine, te va suna, îți va da mesaj. Crede-mă! Niciun bărbat nu e prea ocupat pentru o femeie pe care chiar o vrea! se uită la Damian cu subînțeles, pentru a-mi da seama că despre el vorbește.
- Toți vorbim despre iubire, dar nimeni nu știe exact cum arată. Pune o sută de oameni să-ți definească iubirea și vei avea o sută de definiții. spun după câteva momente de holbat la iubitul meu care se îndepărtează tot mai mult.
- Îmi place cum gândești, ești deșteaptă.

doar un simplu party?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum